Start People
3,4 van de 5 sterren.
Ontvang wekelijkse updates, nieuwe vacatures en reviews
Functie
Locatie
Alle 369 reviews worden getoond
Bedrijfscultuur
Ik heb anderhalf jaar via start bij bmn in nijverdal gewerkt. Ik raad alle mensen af om daar te gaan werken ze doen beloften die ze niet waar maken ze beloven naar een tijd dat ze je over nemen maar houden je al die tijd aan het lijntje en na het derde contract via start ben je bedankt en dan zijn ze alle belofden vergeten en steken ze een mes in je rug en kun je oprotten. En gaan ze van alles verzinnen dat jij je werk niet goed deed ze liegen dan alles bij elkaar. Dus mensen trap niet in die mooie praatjes bij bmn mocht je daar kunnen gaan werken na 3 contracten van 6 maanden mag je oprotten bij bmn en zeggen wij nemen je na een periode over. Niks te nadelen over start want ik heb daar met veel plezier gewerkt het gaat mij echt over het bedrijf. Trap niet in wat ze zeggen bij bmn. Er heerst vooral vriendjes politiek en de teamleider heeft totaal geen verstand van zaken en weet niet waar hij over praat. Een waardeloos bedrijf om voor te werken.
Minpunten
Lange werkdagen tonen totaal geen respect en de leiding totaal geen ervaring in het leiding geven
Bedrijfscultuur
Une direction qui n’écoute pas les salariés victimes de pressions et protège systématiquement les bourreaux. Les salariés victimes de harcèlement sexuels sont virés pour avoir dénoncés des agressions et les témoins avec. Turn over important et chantage à l’emploi. Ce qui explique le nombre de procès aux prud’hommes. Les intérimaires sont payés au rabais et on fait pression sur eux pour leur faire signer des documents pour qu’ils renoncent à certains de leur droits.
Pluspunten
Minpunten
Harcèlement
Bedrijfscultuur
EcŇďur√© par Start People, promesses de missions longues qui se terminent apr√®s 8 jours de travail, missions propos√©es mais qui ne sont soit disant plus dispo le lendemain.3 Plaintes envoy√©es via leur site, dont 2 sont rest√©es SANS r√©ponses.
Bedrijfscultuur
Alors eux vraiment la pure agence . Mauvaise organisation, manque de respect ... on nous prends pour des cobayes ! Chez eux il leur faut des dipl√īmes d'ing√©nieurs !
Pluspunten
Minpunten
Tout !!!!
Bedrijfscultuur
Bon suivi de la personne pendant sa mission personnelle accueillant et disponible
Pluspunten
reactif
Minpunten
pas de prime de fin de mission
Was deze review waardevol?
Beoordeel een bedrijf waarvoor je recent hebt gewerkt
Deel je ervaring om anderen te helpen
Bedrijfscultuur
Ras Je ne souhaite pas me prenoncerCe fut une expérience enrichissante.
Bedrijfscultuur
i received a phone call regarding the position as trailer fitter, and I spoke to a young lady and her name is Nina and I found her positive, friendly, easy to get along with, very organised and I would say an asset to your company.
Pluspunten
Not sure as I have been my first day
Minpunten
As above
Bedrijfscultuur
Jamais ete déçue avec l'agence de Vichy personnel toujours souriant il ont tjrs une solution quand il ya un problem
Bedrijfscultuur
Pas eu de souci particulier. Conseillers a l'écoute
Pluspunten
Intérim liberté
Minpunten
Non
Bedrijfscultuur
StartPeople impose dans son annonce la possession d'un véhicule automobile à Lyon, ce qui est discriminant. Vu les embouteillages et le développement des voies de bus et tramways, c'est illogique.
