St. Antonius Ziekenhuis

28: St. Antonius Ziekenhuis reviews van werknemers

Gezellig en fijne sfeer. Wel veel vriendjes politiek. Veel families in het ziekenhuis werkzaam, iedereen kent elkaar. Nepotisme.

Soms kan men keihard zijn. Doe je het niet goed, dan lig je er snel uit. Veel vriendjespolitiek. Doe je het wel goed, dan kan er veel.

Pluspunten

fijn personeels restaurant

Minpunten

groot verschil tussen de locaties

Geen inleefings vermogen in de prive sfeer

Leiding is waardeloos, totaal geen begrip of meedeleven. Collega's waren super meiden

Minpunten

Geen respect

competitieve werkomgeving

het is altijd een uitdagende dag als programma manager van een implementatie van een Elektronisch Patiënten Dossier.

Gezellige werkgever

Het St. Antonius is een plezierige werkgever. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden en het salaris is ook prima.

Minpunten

Weinig doorgroei mogelijkheden

Leuk en ondernemend ziekenhuis

Mooi ziekenhuis om in te werken. Vanuit het flexbureau veel persoonlijke begeleiding.

Pluspunten

Gesloten parkeergarage fietsen/

Minpunten

Dure lunch

Prachtig ambitieus gedreven ziekenhuis om te werken.

Het St. Antonius Ziekenhuis is een prettige werkgever wanneer je van mensen houdt, daarnaast uitdaging en gedrevenheid. Het is een dynamische politieke arena waarin je je bevindt met legio van mogelijkheden.

Pluspunten

Create your on world (tal van mogelijkheden)

Minpunten

niet

prima en kleinschalig werkomgeveing

Heb altijd met plezier in het Antonius gewerkt. De dienst starten met een gezellig kopje koffie, dan de karren klaarmaken en ieder naar zijn of haar afdeling Het moeilijkste was om jou afd zo schoon mogelijk te maken dat was ook meteen de uitdaging en dat binnen de tijd. Het leukste de gezelligheid van het team waarin we werken. We werden ook prima aangestuurd. Je kon over van alles terecht bij de leiding, en daar gingen zij dan mee aan de slag.

Pluspunten

De gezelligheid

Minpunten

De werkdruk

Een complexe organisatie.

Een complexe organisatie welke in moet spelen op de veranderingen in de zorg.

Sterk afhankelijk welke afdeling je werkt

Afdeling oncologie: geven meer om positieve berichten op sociale media: trouwerij op de Afdeling etc. dan om patiënten zelf. Patienten voelen zich vaak een nummer, betreft vooral verpleging edn niet oncologen . Hoop dat het inmiddels is veranderd en dan vooral voor de patiënten, zou nooit iemand daarheen sturen. Via flex meerdere afdelingen van antonius gezien..gelukkig kan het ook anders. Andere afdelingen meer betrokkenheid en goede professionele zorg!

Pluspunten

Verschillende leuke goede afdelingen, warm welkom ook als flexer

Minpunten

Slechte verpleegkundige oncologische zorg

leuke bouw

ik mocht meer doen van wat ik eigenlijk moest doen

multidisciplinair afdeling waar alle vaardigheden zijn

informele sfeer waar hiërarchie in dienst staat van het welzijn van de patiënt.Goede samenwerking in teamverband en en mogelijkheden voor verdieping in onderzoeken.

was een goed wekgever, was prettig om daar te werken

St. Antonius was een goed werkgever. Een van de grootste ziekenhuizen in Nederland. Een groot werkgever(6000 personeel)

Ziekenhuis dat niet altijd goed voor personeel zorgt.

Jaren lang met veel plezier hier gewerkt tot reorganisaties de sfeer enorm hebben beïnvloed. Veel incompetente leidinggevenden, roddelende collega's. Egoïstische sfeer Blij dat ik nieuwe kans kreeg buiten dit ziekenhuis. Hopelijk betere zorg voor de patienten dan voor het personeel

Pluspunten

Niet op alle afdelingen een nare sfeer

Minpunten

Alleen leidinggevenden worden gehoord. Weinig sociaal gedrag.

altijd met plezier gewerkt tot nu toe

zoek een baantje dichter bij huis i.v.m. het reizen het is hier lekker werken en goede sfeer van collega`s

Pluspunten

de zelfstandigheid in het werk

Minpunten

erg korte middagpause geen koffiepauze ochtend en middag

Terzake kundige collega's , goede communicatie.

