Start People
Review over Start People van een medewerker

Slechts

25 december 2019
Het slechtste uitzendbureau wat er bestaat je wilt daar niet werken ze betalen slecht en als je een solitatie stuurt krijg je geen antwoord terug
25 juli 2017
belader vuilnisophaaldienst (voormalige medewerker) - Amsterdam
Tijdelijk werk via uitzendbureau uiteindelijk 1,5 jaar werkzaam geweest via Startpeople bij Suez.
Pluspunten
loon wordt op tijd betaald en mogelijkheid tot het volgen van opleidingen
Minpunten
onverwacht een dienst moeten draaien
23 mei 2017
belader vuilnisophaaldienst (voormalige medewerker) - Delft
ongeval gehad toen ik via hun bij sita werkte. Netjes contact gehouden hoe het met mij ging. Zelfs een bloemetje gekregen van ze
10 februari 2014
s Hertogenbosch (voormalige medewerker) - Den Bosch, NB
mijn dag begon goed. Mevrouw werd begroet en mw groette terug. Na mijn werkzaamheden te hebben verricht met wassen en aankleden en de wonden verzorgen, gaf mw te kennen, dat ze dit waardeerde. Een blijk van voldoening. Mw een schouderklopje gegeven na een praatje te hebben gemaakt met haar. En toen op naar de volgende client. Het leuke van deze baan is, dat het zo afwisselend is, wat je allemaal tegen komt in de zorg en met verschillende mensen te werken. Ik heb hier ook veel van geleerd. Het fijne in de thuiszorg was, dat je ook kon bijpraten en overleggen met collega's. De collegialiteit was fijn.Ik vond veel voldoening in mijn werk en zou graag zo weer terug willen in het vak
Pluspunten
veel afwisselend werk wat prettig was
Minpunten