Start People

Start People Reviews

126 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 395 reviews

Leuk en dankbaar werk.

Op de klantenservice help je mensen zo goed mogelijk verder, dat uit zich vaak door leuke gesprekken. Daar geniet ik echt van.

Pluspunten

Zelfstandigheid

Minpunten

Structuur en procedures kunnen beter.

Misleidend, goed betalingsysteem

Misleidend personeel gezocht reageer je op heftruckchauffeur word je maar 2 dag ingewerkt en dan op productie werk gezet Na 2 dag heftruck werk word op de werk vloer gezegd dat je rustig aan moet doen en vervolgens na 6 dagen zeggen dat je te langzaam bent om dat je geen zware dozen kunt tillen . Personeel gezocht heftruckchauffeur is misleidend

Pluspunten

Gratis lunches

Minpunten

Communicatie

Was er niet kapot van.

Was er niet kapot van. Domme mense met vieze handen

Fijne werkgever

Start is een hele fijne werkgever! Denkt mee, is flexibel en er zijn tal van mogelijke doorgroeimogelijkheden. Geen dag is hetzelfde, je hoeft je hier niet te vervelen

Pluspunten

Successen worden gevierd en er wordt waardering naar je uitgesproken!

Gezellige en relaxte werkomgeving.

Ik ben sinds een paar dagen weer terug. En ik moet zeggen, de sfeer in het bedrijf is echt perfect!

Pluspunten

Goede bereikbaarheid

Gezellige werksfeer

Ga met plezier naar mijn werk en heb het er enorm naar mijn zin

Gezellig en relax bedrijf.

Als ik een probleem heeft kan ik makkelijk contact nemen, dat vind ik erg prettig.

Fijne collega's, prettige werkomgeving en voldoende doorgroeimogelijkheden

Ik werk nu een aantal jaar bij Start People en merk dat dit nog nooit zo goed op mijn plek heb gezeten. Ik werk met onwijs leuke collega's, werk met veel interessante klanten en Start People biedt mij voldoende mogelijkheden om mij te blijven ontwikkelen en door te groeien!

Pluspunten

Fijne collega's en veel vrijheid in mijn werk.

Minpunten

Bij andere uitzendbureaus kan je vast en zeker meer verdienen, maar dit is bij werk plek!

Er heerst een relaxte, open sfeer op de werkvloer die motiveert.

Er wordt erg gestructureerd en overzichtelijk gewerkt. Er zijn veel groeimogelijkheden en de begeleiding heb ik als erg fijn ervaren. Je werkt erg fijn samen met je collega's aan hetzelfde doel. Ook was de onboarding goed geregeld.

Pluspunten

Fijne, open sfeer, goede onboarding, leuke collega's, veel contact met verschillende soorten mensen, veel afwisselende taken

Een gezellige sfeer, leuke collega's en veel doorgroeimogelijkheden.

Leuke startersfunctie als intercedent. Gezellig team met collega's en je krijgt de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen en door te groeien.

Pluspunten

Gezellig team, doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Niet van toepassing.

onprofessioneel

werken bureaucratisch, volgen de luimen van opdrachtgever zonder zich in te spannen voor flexwerker, doen niets als opdracht op laatste moment om kul-reden niet doorgaat en ze kunnen niet tegen kritiek. maken je duidelijk dat voor jou er 10 anderen zijn.

Pluspunten

je weet dat het niet klopt

Minpunten

niet serieus genomen als flexwerker

Werksfeer

Prima werksfeer, goede onboarding en begeleiding voor het SEU Examen.

Onprofessionele omgeving

Weinig inbreng, slecht salaris. Harde werk wordt niet beloond.

