Spotta

Spotta Reviews

227 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 229 reviews

Makkelijke bijbaan, prima salaris

Het is een zeer flexibele bijbaan en het salaris is prima. Je wordt snel aangenomen en je kan je ook heel makkelijk weer uitschrijven

Pluspunten

Flexibel

Minpunten

Papierverspilling

Veel werk voor weinig geld

Je moet heel veel folders bezorgen voor heel weinig geld. Omdat je geen vast salaris hebt ontvang je minder dan het minimumloon, bij mij ongeveer €2,50 per uur.

Pluspunten

Je kan zelf je tijden kiezen

Minpunten

Slecht salaris Slechte management

Goed en gezond geld verdienen!

Je bent bij het werk als folder bezorger lekker veel bezig. Met voor mijn werk een prima loon. Je werkt buiten, in de frisse lucht. Je kan zelf ongeveer je uren bepalen en dat is gewoon fijn.

Pluspunten

Zelf je uren bepalen, veel beweging, sociaal contact

Minpunten

Zwaar werk, in regen en/of slecht weer minder fijn

slecht betaalt sinds verandering maand geleden

Sinds kort krijgen we minder betaald en dat vind ik heel slecht het is nu na een maand wachten wel wat verhoogt maar vroeger was het veel meer daarom zou ik het nu niet meer aanraden om te doen alleen kerst bonis is fijn en je eigentijd bepalen maar verder is het heel vervelend dat je trouwens nu slecht krijgt betaalt als je het nu gaat doen is het slimmer om 2 kleine wijken te doen dan 1 grote dan krijg je meer betaalt het is wel makkelijk ik doe het nu al 1 jaar met plezier maar nu minder ik bedoel anderhalf jaar maar het is een leuke bijbaan als je 13 14 bent als je 15 bent ook nog wel maar daarna zou ik die baan niet te doen je krijgt dan te slecht betaalt

Pluspunten

eigentijd indelen

Minpunten

slecht loon ook soms laten levering soms veel werk soms weinig

Wat een slecht werk

Wat een slecht georganiseerde zooi kreeg je 22 pakken met elke 8 folders

Pluspunten

Minpunten

Het hele werk

Droeftoeters

4 uur per week werken voor 8 euro. leveren te weinig folders en leggen de verantwoordelijkheid op de berzorger. ik kan nog beter fulltime bij mijn opa in de tuin gaan grasmaaien ipv dit.

Pluspunten

buiten

Minpunten

weinig geld voor werk

Werk wel OK management ruk teamleider mogen wel betere training hebben qua menselijkheid

Ik vond het fijn om voor spotta te werken, daardoor ging ik meestal buiten en had ook contact met anderen mensen.

Het was super leuk voor mij om te bezorgen en je wordt ook op tijd betaalt.

Leuk, rustig, soms een paar foutjes

Over het algemeen leuk werk, soms gezellige gesprekken. Toch is er wel eens een foutje bij de bezorging door Spotta, dat er bundels te weinig of te veel gegeven worden, komt niet vaak, eigenlijk bijna nooit, voor gelukkig. Krap maar goed genoeg salaris.

Geen sollicitatie gesprek gehad

Ik heb nooit een sollicitatiegesprek gehad. Ik heb het een jaar gedaan voor een zakcentje maar dat was het ook. Soms kreeg ik voor 2 weken maar 8 euro.

Pluspunten

Je kan zelf inplannen wanneer je folders gaat brengen

Minpunten

Weinig communicatie met je baas

Hongerloon

Je moet kaulo veel werk doen. 2 uur werken ofzo en dan verdien je een afegelikte botheram 14 euro per maand. Zelfs zonder deze baan verdiende ik nog meer.

Pluspunten

Buiten werken

Minpunten

Hongerloon

Slecht bedrijf met hongerloon

T lijkt wel een fabriek in India, je moet die folders bezorgen voor een hongerloon.

