Start People
Review over Start People van een medewerker

hyster/yale nijmegen via start people inhouse

30 juni 2018
de werkzaamheden bij hyster/yale productie afdeling in het magazijn zijn goed te doen. alleen je krijgt GEEN KANS op een vaste baan bij dit bedrijf zoals ze wel beloven. ze gebruiken je bijna 2 jaar en als je contract bijna verloopt kicken ze je eruit. plus daarbij werken ze met WEEK CONTRACTEN en de kans is groot dat je vrijdags middag geen werk meer hebt. leren hoe alles gaat moet jezelf ondergaan,want ze leren je niks je word in het diepe gegooit. vaste personeel die er al (tientallen) jaren werken zijn respectloos en leren je niks. ze lokken je met goede werktijden en goed salaris maar meer ook niet. verspil je tijd niet om hier aan de slag te gaan,zoek verder voor een vaste baan elders. ik heb het zelf ondervonden,plus veel mensen die ik ken.
Pluspunten
het werk is leuk in het magazijn
Minpunten
leugens die ze beloven
8 maart 2020
Receptioniste administratief medewerker (voormalige medewerker) - Nijmegen
Ik heb een geweldig contactpersoon bij Start People, genaamd Rik Salemink. Hij is echt geinteresseerd in je en beschouwd je niet als een nummer. Ik kan altijd bij hem terecht . Hij verstaat zijn vak echt, zoals ze vroeger deden bij uitzendbureau's. I
2 januari 2021
uitzendkracht (voormalige medewerker) - enschede
Aan het begin geen probleem gehad met startpeople. Echter betalen ze niet het wettelijke bedrag netjes uit. In mijn CAO stond opgenomen dat ik recht had op extra overwerk-geld en toeslagen bij late diensten. Dit is nooit uitbetaald. WAT HET MEEST KWALIJKE IS: Na mijn dienstverband is beeindigd is er 5 maanden nadat mijn dienstverband is afgelopen, zonder uitleg, een incassobureau naar mij toegestuurd. Geen uitleg waar dit bedrag voor is bedoeld of waar dit bedrag op is gebaseerd. Erg kwalijk en zeer onprofessioneel. Mijn advies is om een ander uitzendbureau te kiezen, slechter kan niet. Als ik minder sterren had kunnen geven, had ik ze nog minder beoordeeld.
Pluspunten
Zeer weinig
Minpunten
Zomaar een incassobureau sturen zonder vooraf te laten weten
5 december 2020
Logistiek medewerker (voormalige medewerker) - Nijverdal
Ik heb anderhalf jaar via start bij bmn in nijverdal gewerkt. Ik raad alle mensen af om daar te gaan werken ze doen beloften die ze niet waar maken ze beloven naar een tijd dat ze je over nemen maar houden je al die tijd aan het lijntje en na het derde contract via start ben je bedankt en dan zijn ze alle belofden vergeten en steken ze een mes in je rug en kun je oprotten. En gaan ze van alles verzinnen dat jij je werk niet goed deed ze liegen dan alles bij elkaar. Dus mensen trap niet in die mooie praatjes bij bmn mocht je daar kunnen gaan werken na 3 contracten van 6 maanden mag je oprotten bij bmn en zeggen wij nemen je na een periode over. Niks te nadelen over start want ik heb daar met veel plezier gewerkt het gaat mij echt over het bedrijf. Trap niet in wat ze zeggen bij bmn. Er heerst vooral vriendjes politiek en de teamleider heeft totaal geen verstand van zaken en weet niet waar hij over praat. Een waardeloos bedrijf om voor te werken.
Minpunten
Lange werkdagen tonen totaal geen respect en de leiding totaal geen ervaring in het leiding geven
  1. hyster/yale nijmegen via start people inhouse