Bedrijfscultuur
Aan het begin geen probleem gehad met startpeople. Echter betalen ze niet het wettelijke bedrag netjes uit. In mijn CAO stond opgenomen dat ik recht had op extra overwerk-geld en toeslagen bij late diensten. Dit is nooit uitbetaald. WAT HET MEEST KWALIJKE IS: Na mijn dienstverband is beeindigd is er 5 maanden nadat mijn dienstverband is afgelopen, zonder uitleg, een incassobureau naar mij toegestuurd. Geen uitleg waar dit bedrag voor is bedoeld of waar dit bedrag op is gebaseerd. Erg kwalijk en zeer onprofessioneel. Mijn advies is om een ander uitzendbureau te kiezen, slechter kan niet. Als ik minder sterren had kunnen geven, had ik ze nog minder beoordeeld.
Pluspunten
Zeer weinig
Minpunten
Zomaar een incassobureau sturen zonder vooraf te laten weten
Bedrijfscultuur
Je suis très content d'avoir travaillé avec START people
Pluspunten
Toujours présent pour répondre à nos questions
Minpunten
Je n'ai pas eu de points négative
Bedrijfscultuur
Très bonne ambiance, il est très simple de monter le dossier d'inscription
Pluspunten
Tout le monde peut s'inscrire
Minpunten
L'agence étant fermée le weekend, on ne peut joindre personne en cas de soucis pendant une mission
Poste saisonnier Travail en groupe Travail avec chaussure sécurité
Pluspunten
Accueil agréable
Minpunten
Pas de cheque dejeuner
Bedrijfscultuur
Excellente équipe de grand professionnalisme chez start people
Pluspunten
Excellente
Minpunten
Rien à dire
Bedrijfscultuur
Une entreprise qui a connu beaucoup de rachat afin de grandir et qui souhaite aujourd'hui entrer dans la cours des grands. Beaucoup d'exigence et de stress pour arriver à leurs objectifs. Ce groupe conviendra très bien au personne qui aiment travailler dans un moule bien défini avec des procédures établies. Pour les personnes qui souhaitent apporter une valeur humaine ou une réflexion personnelle passer votre chemin.
Bedrijfscultuur
Na 6 maand had ik mijn contract moeten krijgen, het was telkens een ander uitvlucht dat ik te horen kreeg.Heb dit 10 maanden volgehouden en dan besloten ermee te stoppen.Loonbrief kreeg je nooit!Een bruto loon van 16 euro waar je netto amper 10 euro van overhield terwijl er minimum werd afgehouden.
Pluspunten
Maaltijdcheques
Minpunten
Houden je aant lijntje
Bedrijfscultuur
C'est une entreprise qui a beaucoup trop changé, jamais les même personnes, tout le monde part, trop de changement, aucun avantage, mentalité pourrie. La direction est nul depuis trop d'années maintenant. A fuire
Pluspunten
Mes souvenirs
Minpunten
Trop de choses à dire
Bedrijfscultuur
Als starter op de arbeidsmarkt (intercedent) is Start People een uitstekende werkgever. Begeleiding, scholing, doorgroeimogelijkheden; het is allemaal aanwezig. Toen ik na enkele jaren meer ervaren werd, paste de werkgever steeds minder goed bij mij. Je bent slechts een nummer, echte prestaties worden niet of in mindere mate erkend en het salaris bleef flink achter t.o.v. de geleverde prestaties. Eigen ondernemerschap is onmogelijk door alle procedures en regels, wat ook wel weer begrijpelijk is en past bij zo'n grote organisatie.
Pluspunten
Goede begeleiding voor startende intercedenten
Minpunten
Matige arbeidsvoorwaarden, weinig erkenning
Bedrijfscultuur
Ne propose jamais de contrat, je me débrouille moi même pour travailler ailleur. Refuse des candidatures sans raisons apparentes.
Pluspunten
Minpunten
Pas honnête
Bedrijfscultuur
leur agence d'intérim sont au plsu proche des personnes il prene en compte nos difficulte et nos problématiques
Pluspunten
toujour a l'écoute
Minpunten
peut d'emploi sur le giennoise
  1. Reviews van medewerkers