Heb in de gecompliceerde stres gevoelige werkomgeving met plezier en toewijding 19 jaar gewerkt.

Pluspunten

Medische kennis altijd in de buurt.

Minpunten

De verschillende belangen in de organisatie.

Werken bij antonius

Het werken in de schoonmaak bij antonius als jongeren heb je voordeel qua salaris ergens anders op deze leeftijd verdien je bijvoorbeeld veel minder, korte werkshifts & flexiebele tijden

Pluspunten

Flexiebele werktijden

Minpunten

Werksfeer is wat minder

Pro actief, Lean managment en bezuiniging zijn de drie kernwoorden als het om het St. Antonius ziekenhuis gaat.

De organisatie is onderhevig aan grote veranderingen, vandaar dat er vanuit de Raad van Bestuur besloten is om te werken via de Lean methodiek. De zelfstandigheid binnen het team vergroten is een van de speerpunten, waarbij de patiënt centraal staat. Omdat ik nieuwsgierig ben naar een andere branche, gaat het wat mij betreft om een persoonlijke ontwikkelingskeuze waarom ik solliciteren wil naar een nieuwe functie. Los daarvan vind ik het St. Antonius ziekenhuis een prima werkgever.

Pluspunten

Het volgen van trainingen kunnen volgen, als leidinggevende creatief om mogen gaan met het vervullen van jaarplandoelstellingen, juiste vorm van werkoverleg.

Minpunten

Het aangaan van een tweede fusie, minder budget voor ontwikkeling personeel tot beschikking, de vrijheid qua invulling leidinggevende functie is een voordeel, maar tevens nadeel. Het beleid wordt niet overal op dezelfde manier (of efficient) uitgevoerd.

Fijne collega's en ik voel mij gewaardeerd

In de ochtend paraat staan en alle voorbereidingen klaar zetten voor de patienten die al in de wachtkamer zitten. Klaar staan en een luisterend oor zijn. Na de behandeling de patient weer opvangen in de uitslaapruimtes tot wanneer ze naar huis mogen gaan. Ik heb gezellige collega's en we steunen elkaar door dik en dun. Het leukste van de baan is, wanneer de patienten terug komen van het onderzoek met een brede glimlach. Het moeilijkste van de baan is, wanneer een patient slecht nieuws te horen krijgt van de dokter. De directie is top en ik kan niet klagen. Wat ik elke dag leer is, dat het leven zo mooi is en dat wij een deel van mogen zijn. Geniet elke dag van ieder minuut.

positieve sfeer in het gehele ziekenhuis.

Fijne collega's, fijne leidinggevende, fijne werktijden. Leuke werksfeer waardoor er een leuke band is ontstaan zowel met leiding gevende als collega's. Daar waar ik de goederen afleverde was er ook een goed contact ontstaan zowel in het ziekenhuis als op de poliklinieken, keuken en laboratorium.

Pluspunten

Er werd naar de wensen en of problemen geluisterd daar werd gehoor aan gegeven.

Minpunten

Er schiet me niets te binnen.

fijne collega, soms wat schortende leidinggevenden

Opstarten poli, voorbereiden werkplekken, invoeren orders tbv afname middels venapunctie. collegialiteit is hoog. omgang met de leidinggevenden ging niet altijd gemakkelijk. Een geslaagde bloedafname en daarmee een steentje kunnen bijdragen in het herstel van de patient.

Pluspunten

collegialiteit

Minpunten

schortende leidinggevenden

samenwerking met collega's en werk prima

Buiten dat er hard doorgewerkt moet worden om aan het aantal te komen wat er per uur verwerkt moet worden is er toch een gezellige sfeer is en wordt er ook gelachen met de collega's. leukste van het werk is het uitzoeken/corrigeren van fouten, minder is dat het soms wat eentonig is.

Pluspunten

kan ook thuis werken en flexibele werktijden

Minpunten

8 uur achter elkaar achter beeld scherm zitten

Stel een vraag over solliciteren of werken bij St. Antonius Ziekenhuis. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over St. Antonius Ziekenhuis per locatie

Meer informatie over St. Antonius Ziekenhuis in populaire locaties