SportCity

Werken bij SportCity: SportCity reviews van werknemers

15 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 19 reviews

normaal gesproken een fijne club om te werken

je doet je werkzaamheden, hebt contact met de klanten en je motiveert deze.

Leuk, gezellig en toch serieuze werkplek

Hele leuke tijd gehad. Jammer dat een bepaald bedrijf de vestiging had overgenomen.Ik ging 40uur per week met plezier naar SportCity en kwam voldaan en gelukkig thuis. Dankzij deze sportschool weet ik hoe het voelt om gelukkig naar je werk te gaan.Er is tijd om je in te werken, er is ruimte voor vragen die serieus beantwoord worden. Je kan op je collega's bouwen. De crew is erg geïnteresseerd in elkaar en steunt elkaar ook!

Pluspunten

De sfeer

Geen oog voor personeel (of klant) in crisisperiode

Collega's bij SportCity zijn gezellig en er hangt een leuke sfeer. Ook is het gezellig met klanten. Het management en de arbeidsvoorwaarden is echter zeer onprofessioneel. Afspraken worden niet nagekomen, contracten worden eenzijdig zonder overleg aangepast en medewerkers en klanten worden verkeerd of helemaal niet voorgelicht. SportCity wordt gerund door een groep investeerders die zich vooral om hun centjes bekommeren en niet over het personeel of een lange termijn visie. Het loon is rond het minimum met weinig tot geen doorgroeimogelijkheden.

Pluspunten

Collega's

Minpunten

Lage loon, onprofessioneel management, beperkte doorgroei mogelijkheden

Gezellig team, afwisselend werk.

De avond dienst is het fijnste om te werken. Er is altijd aanloop van de leden en altijd wat te doen.

Slechtste management en HR die er bestaat

Het was altijd erg leuk, totdat er een incapabele manager wordt neergezet omdat er maanden lang geen manager te vinden is. Hulp vragen bij HR en hoofdkantoor heeft echt geen enkele zin, medewerkers worden op geen enkele manier geholpen of gehoord. Leuk bijbaantje, maar verwacht niet dat ze iets geven om de medewerkers.

Regiomanagers afschaffen

Leuk, zolang er zich geen regiomanagers mee gaan bemoeien

voor leden, veel aandacht, tip hygiëne etc.

Op papier willen ze een kwalitatief fitnessketen zijn. Top begeleiding, volledig aandacht voor leden, goed hygiëne en fantastische faciliteiten. In werkelijkheid verminderen ze steeds de uren en aantal medewerkers om kosten te besparen. Dit resulteert o.a. in meer werdruk en veel minder plezier van medewerkers en dat is te zien. Het bedrijf lijkt steeds meer op hun dochter onderneming Fit4Free. Geen enkele manager is daar tevreden. Ze gaan zelf weg of worden aan de lopende band ontslagen. Ik heb inmiddels meer dan 6 verschillende club managers meegemaakt. Ooit was het een bedrijf waar de klanten en medewerkers centraal waren. Er is absoluut niks meer aan over.

Minpunten

Avonden en weekenden werken, lage lonen, altijd met commerciële targets werken, geen tijd voor goed begeleiding/aandacht

Gezellegid

Leuk sportschool en leuk collegas waar alles zijn aardig mensen, ook de ouder van de kinderen

Pluspunten

Coffie en te gratis

Minpunten

Korte dagen

sport city zeist

prima baan om te leren binnen de fitness. je hebt goede mogelijkheden om met school dingen vanuit de theorie daar in de praktijk uit te voeren. Collega's helpen je goed daar.

Pluspunten

goede collega's

Minpunten

niks

Gezellig, maar weinig doorgroeimogelijkheden

Ik heb altijd met plezier bij SportCity gewerkt. Er zijn altijd mogelijkheden om nieuwe certificaten te halen, wat ook in het voordeel van SportCity werkt. Het team is fantastisch. Het hoger management duldt geen tegenspraak en de doorgroeimogelijkheden zijn zeer beperkt. Een prima werkgever voor naast de studie, maar je kunt er geen carrière maken.

Pluspunten

Gezellige dynamische werkomgeving.

Minpunten

Bijzonder laag loon, geen secundaire arbeidsvoorwaarden en geen doorgroeimogelijkheden.

Leuke gezellige collega's

Afwisselend werk achter de receptie en soms ook de bar. Leuk om nieuwe klanten rond te leiden en ze daarna in te kunnen schrijven. Altijd een gezellig praatje maken met klanten

Pluspunten

gratis sporten

Goede werkgever!!

Goede werkgever met juiste begeleiding! helaas weinig uren ook weinig loon.

Pluspunten

veel leren

Minpunten

Weinig uren en loon

Sales kwaliteiten

SportCity was een hele leuke bijbaan. Ik ben hier werkzaam geweest op het gebied van Sales, maar ook als groepsles docent. Op het gebied van Sales bestonden de werkzaamheden vooral uit het nabellen van de leden, het werven van nieuwe leden en het begeleiden van de nieuwe leden. Daarnaast stond ik af en toe ook bij de receptie. Agendabeheer, beantwoorden van de telefooncentrale en leden van informatie voorzien (rondleidingen geven) waren daar de werkzaamheden.

Pluspunten

Een informele werksfeer

mooi proffesioneel bedrijf

ik ga instructors coachen om zo een hoger niveau te verkrijgen binnen de organisatie, en deze standaard te maken binnen het bedrijf, teneinde hogere kwaliteit en meer participanten vollere lessen te krijgen en zo de klanten beter vast te houden binnen het bedrijf.

Zeer gezellige sfeer

altijd druk met mensen om je heen, mijn collega's zijn altijd hartelijk en behulpzaam. Het leukste van deze baan is dat de mensen enthousiast zijn en blijven !

Pluspunten

gratis drinken

Minpunten

te weinig werk voor mij

Stel een vraag over solliciteren of werken bij SportCity. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.4

• SportCity