Start People

Reviews voor Intercedent (m/v) bij Start People

Als starter op de arbeidsmarkt (intercedent) is Start People een uitstekende werkgever. Begeleiding, scholing, doorgroeimogelijkheden; het is allemaal aanwezig. Toen ik na enkele jaren meer ervaren werd, paste de werkgever steeds minder goed bij mij. Je bent slechts een nummer, echte prestaties worden niet of in mindere mate erkend en het salaris bleef flink achter t.o.v. de geleverde prestaties. Eigen ondernemerschap is onmogelijk door alle procedures en regels, wat ook wel weer begrijpelijk is en past bij zo'n grote organisatie.
Pluspunten
Goede begeleiding voor startende intercedenten
Minpunten
Matige arbeidsvoorwaarden, weinig erkenning
Met veel plezier ben ik werkzaam als intercedent, maar ik merk dat ik toe ben aan een nieuwe stap in mijn loopbaan.
Het was een leerzame periode. Alleen: - je moest vaak overwerken zonder het te compenseren - je kon niet zomaar even weg voor bijv. de dokter - ik had het gevoel dat bepaalde mensen voorgetrokken werden - de manager pushte teveel
Veel geleerd van geweldige managers. Was een zeer prettige ervaring
Leuke ervaring, fijne werkomgeving en afwisseling in het werk.
Binnen de organisatie waar ik mij tot op heden bevind ben ik nu ruim 7 jaar werkzaam en door de jaren heen hebben er zich dusdanig veel veranderingen voorgedaan, dat er nu voornamelijk uit commercieel oogpunt wordt gehandeld en dat moet je passen.
Zowel op mijn reguliere vestiging als op andere waar ik wel eens geweest ben een nare en negatieve sfeer. In verhouding met anderen op dit niveau en van mijn leeftijd onderbetaald werk en met individue kwaliteiten en privésituaties werd weinig tot geen rekening gehouden. De manier waarop er over de flexkrachten gedaan wordt is soms ronduit respectloos. Wil niet zeggen dat dit op alle vestigingen zo is maar mijn ervaring is in elk geval niet positief.
Pluspunten
Grote landelijke organisatie, afwisselend werk
Minpunten
Negatieve sfeer, onderbetaald, stroeve organisatie
Bij Start People heb ik veel geleerd. De sfeer was goed en er werd hard gewerkt door iedereen. Het jammere is dat intercedenten erg weinig betaald krijgen voor het werk wat ze doen.
Pluspunten
goede werksfeer
Minpunten
te laag salaris
Het is al een tijd geleden maar ik kijk met veel plezier terug naar mijn tijd bij Start. Ik ben begonnen als vliegende keep intercedent,op veel verschillende vestigingen kon ik meeweken. Hierdoor leer je het bedrijf en collega's heel goed kennen. Na een half jaar kon ik kiezen op welke vestiging ik wilde werken. Eenmaal gekozen bestonden de werkdagen over het algemeen uit: - Ochtendoverleg met collega's - Zoeken van werknemers voor het vacaturebestand en andersom - Intake gesprekken met kandidaten - Klantenbeheer - Voeren van functioneringsgesprekken - Acquisitie Het leukste van de baan is het contact met mensen en de juiste match vinden. Het minst leuk is de koude Acquisitie.
Geen dag hetzelfde, je leert veel mensen kennen. Jong en leuk bedrijf. Leuke collega's!