Start People
Ik heb anderhalf jaar via start bij bmn in nijverdal gewerkt. Ik raad alle mensen af om daar te gaan werken ze doen beloften die ze niet waar maken ze beloven naar een tijd dat ze je over nemen maar houden je al die tijd aan het lijntje en na het derde contract via start ben je bedankt en dan zijn ze alle belofden vergeten en steken ze een mes in je rug en kun je oprotten. En gaan ze van alles verzinnen dat jij je werk niet goed deed ze liegen dan alles bij elkaar. Dus mensen trap niet in die mooie praatjes bij bmn mocht je daar kunnen gaan werken na 3 contracten van 6 maanden mag je oprotten bij bmn en zeggen wij nemen je na een periode over. Niks te nadelen over start want ik heb daar met veel plezier gewerkt het gaat mij echt over het bedrijf. Trap niet in wat ze zeggen bij bmn. Er heerst vooral vriendjes politiek en de teamleider heeft totaal geen verstand van zaken en weet niet waar hij over praat. Een waardeloos bedrijf om voor te werken.
Minpunten
Lange werkdagen tonen totaal geen respect en de leiding totaal geen ervaring in het leiding geven
Aan het begin geen probleem gehad met startpeople. Echter betalen ze niet het wettelijke bedrag netjes uit. In mijn CAO stond opgenomen dat ik recht had op extra overwerk-geld en toeslagen bij late diensten. Dit is nooit uitbetaald. WAT HET MEEST KWALIJKE IS: Na mijn dienstverband is beeindigd is er 5 maanden nadat mijn dienstverband is afgelopen, zonder uitleg, een incassobureau naar mij toegestuurd. Geen uitleg waar dit bedrag voor is bedoeld of waar dit bedrag op is gebaseerd. Erg kwalijk en zeer onprofessioneel. Mijn advies is om een ander uitzendbureau te kiezen, slechter kan niet. Als ik minder sterren had kunnen geven, had ik ze nog minder beoordeeld.
Pluspunten
Zeer weinig
Minpunten
Zomaar een incassobureau sturen zonder vooraf te laten weten
Als starter op de arbeidsmarkt (intercedent) is Start People een uitstekende werkgever. Begeleiding, scholing, doorgroeimogelijkheden; het is allemaal aanwezig. Toen ik na enkele jaren meer ervaren werd, paste de werkgever steeds minder goed bij mij. Je bent slechts een nummer, echte prestaties worden niet of in mindere mate erkend en het salaris bleef flink achter t.o.v. de geleverde prestaties. Eigen ondernemerschap is onmogelijk door alle procedures en regels, wat ook wel weer begrijpelijk is en past bij zo'n grote organisatie.
Pluspunten
Goede begeleiding voor startende intercedenten
Minpunten
Matige arbeidsvoorwaarden, weinig erkenning
Met veel plezier ben ik werkzaam als intercedent, maar ik merk dat ik toe ben aan een nieuwe stap in mijn loopbaan.
Zeer slechte ervaringen mee gehad. Ik heb 2 jaar voor Start gewerkt en die tijd stond bol van leugens, bedrog en onkunde van en door intercedenten. Slechte begeleiding, problemen worden niet opgelost.
Ik heb een geweldig contactpersoon bij Start People, genaamd Rik Salemink. Hij is echt geinteresseerd in je en beschouwd je niet als een nummer. Ik kan altijd bij hem terecht . Hij verstaat zijn vak echt, zoals ze vroeger deden bij uitzendbureau's. I
Ik heb 5 maanden gewerkt voor ze, maar heel snel weg gegaan. Ze zijn onbereikbaar, totaal geen interesse en als je op zegt hoor je helemaal niets meer. Wat je nog tegoed hebt mag je wekenlang op wachten.Ze zijn zelfs in staat je verjaardag te vergeten. Uitzendbureau van twee keer niks. Weet goed waar je aan begint. Ze hebben vierkant maling aan je. Start daar en je eindigt heeel snel weer. Flut uitzendshit.
Werkervaring prima, maar te laag ingeschaald voor t werk wat je doet. En heel weinig reiskosten, je moest zelf bijleggen
Het was een leuke onderneming om voor te werken de afgelopen jaren.
goed overleggen met de team waar je werkt. doorwerken is ook van belang, en netjes werken.
Tijdens mijn dienstverband via Start People heb ik een leuk werkomgeving gehad met mijn collega's en opdrachtgevers
Het slechtste uitzendbureau wat er bestaat je wilt daar niet werken ze betalen slecht en als je een solitatie stuurt krijg je geen antwoord terug
Het was een leerzame periode. Alleen: - je moest vaak overwerken zonder het te compenseren - je kon niet zomaar even weg voor bijv. de dokter - ik had het gevoel dat bepaalde mensen voorgetrokken werden - de manager pushte teveel
Veel geleerd van geweldige managers. Was een zeer prettige ervaring
Eens in de zoveel tijd krijg ik de mail: Het stemmentellen kan weer gaan beginnen! Hiervoor geef ik me eigenlijk altijd wel op, tenzij ik echt niet kan. Het is leuk werk waarbij ik even mijn handen uit mijn zakken kan steken en een handige afwisseling om mijn kantoor baan. Het komt er op neer dat ik 1 of 2 x bij startpeople langskom voor de contractondertekening, en een avond aan het werk ben voor ze. Tot de volgende mail komt!
Pluspunten
makkelijk bijverdiend
Minpunten
avondwerk zonder vaste eindtijd op locatie
Start People is een mooie organisatie waar je voldoende mogelijkheden krijgt om jezelf te ontwikkelen in je functie maar ook als persoon. Resultaat is belangrijk, maar desondanks is het sociale aspect aanwezig.
Start People is een goed bedrijf om voor te werken!
Pluspunten
Collega’s
Minpunten
Zeer fijn bedrijf om werkzaam voor te zijn. Met een uitstekend salaris en arbeidsvoorwaarden
je krijgt een zeer laag uurloon bv Menzis maar 13.17 per uur dat terwijl schoonmaak al 12.57 is uitbuiters hoge werkdruk menzis en je moet er vaak snel weer uit. Grote uitloop medewerkers !!
Over SP Assen ben ik zeker niet te spreken al diverse keren zouden ze contact opnemen met mij en doen dit niet. Weet dat er meerdere mensen zijn die niet tevreden zijn over start people Assen.
Pluspunten
Minpunten
Komen hun afspraken niet na. Betalen bv 3 weken te laat salaris uit
Hele fijne organisatie met de mens voorop! Super communicatie, en staan altijd voor je klaar en proberen elke wens de honoreren.