Start People

Start People Reviews

161 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 523 reviews

Gezellige werkomgeving met leuke collega's

Ik heb een super periode gehad bij Start People. Collega's en manager waren super. Puur en alleen weg gegaan i.v.m. een beter aanbod. Salaris bij SP is ietwat aan de lage kant, zijn ze momenteel wel (eindelijk) mee bezig vanuit hogere hand.

Prettig contact met consultant

Goede communicatie en salaris altijd op tijd en correct.

Pluspunten

Veel cursussen

Minpunten

Veel online

Informatie over Start People

Gebaseerd op 10 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Werk dat energie geeft
  • Mogelijkheid om nieuwe dingen te leren
  • Geen stress
Verbeterpunten
  • Redelijk salaris
  • Steun van de manager
  • Algemene tevredenheid

Goede leerschool met een gezellige sfeer.

Als startende consultant of recruiter is het een leuke werkplek.

Zeer adequate medewerkers die weten wat ik kan en wil en mij zo helpen bij het bemiddelen van de ideale organisatie in de zorgsector!!

Een warm welkom bij het sollicitatiegesprek in januari 2020. Zeer adequate medewerkers: hebben inzicht in wat je kunt en wilt en je zo op de juiste plaats inzetten. Heel goede en directe communicatie en bij vragen direct antwoord op de e-mails! Salaris keurig op tijd en heel veel vrijheid want ik kan zelf bepalen waar en wanneer ik wil werken. Veel persoonlijk contact. Start People Medi Interim is een absolute aanrader!!

Pluspunten

Inzicht in wat je wilt en kunt en mij zo direct bij de juiste organisatie inplannen.

Minpunten

Voor mij geen minpunten. In het verleden er ook jaren gewerkt!

Slechte communicatie

Start people in Den Haag heb ik als zeer slecht ervaren. Komen hun afspraken niet na. Ik werk vanaf januari al niet meer voor ze maar ik heb nog steeds problemen door hun.Ze reageren niet op terug bel verzoeken en op mail verzoeken. Je bent gewoon niks voor hun. Dienstverlening begrijpen ze niet. Het is alleen dat ze een poppetje op een plek plaatsen en dan kijken ze er niet meer naar om maar ze verdienen er genoeg aan maar moeite doen ho maar! Nooit en nooit zal ik meer werken voor startpeople

Pluspunten

Salaris op tijd

Minpunten

Communicatie en te veel problemen vanaf dag 1.

boekhouding niet op orde. betalingen te laat

ik werk 3 maanden op contract. de betaling is nog niet 1 keer op orde geweest. ik hoef mijn huur en gas en licht er niet van te betalen maar als je dit wel moet is dit beslist geen betrouwbare werkgever

Misleidend, goed betalingsysteem

Misleidend personeel gezocht reageer je op heftruckchauffeur word je maar 2 dag ingewerkt en dan op productie werk gezet Na 2 dag heftruck werk word op de werk vloer gezegd dat je rustig aan moet doen en vervolgens na 6 dagen zeggen dat je te langzaam bent om dat je geen zware dozen kunt tillen . Personeel gezocht heftruckchauffeur is misleidend

Pluspunten

Gratis lunches

Minpunten

Communicatie

Was er niet kapot van.

Was er niet kapot van. Domme mense met vieze handen

Fijne werkgever

Start is een hele fijne werkgever! Denkt mee, is flexibel en er zijn tal van mogelijke doorgroeimogelijkheden. Geen dag is hetzelfde, je hoeft je hier niet te vervelen

Pluspunten

Successen worden gevierd en er wordt waardering naar je uitgesproken!

Gezellige en relaxte werkomgeving.

Ik ben sinds een paar dagen weer terug. En ik moet zeggen, de sfeer in het bedrijf is echt perfect!

Pluspunten

Goede bereikbaarheid

Leuk en dankbaar werk.

Op de klantenservice help je mensen zo goed mogelijk verder, dat uit zich vaak door leuke gesprekken. Daar geniet ik echt van.

Pluspunten

Zelfstandigheid

Minpunten

Structuur en procedures kunnen beter.

Gezellige werksfeer

Ga met plezier naar mijn werk en heb het er enorm naar mijn zin

Gezellig en relax bedrijf.

