Start People

Reviews voor Start People in Tilburg

Bij Start People heb ik veel geleerd. De sfeer was goed en er werd hard gewerkt door iedereen. Het jammere is dat intercedenten erg weinig betaald krijgen voor het werk wat ze doen.
Pluspunten
goede werksfeer
Minpunten
te laag salaris
Eens in de zoveel tijd krijg ik de mail: Het stemmentellen kan weer gaan beginnen! Hiervoor geef ik me eigenlijk altijd wel op, tenzij ik echt niet kan. Het is leuk werk waarbij ik even mijn handen uit mijn zakken kan steken en een handige afwisseling om mijn kantoor baan. Het komt er op neer dat ik 1 of 2 x bij startpeople langskom voor de contractondertekening, en een avond aan het werk ben voor ze. Tot de volgende mail komt!
Pluspunten
makkelijk bijverdiend
Minpunten
avondwerk zonder vaste eindtijd op locatie
Eerst kreeg ik een telefonische screening, worden er hele mooie dingen beloofd. mooie toeslagen, hoog loon en niet te vergeten hele leuke fijne collega's. Word ik uitgenodigd voor een sollicitatie gesprek zit je met nog 4 anderen in een hokje alles door te nemen. heel onpersoonlijk en erg wanhopig. eenmaal mn contract getekend bleek mn loon in het contract even gehalveerd te zijn en vielen de toeslagen er ook uit. Al mijn collega's bleken buitenlanders (totaal geen problemen mee btw) die amper een woord nederlands kunnen. Word je niks uitgelegd en je wordt gelijk voor de leeuwen gegooid tot ergenis van de vaste medewerkers van het bedrijf. Ook werd er slecht gepland en totaal geen rekening gehouden met eventuele nachtrust laat staan dat je nog een leven hebt naast je werk. Probeer jij je een keer ziek te melden kan er geen beterschap van af en laat staan dat ze een keer de werkvloer opkomen om te kijken hoe het met je gaat, terwijl ze er met hun neus bovenop zitten en zich wel overal mee willen bemoeien. Ik werkte vaak 8/10 uur waarin ik 30 minuten pauze had, waarin je ook nog 5 min heen en weer moet lopen elke keer. Ze maken mooie beloftes van dat regel ik wel voor je, komt wel goed zorg ik voor, je krijgt van mij nog een bevestiging. Nooit meer iets van terug gehoord. Als je toch besluit om voor SP te werken ga er dan niet van uit dat ze iets voor je regelen of dat je een keer een dienst kunt verzetten ruilen of wat dan ook, daar krijg je een grote mond voor terug. Kom je dan eindelijk een keer voor jezelf op wordt je er uitgegooid en kun je eind van de week - meer...
Pluspunten
Minpunten
alles hier boven genoemd.
Een typische werkdag is daar dat je een fijne werkplek hebt, met veel leuke collega's. Ik heb op mijn werk veel variatie gehad en op vele plekken in het bedrijf inzetbaar geweest. Daardoor heb ik nieuwe programma's geleerd zoals, ANVA, Peoplesoft, eigen programma van het bedrijf om nota's in te voeren en gegevens nakijken. Directie is wel leuk en spontaan nemen ook veel deel aan andere activiteiten buiten het werk om. Mijn collega's zijn er erg leuk. Ze hebben een luisterend oor als iemand het nodig heeft. Soms ook wat moeilijk en heel verschillend. De baan heb ik altijd met heel veel plezier gedaan en vind het dan ook jammer dat mijn contract niet verlengd wordt. Het leukste van de baan is dat het een veelzijdige functie is met afwisselend taken zijn zoals invoeren van gegevens en telefoongesprekken.
Pluspunten
Leuke kantine en lekkere koffie