Pluspunten

Minpunten

Hongerloon

Nooit bij Spotta werken

Kreeg eerst te veel folders daarna te weinig, als ik ze email reageren ze niet en ik krijg klachten, omdat ik niet genoeg folders heb. Het salaris is veel te laag voor 4 uur werk 3 euro! Niet bij Spotta gaan werken, jammer genoeg heb ik die fout wel gemaakt

Pluspunten

Je kan buiten werken

Minpunten

Ze geven te weinig geld

Niet sociaal

Toen ik er kwam werken, had ik het de eerste periode prima naar mijn zin. Leuk werk, leuke chef en leuke collega's. Maar toen werd eerst mijn chef ontslagen en kort daarna volgde een reorganisatie omdat er een paar vestigingen gingen sluiten. De directeur vertelde aan het personeel dat er daarom mensen herplaatst moesten worden. Maar we hoefden niet bang te zijn dat de uitzendkrachten er op stel en sprong uitmoesten want ze waren een sociaal bedrijf. Toen ik 2 dagen later weer ging werken (vrijdag), kreeg ik te horen dat ik maandag niet weer terug hoefde te komen. Hoezo sociaal!!!!

Pluspunten

Minpunten

Niet sociaal

10 euro per maand schandalig zelf zonder werk verdiende ik meer

slecht ik heb paar maanden gewerkt maar zelfs zonder werk verdiende ik meer zoveel moeite voor niks!

Pluspunten

niks

Minpunten

verdien heel weinig

Slecht bedrijf

Je word zwaar onderbetaald Als je 1 keer je folders niet hebt gedaan bellen ze je 5x ze doen ook kaartjes door je deur als je niet je folders klantonvriendelijkheid personeel ik zou hier niet gaan werken echt niet doen

Pluspunten

Heb ik niet

Minpunten

Te veel om op te noemen

Geen aanrader

De communicatie van het bedrijf is heel slecht, je stuurt een klacht en je krijgt een dom antwoord terug en doen ze er niks aan, ik krijg 3 à 4 pakketten te veel geleverd. Heb ik misschien wel 5 keer aangegeven maar ze doen er niks aan. Je loopt veel langer dan dat ze vergoeden, maar je krijgt wel soms gratis dingetjes. Tijdelijke wijken zijn een afrader want je krijgt bijvoorbeeld 3,50 euro voor een tijdelijke wijk die net zo groot is als je normale, maar je krijgt maar de helft betaalt. (Normale namelijk 7)

Pluspunten

Gratis dingetjes

Minpunten

Slechte communicatie, klein salaris

Slecht ze blijfen zeuren

Ze blijven achter je aan lopen het is nooit goed je hebt alles bezorgt maar mensen bellen als nog dat ze niks hebben gekregen en spotta geloofd dat ook nog niet eens hun eigen bezorger

Pluspunten

Is er niet

Minpunten

Ze blijfen zeuren

Geholpen met bedrijfsongeval

Ik heb hier 2 jaar gewerkt. Ze hebben me geholpen toen ik een ruit met mijn fiets kapot heb gemaakt, tijdens bezorgen. Werd vergoed door ongevallenverzekering van Spotta!!Niemand ligt er wakker van als je niet bezorgd.

Pluspunten

Vrijheid

Minpunten

Weinig geld

Slecht werk

Altijd werden de folders op vrijdag bezorgt. Toen op zaterdag maar sinds kort op maandag (laat in de middag) waardoor je geen tijd hebt om alles rond te krijgen hierbij heb ik vaker n klacht ingediend. Blijft vervolgens op maandag komen ook zijn ze niet meer berijdbaar op het telefoonnummer dus moet je het in de app zelf dien wordt vrijwel nooit op gereageerd als je ontslag wil nemen. Zal dat dus lastig gaan omdat ze niet reageren .

Pluspunten

Minpunten

Folders te laat leveren/niet reageren

Als bezorger krijg je vanaf deze week pas op maandag de folders, slecht!!

Eerder had je 4 dagen de tijd om te bezorgen, nu maar 1 dag.Je krijgt ze ergens maandag , dus eerst school daarna eten en dan is het intussen te laat om te bezorgen. Je moet voor 19.00 uur alles bezorgd hebben.Van spotta mag je ook nog dinsdag bezorgen, maar dan klagen de mensen omdat de folders maandags ingaan.Spotta weet dit jaar doet er niets aan. Je kunt ze niet meer bellen en ze reageren heel slecht.Het was een leuke baan, maar nu je maar 1 dag hebt niet meer.

Minpunten

Maar 1 dag om te bezorgen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Spotta. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.2

3.6