Start People
Review over Start People van een medewerker

Productieve en gezellige omgeving om te werken

4 november 2019
Zeer fijn bedrijf om werkzaam voor te zijn. Met een uitstekend salaris en arbeidsvoorwaarden
18 maart 2017
verpakking operator (voormalige medewerker) - Borculo
Als flexwerker moet je je beschikbaarheid elke week doorgeven.Dit werkt helemaal niet goed. Zo krijg je zomaar teveel of te weinig diensten, in een bedrijf waar je als nummer wordt behandeld. Geen goede communicatie tussen bedrijf startpeople en personeel. Geen rekening houden met je prive leven.
Pluspunten
Minpunten
bv eigen koffie pauze regelen anders moet je 5 of 6 uren door werken zonder pauze
1 december 2017
COA medewerker (huidige medewerker) - Alkmaar
Start denkt alleen aan zichzelf, de werknemer komt zeker pas ergens achteraan op de prioriteitenlijst. De kerstbonus wordt zonder te vragen aan een 'goed doel' gegeven, we worden niet verteld hoeveel en welk goed doel. We krijgen een contract dat bij ziekte wordt ontbonden dus als advies krijg je mee, meld je maar niet ziek want dat kan dan nadelig uitpakken voor je omdat de organisatie waar je voor werkt je dan geen los contract meer kan geven (flexwet) dus dan snijd je jezelf in de vingers. Vervolgens maakt Start zelf een fout en krijg je 2 contracten waarvan er 1 voor slechts 5 dagen is! Hierover ook geen informatie of communicatie en zeker geen enkele mogelijkheid tot een oplossing. De fouten die ten nadele van de werknemer komen, tsja, daar heeft Start geen boodschap aan. Zolang wij maar geld in het Start laatje brengen.
2 januari 2021
uitzendkracht (voormalige medewerker) - enschede
Aan het begin geen probleem gehad met startpeople. Echter betalen ze niet het wettelijke bedrag netjes uit. In mijn CAO stond opgenomen dat ik recht had op extra overwerk-geld en toeslagen bij late diensten. Dit is nooit uitbetaald. WAT HET MEEST KWALIJKE IS: Na mijn dienstverband is beeindigd is er 5 maanden nadat mijn dienstverband is afgelopen, zonder uitleg, een incassobureau naar mij toegestuurd. Geen uitleg waar dit bedrag voor is bedoeld of waar dit bedrag op is gebaseerd. Erg kwalijk en zeer onprofessioneel. Mijn advies is om een ander uitzendbureau te kiezen, slechter kan niet. Als ik minder sterren had kunnen geven, had ik ze nog minder beoordeeld.
Pluspunten
Zeer weinig
Minpunten
Zomaar een incassobureau sturen zonder vooraf te laten weten
  1. Productieve en gezellige omgeving om te werken