Incassobureau

Aan het begin geen probleem gehad met startpeople. Echter betalen ze niet het wettelijke bedrag netjes uit. In mijn CAO stond opgenomen dat ik recht had op extra overwerk-geld en toeslagen bij late diensten. Dit is nooit uitbetaald. WAT HET MEEST KWALIJKE IS: Na mijn dienstverband is beeindigd is er 5 maanden nadat mijn dienstverband is afgelopen, zonder uitleg, een incassobureau naar mij toegestuurd. Geen uitleg waar dit bedrag voor is bedoeld of waar dit bedrag op is gebaseerd. Erg kwalijk en zeer onprofessioneel. Mijn advies is om een ander uitzendbureau te kiezen, slechter kan niet. Als ik minder sterren had kunnen geven, had ik ze nog minder beoordeeld.

Pluspunten

Zeer weinig

Minpunten

Zomaar een incassobureau sturen zonder vooraf te laten weten

Nvt

Ik heb anderhalf jaar via start bij bmn in nijverdal gewerkt. Ik raad alle mensen af om daar te gaan werken ze doen beloften die ze niet waar maken ze beloven naar een tijd dat ze je over nemen maar houden je al die tijd aan het lijntje en na het derde contract via start ben je bedankt en dan zijn ze alle belofden vergeten en steken ze een mes in je rug en kun je oprotten. En gaan ze van alles verzinnen dat jij je werk niet goed deed ze liegen dan alles bij elkaar. Dus mensen trap niet in die mooie praatjes bij bmn mocht je daar kunnen gaan werken na 3 contracten van 6 maanden mag je oprotten bij bmn en zeggen wij nemen je na een periode over. Niks te nadelen over start want ik heb daar met veel plezier gewerkt het gaat mij echt over het bedrijf. Trap niet in wat ze zeggen bij bmn. Er heerst vooral vriendjes politiek en de teamleider heeft totaal geen verstand van zaken en weet niet waar hij over praat. Een waardeloos bedrijf om voor te werken.

Minpunten

Lange werkdagen tonen totaal geen respect en de leiding totaal geen ervaring in het leiding geven

Goed bedrijf voor startende intercedenten

Als starter op de arbeidsmarkt (intercedent) is Start People een uitstekende werkgever. Begeleiding, scholing, doorgroeimogelijkheden; het is allemaal aanwezig. Toen ik na enkele jaren meer ervaren werd, paste de werkgever steeds minder goed bij mij. Je bent slechts een nummer, echte prestaties worden niet of in mindere mate erkend en het salaris bleef flink achter t.o.v. de geleverde prestaties. Eigen ondernemerschap is onmogelijk door alle procedures en regels, wat ook wel weer begrijpelijk is en past bij zo'n grote organisatie.

Pluspunten

Goede begeleiding voor startende intercedenten

Minpunten

Matige arbeidsvoorwaarden, weinig erkenning

Gezellige werkomgeving, doorgroeimogelijkheden

Met veel plezier ben ik werkzaam als intercedent, maar ik merk dat ik toe ben aan een nieuwe stap in mijn loopbaan.

Slechtste werkgever ooit

Zeer slechte ervaringen mee gehad. Ik heb 2 jaar voor Start gewerkt en die tijd stond bol van leugens, bedrog en onkunde van en door intercedenten. Slechte begeleiding, problemen worden niet opgelost.

Contactpersoon

Ik heb een geweldig contactpersoon bij Start People, genaamd Rik Salemink. Hij is echt geinteresseerd in je en beschouwd je niet als een nummer. Ik kan altijd bij hem terecht . Hij verstaat zijn vak echt, zoals ze vroeger deden bij uitzendbureau's. I

Waardeloos en onbereikbaar

Ik heb 5 maanden gewerkt voor ze, maar heel snel weg gegaan. Ze zijn onbereikbaar, totaal geen interesse en als je op zegt hoor je helemaal niets meer. Wat je nog tegoed hebt mag je wekenlang op wachten.Ze zijn zelfs in staat je verjaardag te vergeten. Uitzendbureau van twee keer niks. Weet goed waar je aan begint. Ze hebben vierkant maling aan je. Start daar en je eindigt heeel snel weer. Flut uitzendshit.

Je doet veel ervaring op

Werkervaring prima, maar te laag ingeschaald voor t werk wat je doet. En heel weinig reiskosten, je moest zelf bijleggen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Start People. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.2
3.0