Start People

Reviews voor Administratief Medewerker (m/v) bij Start People

Ik ben in de gelegenheid gesteld middels een werkervaringsplek ervaring op te doen bij Start People Medi Interim..Van hier uit hoop ik een leuke baan te vinden.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
deze kan ik op het moment niet benoemen
Ik heb een geweldig contactpersoon bij Start People, genaamd Rik Salemink. Hij is echt geinteresseerd in je en beschouwd je niet als een nummer. Ik kan altijd bij hem terecht . Hij verstaat zijn vak echt, zoals ze vroeger deden bij uitzendbureau's. I
Ik werkte voor mijn oude werkgever Hoticoop. Werk heeft niet zo lang geduurd. Nadat het probleem was opgelost heb ik na goedkeuring niet meer gewerkt voor Horticoop.
Dit paste echt bij mij. Secretarieel, dienstverlenend bezig zijn in een leuke groep. Een voorzitter Raad van Bestuur die je geheel vrij liet in je werkzaamheden maar er wel op kunnen vertrouwen dat al het werk voor hem af komt en zodat hij goed zijn werk kan verrichten. Ik heb van InteraktContour mijn opleiding als Managementassistent mogen afmaken op Schoevers.
Pluspunten
Opleiding, vergoeding
Een typische werkdag is daar dat je een fijne werkplek hebt, met veel leuke collega's. Ik heb op mijn werk veel variatie gehad en op vele plekken in het bedrijf inzetbaar geweest. Daardoor heb ik nieuwe programma's geleerd zoals, ANVA, Peoplesoft, eigen programma van het bedrijf om nota's in te voeren en gegevens nakijken. Directie is wel leuk en spontaan nemen ook veel deel aan andere activiteiten buiten het werk om. Mijn collega's zijn er erg leuk. Ze hebben een luisterend oor als iemand het nodig heeft. Soms ook wat moeilijk en heel verschillend. De baan heb ik altijd met heel veel plezier gedaan en vind het dan ook jammer dat mijn contract niet verlengd wordt. Het leukste van de baan is dat het een veelzijdige functie is met afwisselend taken zijn zoals invoeren van gegevens en telefoongesprekken.
Pluspunten
Leuke kantine en lekkere koffie
  1. Administratief Medewerker (m/v)