Start People
Review over Start People van een medewerker

lage lonen slechte organisatie

10 september 2019
je krijgt een zeer laag uurloon bv Menzis maar 13.17 per uur dat terwijl schoonmaak al 12.57 is uitbuiters hoge werkdruk menzis en je moet er vaak snel weer uit. Grote uitloop medewerkers !!
21 maart 2018
Interim administrateur en Financieel Coördinator (voormalige medewerker) - Delft
Goed personeel met uitstekende selectie skills. Een goede bedrijfsleider. Prettig tussentijdse contacten.
25 januari 2017
Financieel administratief medewerker (voormalige medewerker) - Amsterdam
N.V.T Werken voor Startpeople is goed. Helaas heb ik geen perspectieven gehad in de zin van een contract. Ik zat in eindfase B en moest een contract krijgen of van de opdrachtgever of van Startpeople. Daar deden ze er niet aan. Ik moest eerst 6 maanden ertussen uit om opnieuw via hen aan de slag te kunnen maar dan wel in fase A.
2 januari 2021
uitzendkracht (voormalige medewerker) - enschede
Aan het begin geen probleem gehad met startpeople. Echter betalen ze niet het wettelijke bedrag netjes uit. In mijn CAO stond opgenomen dat ik recht had op extra overwerk-geld en toeslagen bij late diensten. Dit is nooit uitbetaald. WAT HET MEEST KWALIJKE IS: Na mijn dienstverband is beeindigd is er 5 maanden nadat mijn dienstverband is afgelopen, zonder uitleg, een incassobureau naar mij toegestuurd. Geen uitleg waar dit bedrag voor is bedoeld of waar dit bedrag op is gebaseerd. Erg kwalijk en zeer onprofessioneel. Mijn advies is om een ander uitzendbureau te kiezen, slechter kan niet. Als ik minder sterren had kunnen geven, had ik ze nog minder beoordeeld.
Pluspunten
Zeer weinig
Minpunten
Zomaar een incassobureau sturen zonder vooraf te laten weten
  1. lage lonen slechte organisatie