Start People
Review over Start People van een medewerker

Fijne werkomgeving gezellige collega's

19 september 2013
Een typische werkdag is daar dat je een fijne werkplek hebt, met veel leuke collega's. Ik heb op mijn werk veel variatie gehad en op vele plekken in het bedrijf inzetbaar geweest. Daardoor heb ik nieuwe programma's geleerd zoals, ANVA, Peoplesoft, eigen programma van het bedrijf om nota's in te voeren en gegevens nakijken. Directie is wel leuk en spontaan nemen ook veel deel aan andere activiteiten buiten het werk om. Mijn collega's zijn er erg leuk. Ze hebben een luisterend oor als iemand het nodig heeft. Soms ook wat moeilijk en heel verschillend. De baan heb ik altijd met heel veel plezier gedaan en vind het dan ook jammer dat mijn contract niet verlengd wordt. Het leukste van de baan is dat het een veelzijdige functie is met afwisselend taken zijn zoals invoeren van gegevens en telefoongesprekken.
Pluspunten
Leuke kantine en lekkere koffie
8 maart 2020
Receptioniste administratief medewerker (voormalige medewerker) - Nijmegen
Ik heb een geweldig contactpersoon bij Start People, genaamd Rik Salemink. Hij is echt geinteresseerd in je en beschouwd je niet als een nummer. Ik kan altijd bij hem terecht . Hij verstaat zijn vak echt, zoals ze vroeger deden bij uitzendbureau's. I
27 september 2017
Administratief medewerkster (huidige medewerker) - Venray
Ik ben in de gelegenheid gesteld middels een werkervaringsplek ervaring op te doen bij Start People Medi Interim..Van hier uit hoop ik een leuke baan te vinden.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
deze kan ik op het moment niet benoemen
5 december 2019
Stemmen tellen (huidige medewerker) - Tilburg
Eens in de zoveel tijd krijg ik de mail: Het stemmentellen kan weer gaan beginnen! Hiervoor geef ik me eigenlijk altijd wel op, tenzij ik echt niet kan. Het is leuk werk waarbij ik even mijn handen uit mijn zakken kan steken en een handige afwisseling om mijn kantoor baan. Het komt er op neer dat ik 1 of 2 x bij startpeople langskom voor de contractondertekening, en een avond aan het werk ben voor ze. Tot de volgende mail komt!
Pluspunten
makkelijk bijverdiend
Minpunten
avondwerk zonder vaste eindtijd op locatie
  1. Fijne werkomgeving gezellige collega's