Start People

Reviews voor Productiemedewerker (m/v) bij Start People

Tijdens mijn dienstverband via Start People heb ik een leuk werkomgeving gehad met mijn collega's en opdrachtgevers
Gewerkt voor Start als productiemedewerker. Nog nooit gedaan en in de vacature stond dat dat geen probleem was, perfect dus en leuk als tussenbaan voor mn studie. Op allerlei afdelingen meegedraaid omdat ik graag meer ervaring op wilde doen en evt. wildee doorgroeien. Ik heb echt mijn best gedaan en me rot gerend om alle werkzaamheden goed te kunnen uitvoeren en enkele afdelingen bevielen naar mijn inziens goed. Helaas geen enkele communicatie waarom ik daar ineens niet meer geplaatst werd, collega's deden ook ineens erg vreemd en liepen met een boog om me heen terwijl ze de vorige dag nog super aardig waren! Alleen te horen krijgen van Start 'er is te weinig werk' terwijl dat duidelijk niet de reden was op dat moment. Dingen worden achtergehouden door Start, die dachten blijkbaar dat ik een IQ van 0 had ofzo. De meeste collega's zijn wel oke maar niet zoals in de vacature 'een gezellig en gevarieerd team' en samenwerken al helemaal niet: de meesten zeiden geen woord en keken niet op of om. Het jammere is dat ik werd gepest en voor de teamleider vor schut werd gezet op de werkvloer en de teamleider zei er niets van. Ook was ik toen nog jong en naïef en geen idee vab een min-/max contract, was me beloofd dat ik min. 3 dgn p/w zou worden ingepland, wordt je ineens de hele week niet ingepland en maar 2 dagen in avonddienst. Zit je ineens met 10 uur p/w dat je je rekeningen niet kan betalen. Super joh. I.c.m. het gebrek aan teamspirit, empathie of enige collegialiteit was dat de reden dat ik ontslag heb genomen, samen met het feit dat de medewerkers van Start zich in allerlei - meer...
Pluspunten
Mooi gebouw en kantine, koffie/thee, groot bedrijf, interessante systemen
Minpunten
Alles verder
Werkelijk werken voor een honger loontje. Ze halen je binnen onder valse voorwaarden 4 weken later schrik je van je loon ( zeer weinig voor alles wat je moet doen) En heb ik het nog niet eens over de arrogantie gehad van start people zelf als je zegt dat je op open staat voor een andere baan. Verder leuke collega's en teamleider.
Pluspunten
Nvt
Minpunten
Start people
Geplaatst bij een bedrijf en wat werden er leuke dingen beloofd,helaas na een half jaar werden de toeslagen er plots vanaf gehaald,salaris was 9 van de 10 keer te laat en klopte niet.De medewerkers van het kantoor nemen het niet zo precies met reageren via app of terugbellen.Ik heb voor verschillende uitzendbureaus gewerkt maar dit nog nooit meegemaakt. Kort gezegd een schandalig bedrijf
Minpunten
Werken bij een binnen temperatuur van ongeveer 35 graden
Eerst kreeg ik een telefonische screening, worden er hele mooie dingen beloofd. mooie toeslagen, hoog loon en niet te vergeten hele leuke fijne collega's. Word ik uitgenodigd voor een sollicitatie gesprek zit je met nog 4 anderen in een hokje alles door te nemen. heel onpersoonlijk en erg wanhopig. eenmaal mn contract getekend bleek mn loon in het contract even gehalveerd te zijn en vielen de toeslagen er ook uit. Al mijn collega's bleken buitenlanders (totaal geen problemen mee btw) die amper een woord nederlands kunnen. Word je niks uitgelegd en je wordt gelijk voor de leeuwen gegooid tot ergenis van de vaste medewerkers van het bedrijf. Ook werd er slecht gepland en totaal geen rekening gehouden met eventuele nachtrust laat staan dat je nog een leven hebt naast je werk. Probeer jij je een keer ziek te melden kan er geen beterschap van af en laat staan dat ze een keer de werkvloer opkomen om te kijken hoe het met je gaat, terwijl ze er met hun neus bovenop zitten en zich wel overal mee willen bemoeien. Ik werkte vaak 8/10 uur waarin ik 30 minuten pauze had, waarin je ook nog 5 min heen en weer moet lopen elke keer. Ze maken mooie beloftes van dat regel ik wel voor je, komt wel goed zorg ik voor, je krijgt van mij nog een bevestiging. Nooit meer iets van terug gehoord. Als je toch besluit om voor SP te werken ga er dan niet van uit dat ze iets voor je regelen of dat je een keer een dienst kunt verzetten ruilen of wat dan ook, daar krijg je een grote mond voor terug. Kom je dan eindelijk een keer voor jezelf op wordt je er uitgegooid en kun je eind van de week - meer...
Pluspunten
Minpunten
alles hier boven genoemd.
niet mijn ding, slechte sfeer. Maar dan heb ik het over de plaats van tewerkstelling en niet over de mensen van start people.
Pluspunten
weinig
Minpunten
geen collegialiteit
Ik heb met plezier gewerkt voor startpeople bij Inventum te Houten. Tot het moment de bandleider werd vervangen door iemand die eigenlijk er niet voor geschikt is.
Pluspunten
Goede verloning
Minpunten
Je werkt hier in koude omstandig heden! Voor een honger loontje!! Je werkte soms 55uur per week en gues 12 tot 13 uur perdag. Niet normaal er word weinig rekening gehouden met je prive leven. De helft van het personeel is Pools spreken geen Nederlands of gebrekkig Engels. Als ze de pik op je hebben word je er uit gegooid en zeg je 1x nee ik kan niet worden ze boos ook nog! Ontslag krijgen via de telefoon terwijl je aan het werk bent! Niet even een persoonlijk gesprek geen goed woord hier over!
Pluspunten
Minpunten
Betalen voor je koffie
ze plannen goed in alleen tikkeltje te steng. je doet wel elke keer het zelfde en je leert hoe je in de prodctie werken moet dfat is wel fijn. en er is mogelijkheid om door te groeien binnen het bedrijf
Pluspunten
goede uitzendbureau
Minpunten
te streng
heb niet zo lang gewerkt voor start people. collega's waren oke
Leuke baan .Vriendelijke collega's .Heb geleerd hoe precies de modellen gemaakt moeten worden en vooral op nauwkeurigheid waar heel veel van afhangt voor een goed eindproduct.
was in drie ploegen dienst ,gewerkt als reparateur van kunsstof onderdelen. en met de ploeg chef viel goed te werken. en colegas waren best colegaiaal. de afwisseling in het werk was wel belang rijk
Pluspunten
gratis koffie