Start People

Reviews voor Start People in Almere

Het was een leuke onderneming om voor te werken de afgelopen jaren.
Met veel plezier ben ik werkzaam als intercedent, maar ik merk dat ik toe ben aan een nieuwe stap in mijn loopbaan.
niets op aan te merken, altijd goed gewerkt. goede voorwaarden
Binnen de organisatie waar ik mij tot op heden bevind ben ik nu ruim 7 jaar werkzaam en door de jaren heen hebben er zich dusdanig veel veranderingen voorgedaan, dat er nu voornamelijk uit commercieel oogpunt wordt gehandeld en dat moet je passen.
er werden gegeven doorgegeven aan derden voor een pensioen opbouw zonder overleg. Na dit gemaild te hebben, zo'n 3 weken geleden, nog steeds niets van ze gehoord.
Veel verantwoordelijkheid, dagelijks contact met intercedenten en uitzendkrachten. Geen leiding, zeer hoge werkdruk, geen waardering, geen opleidingsmogelijkheden, geen doorgroeimogelijkheden, veel beloftes, wordt geen nagekomen, hoog verloop van collega's op alle niveau's,
Pluspunten
Jong team, veel verantwoordelijkheid, veel vrijeheid
Minpunten
Geen opleiding, nauwelijks leiding, zeer hoge werkdruk
Ik heb genoten van de drukke, hectisch en dynamische dagen. Het was een zeer afwisselende functie. Ik heb geleerd om prioriteiten te stellen en mijn eigen grenzen te bewaken. Ik heb erg genoten van het contact met de uitzendkrachten. Ik vond het een uitdaging om een passende match te maken. Helaas stond mijn visie haaks op die van mijn leidinggevende en was hij weinig flexibel of meegaand.
Pluspunten
Afwisselend
Minpunten
Leiderschap van de manager
Veel zeer gemotiveerde collega's, met veel kennis en drive om van Start People een succes te maken. Helaas waren er reorganisaties gaande, waardoor mijn tijd bij Start People van korte duur is geweest. Echter zelfs in die korte tijd de mogelijkheid gehad om een hoop ervaring en kennis te delen en advies te geven, ook voor na de reorganisatie.
Geen dag is hetzelfde. Veel contact met klanten en collega's in het veld.