Als ik een probleem heeft kan ik makkelijk contact nemen, dat vind ik erg prettig.

Fijne collega's, prettige werkomgeving en voldoende doorgroeimogelijkheden

Ik werk nu een aantal jaar bij Start People en merk dat dit nog nooit zo goed op mijn plek heb gezeten. Ik werk met onwijs leuke collega's, werk met veel interessante klanten en Start People biedt mij voldoende mogelijkheden om mij te blijven ontwikkelen en door te groeien!

Pluspunten

Fijne collega's en veel vrijheid in mijn werk.

Minpunten

Bij andere uitzendbureaus kan je vast en zeker meer verdienen, maar dit is bij werk plek!

Er heerst een relaxte, open sfeer op de werkvloer die motiveert.

Er wordt erg gestructureerd en overzichtelijk gewerkt. Er zijn veel groeimogelijkheden en de begeleiding heb ik als erg fijn ervaren. Je werkt erg fijn samen met je collega's aan hetzelfde doel. Ook was de onboarding goed geregeld.

Pluspunten

Fijne, open sfeer, goede onboarding, leuke collega's, veel contact met verschillende soorten mensen, veel afwisselende taken

Een gezellige sfeer, leuke collega's en veel doorgroeimogelijkheden.

Leuke startersfunctie als intercedent. Gezellig team met collega's en je krijgt de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen en door te groeien.

Pluspunten

Gezellig team, doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Niet van toepassing.

onprofessioneel

werken bureaucratisch, volgen de luimen van opdrachtgever zonder zich in te spannen voor flexwerker, doen niets als opdracht op laatste moment om kul-reden niet doorgaat en ze kunnen niet tegen kritiek. maken je duidelijk dat voor jou er 10 anderen zijn.

Pluspunten

je weet dat het niet klopt

Minpunten

niet serieus genomen als flexwerker

Werksfeer

Prima werksfeer, goede onboarding en begeleiding voor het SEU Examen.

Onprofessionele omgeving

Weinig inbreng, slecht salaris. Harde werk wordt niet beloond.

Incassobureau

Aan het begin geen probleem gehad met startpeople. Echter betalen ze niet het wettelijke bedrag netjes uit. In mijn CAO stond opgenomen dat ik recht had op extra overwerk-geld en toeslagen bij late diensten. Dit is nooit uitbetaald. WAT HET MEEST KWALIJKE IS: Na mijn dienstverband is beeindigd is er 5 maanden nadat mijn dienstverband is afgelopen, zonder uitleg, een incassobureau naar mij toegestuurd. Geen uitleg waar dit bedrag voor is bedoeld of waar dit bedrag op is gebaseerd. Erg kwalijk en zeer onprofessioneel. Mijn advies is om een ander uitzendbureau te kiezen, slechter kan niet. Als ik minder sterren had kunnen geven, had ik ze nog minder beoordeeld.

Pluspunten

Zeer weinig

Minpunten

Zomaar een incassobureau sturen zonder vooraf te laten weten

Nvt

Ik heb anderhalf jaar via start bij bmn in nijverdal gewerkt. Ik raad alle mensen af om daar te gaan werken ze doen beloften die ze niet waar maken ze beloven naar een tijd dat ze je over nemen maar houden je al die tijd aan het lijntje en na het derde contract via start ben je bedankt en dan zijn ze alle belofden vergeten en steken ze een mes in je rug en kun je oprotten. En gaan ze van alles verzinnen dat jij je werk niet goed deed ze liegen dan alles bij elkaar. Dus mensen trap niet in die mooie praatjes bij bmn mocht je daar kunnen gaan werken na 3 contracten van 6 maanden mag je oprotten bij bmn en zeggen wij nemen je na een periode over. Niks te nadelen over start want ik heb daar met veel plezier gewerkt het gaat mij echt over het bedrijf. Trap niet in wat ze zeggen bij bmn. Er heerst vooral vriendjes politiek en de teamleider heeft totaal geen verstand van zaken en weet niet waar hij over praat. Een waardeloos bedrijf om voor te werken.

Minpunten

Lange werkdagen tonen totaal geen respect en de leiding totaal geen ervaring in het leiding geven

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Start People. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Start People met

Meer informatie over Start People in populaire locaties