Start People
Review over Start People van een medewerker

leuke en gezellige werkomgeving

8 januari 2020
Tijdens mijn dienstverband via Start People heb ik een leuk werkomgeving gehad met mijn collega's en opdrachtgevers
9 april 2019
Zelfde functieZelfde locatie
Productiemedewerker (voormalige medewerker) - Nederland
Gewerkt voor Start als productiemedewerker. Nog nooit gedaan en in de vacature stond dat dat geen probleem was, perfect dus en leuk als tussenbaan voor mn studie. Op allerlei afdelingen meegedraaid omdat ik graag meer ervaring op wilde doen en evt. wildee doorgroeien. Ik heb echt mijn best gedaan en me rot gerend om alle werkzaamheden goed te kunnen uitvoeren en enkele afdelingen bevielen naar mijn inziens goed. Helaas geen enkele communicatie waarom ik daar ineens niet meer geplaatst werd, collega's deden ook ineens erg vreemd en liepen met een boog om me heen terwijl ze de vorige dag nog super aardig waren! Alleen te horen krijgen van Start 'er is te weinig werk' terwijl dat duidelijk niet de reden was op dat moment. Dingen worden achtergehouden door Start, die dachten blijkbaar dat ik een IQ van 0 had ofzo. De meeste collega's zijn wel oke maar niet zoals in de vacature 'een gezellig en gevarieerd team' en samenwerken al helemaal niet: de meesten zeiden geen woord en keken niet op of om. Het jammere is dat ik werd gepest en voor de teamleider vor schut werd gezet op de werkvloer en de teamleider zei er niets van. Ook was ik toen nog jong en naïef en geen idee vab een min-/max contract, was me beloofd dat ik min. 3 dgn p/w zou worden ingepland, wordt je ineens de hele week niet ingepland en maar 2 dagen in avonddienst. Zit je ineens met 10 uur p/w dat je je rekeningen niet kan betalen. Super joh. I.c.m. het gebrek aan teamspirit, empathie of enige collegialiteit was dat de reden dat ik ontslag heb genomen, samen met het feit dat de medewerkers van Start zich in allerlei - meer...
Pluspunten
Mooi gebouw en kantine, koffie/thee, groot bedrijf, interessante systemen
Minpunten
Alles verder
11 december 2018
Productiemedewerker (voormalige medewerker) - Borculo
Werkelijk werken voor een honger loontje. Ze halen je binnen onder valse voorwaarden 4 weken later schrik je van je loon ( zeer weinig voor alles wat je moet doen) En heb ik het nog niet eens over de arrogantie gehad van start people zelf als je zegt dat je op open staat voor een andere baan. Verder leuke collega's en teamleider.
Pluspunten
Nvt
Minpunten
Start people
20 augustus 2018
Produktiemedewerker (voormalige medewerker) - Nijkerk
Geplaatst bij een bedrijf en wat werden er leuke dingen beloofd,helaas na een half jaar werden de toeslagen er plots vanaf gehaald,salaris was 9 van de 10 keer te laat en klopte niet.De medewerkers van het kantoor nemen het niet zo precies met reageren via app of terugbellen.Ik heb voor verschillende uitzendbureaus gewerkt maar dit nog nooit meegemaakt. Kort gezegd een schandalig bedrijf
Minpunten
Werken bij een binnen temperatuur van ongeveer 35 graden
  1. leuke en gezellige werkomgeving