Start People
Review over Start People van een medewerker

Contactpersoon

8 maart 2020
Ik heb een geweldig contactpersoon bij Start People, genaamd Rik Salemink. Hij is echt geinteresseerd in je en beschouwd je niet als een nummer. Ik kan altijd bij hem terecht . Hij verstaat zijn vak echt, zoals ze vroeger deden bij uitzendbureau's. I
27 september 2017
Administratief medewerkster (huidige medewerker) - Venray
Ik ben in de gelegenheid gesteld middels een werkervaringsplek ervaring op te doen bij Start People Medi Interim..Van hier uit hoop ik een leuke baan te vinden.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
deze kan ik op het moment niet benoemen
28 juli 2017
Administratief medewerker (voormalige medewerker) - Bleiswijk
Ik werkte voor mijn oude werkgever Hoticoop. Werk heeft niet zo lang geduurd. Nadat het probleem was opgelost heb ik na goedkeuring niet meer gewerkt voor Horticoop.
30 juni 2018
magazijn mederwerker productie kant (voormalige medewerker) - hyster yale nijmegen
de werkzaamheden bij hyster/yale productie afdeling in het magazijn zijn goed te doen. alleen je krijgt GEEN KANS op een vaste baan bij dit bedrijf zoals ze wel beloven. ze gebruiken je bijna 2 jaar en als je contract bijna verloopt kicken ze je eruit. plus daarbij werken ze met WEEK CONTRACTEN en de kans is groot dat je vrijdags middag geen werk meer hebt. leren hoe alles gaat moet jezelf ondergaan,want ze leren je niks je word in het diepe gegooit. vaste personeel die er al (tientallen) jaren werken zijn respectloos en leren je niks. ze lokken je met goede werktijden en goed salaris maar meer ook niet. verspil je tijd niet om hier aan de slag te gaan,zoek verder voor een vaste baan elders. ik heb het zelf ondervonden,plus veel mensen die ik ken.
Pluspunten
het werk is leuk in het magazijn
Minpunten
leugens die ze beloven