STABILO International

STABILO International Reviews

Je werkt van 09.00 tot 17.30 uur, gedurende de dag ben je volop bezig met het berekenen van de stands op een beurs. Maar geen een dag is hetzelfde, omdat de standbouw business zo een dynamische business is, maak je regelmatig mee maken dat er gedurende de dag veel ander werk tussen door komt. Het wordt aan je eigen overgelaten hoe je met deze wijzigingen omgaat en inplant. Dit is zowel het moeilijke aan de baan als ook het leuke aan deze baan. Verder is het een hele platte organisatie waardoor je veel contact hebt met de leidinggevenden binnen het bedrijf zonder veel tussenschijven. Verder is de onderlinge sfeer dusdanig dat er in de (heel) drukke periodes voor en met elkaar de schouders eronder gezet worden om een beurs geregeld te krijgen. Maar als je goed met dit soort wisselende omstandigheden en vrijheden kunt omgaan, dan kan ik mij geen beter bedrijf indenken om voor te werken.
Pluspunten
De vrijheid binnen de functie die je hebt
Minpunten
Hollen en stilstaan (vooral door het soort werk/business wat ze doen)
Je begint iedere werkdag om 09.00u onder het genot van een vers kopje koffie of thee aan de dag en kletst even bij met een collega bij de automaat. Vervolgens begin je de dag en gaan de arbeidvitamienen (radio) aan om vervolgens na overleg met collega's de eerste werkzaamheden te gaan verrichten waarbij je veel leert uit de praktijk en van collega's. Er is een grote collegialiteit, positieve sfeer en zelfstandigheid. Het management is op een laagdrempelige manier te benaderen. De bedrijfscultuur is daarom zeer open en no nonsens in Jip en Janneke taal. Het moeilijkste van de baan is de juiste concentratie te behouden door de vele leuke afleidingen en het leukste van de baan is dat iedereen betrokken is en er een groot wij gevoel heerst.
Ik werk nu een jaar bij Stabilo international B.V., mijn indruk is dat het bedrijf oog heeft voor de ontwikkeling van medewerkers en zorgt voor een prettige werk-privé balans. Door de juiste begeleiding en het geloof in de Stabilo waarden, is het gelukt om verder te groeien, persoonlijk en in mijn functie. Doordat het een groeiend bedrijf is, krijg je ruimte om initiatieven te ontplooien.
De dagen vliegen voorbij door het leuke werk en je collega's. Het is een informeel bedrijf en je krijgt de kans om mee te denken en jezelf te ontwikkelen.
Een prachtig bedrijf waar in een informele sfeer mooie producten worden neergezet. Soms wat hectisch en chaotisch maar met zijn allen staan we klaar om de klus te klaren.
Pluspunten
Informele werksfeer, zeer gezond bedrijf
Minpunten
Drukke pieken waardoor soms slechte communicatie
Er heerst een fijne werksfeer met een gezonde werkdruk. hele gezellige collega's, die een werkdag weer plezierig kunnen maken.
het bedrijf is een uiterst professioneel bedrijf met een leuke en gezellige groep medewerkers.