Start People

Reviews voor Start People in Amsterdam

Leuke baan voor een start na je studie. Helaas veel zaken zijn vastgelegd en vaak maar weinig ruimte voor creativiteit.
Ik heb vanuit mijn stage bij Start People fulltime in diensverband gewerkt en een top tijd gehad. Goede leeromgeving, leuke collega's en top arbeidsvoorwaarden.
Als je solliciteert zoals ik heb gedaan denk je nou,ik krijg wel antwoord.Echt niet!!!! Heb bij alle vestigingen van start people gesolliciteerd voor een baan bij het Coa. Wat werken daar voor mensen???? Waarschijnlijk worden deze intercedenten,eerst zelf geselecteerd op ( Asociaal gedrag)!!!
Pluspunten
Pffff
Minpunten
Pfff
Tijdelijk werk via uitzendbureau uiteindelijk 1,5 jaar werkzaam geweest via Startpeople bij Suez.
Pluspunten
loon wordt op tijd betaald en mogelijkheid tot het volgen van opleidingen
Minpunten
onverwacht een dienst moeten draaien
Het is al een tijd geleden maar ik kijk met veel plezier terug naar mijn tijd bij Start. Ik ben begonnen als vliegende keep intercedent,op veel verschillende vestigingen kon ik meeweken. Hierdoor leer je het bedrijf en collega's heel goed kennen. Na een half jaar kon ik kiezen op welke vestiging ik wilde werken. Eenmaal gekozen bestonden de werkdagen over het algemeen uit: - Ochtendoverleg met collega's - Zoeken van werknemers voor het vacaturebestand en andersom - Intake gesprekken met kandidaten - Klantenbeheer - Voeren van functioneringsgesprekken - Acquisitie Het leukste van de baan is het contact met mensen en de juiste match vinden. Het minst leuk is de koude Acquisitie.
N.V.T Werken voor Startpeople is goed. Helaas heb ik geen perspectieven gehad in de zin van een contract. Ik zat in eindfase B en moest een contract krijgen of van de opdrachtgever of van Startpeople. Daar deden ze er niet aan. Ik moest eerst 6 maanden ertussen uit om opnieuw via hen aan de slag te kunnen maar dan wel in fase A.
Geen dag hetzelfde, je leert veel mensen kennen. Jong en leuk bedrijf. Leuke collega's!
Goede arbeidsvoorwaarden en doorgroeimogelijkheden binnen een groot bedrijf.
Pluspunten
Gunstige werktijden
Minpunten
nvt
Als belader heb je een zware taak. Echter is dit een van mijn favoriete baan geweest. Samen met mijn collega's was het gezellig werken. Ik zou het zo weer doen als leeftijdgrens niet zo belangrijk was geweest