Spirit Hospitality Services

Spirit Hospitality Services Reviews

Uitgelichte review
Spirit Hospitality Services heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Ik heb enkele jaren voor Spirit gewerkt. Inmiddels ben ik twee jobs verder en heb vergelijkingsmateriaal. Spirit is een leuke organisatie met aandacht voor de mens. Ze staan open voor feedback en proberen het je echt naar de zin te maken. Ik had een vast contract en werkte vaste tijden op de receptie bij een hoofdkantoor in Amsterdam. Toen de opdrachtgever een ruimere opening van de receptie wilde vroeg Spirit mij of ik flexibeler wilde werken (o.a. deel van de avond). Dit kon ik vanwege mijn kinderen niet en ben daarom helaas weggegaan. Nu ik bij andere bedrijven heb gewerkt zie ik dat Spirit zich echt voor de medewerker in spant; in ieder geval meer dan bij andere bedrijven.
Ik ben bijna 7 jaar werkzaam geweest bij Spirit Hospitality Services als receptioniste en later als teamcoördinator, ik heb genoten van mijn tijd bij Spirit en de locatie waar ik werkzaam was. Een fijne werksfeer, professioneel en vriendelijk team en goed management. Aan te bevelen!
Pluspunten
Fijne werksfeer
Minpunten
geen pensioenopbouw
High-end, zeer professioneel Hospitality bureau.Altijd mooie opdrachten, op locatie alles goed georganiseerd.Medewerkers op kantoor goed bereikbaar, meedenkend en begaan. Werksfeer optimaal met prettige en gezellige collega's om mee te werken.Spirit is een bureau met klasse en alure.
Pluspunten
Goede bereikbaarheid, opdrachtgevers, meedenken
Ik werk al heel wat jaren met enorm veel plezier voor Spirit. Ik krijg veel energie van mijn collega's en de locatie waar ik werk. Ik kan me geen betere werkgever voorstellen, tijdens de corona periode hebben we vaak vanuit het management kaarten mogen ontvangen en mails om ons allemaal een hart onder de riem te steken. Kortom super leuk bedrijf om voor te werken. Ik kan het iedereen aanbevelen!
Pluspunten
Flexibel rooster, fijne collega's en een fijne bedrijfscultuur.
Minpunten
Wat rustiger door Covid-19
Je spaart geen pensioen als medewerker, overuren worden uitbetaald zonder mogelijkheid om een tijd voor tijd regeling te treffen. Planning en kantoor verwachten totale flexibiliteit onder deze prehistorische voorwaarden. Als je een dialoog aan wilt gaan, word dat afgekapt onder dreiging van terugbetaling van zinloze trainingen waar je geen certificaat voor krijgt en waarvan de kosten niet gespecificeerd kunnen worden in een factuur, maar wel veel kosten. Dit bedrijf moet nodig geĂŻnspecteerd worden door de arbeidsinspectie.
Pluspunten
Minpunten
Roddelcultuur, passief management, vreselijke aarbeidvoorwaarden
Ik heb ongeveer 9 maanden bij Spirit gewerkt en vond het een zeer fijne werkgever. De communicatie verliep prettig en ik kon voor vragen altijd bij Spirit terecht. Er werd regelmatig geinformeerd naar mijn ervaringen op locatie en Spirit stond open voor feedback. Daarnaast bood Spirit een aantal nuttige trainingen aan. Al met al heb ik een fijne tijd gehad en kan ik het iedereen aanraden!
Ik werk nu enkele jaren voor Spirit. Ik werk op een vaste locatie en vind het werk erg leuk. Je ontmoet veel verschillende mensen en elke dag is anders. Ik vind Spirit een goed bedrijf omdat je met al je vragen bij hun terecht kunt. Daarnaast krijg je regelmatig trainingen en de mensen van Spirit komen regelmatig langs om te informeren hoe het met het werk gaat. Ook na het uitbreken van Corona hebben ze op de locatie maatregelen getroffen zodat we veilig en volgens de richtlijnen ons werk konden doen en houden ze ons regelmatig op de hoogte door middel van updates.
Tijdens mijn tijd in deze functie heb ik deel uitgemaakt van een groot team wat dagelijks de hospitality bij de receptie verzorgde. Ik vond het erg prettig om samen met mijn collega's te werken en de hectische situaties die soms ontstonden op te lossen. Het werk was afwisselend omdat ik naarmate ik meer ervaring op deed ik ook op andere locaties werd ingezet. Ook kreeg ik toen ik langer in dienst was meer taken, zoals het inwerken van nieuwe collega’s of het bijhouden van de administratie. Ik heb er veel geleerd en mijn leidinggevende was altijd heel toegankelijk om vragen aan te stellen of advies te geven. Ik kijk terug op een hele leuke tijd.
Altijd met veel plezier naar werk gegaan! Leuke collega's en veel leuke werkzaamheden
This company is fake, management is based on nepotism, work-personal life balance is only if you say no when they call you to work overtime, pay is mediocre. What is worse than I have seen before is that the leadership is highly incompetent and they hire based on looks. Moreover, they're proud that they are hiring only on looks. So your brain is really not taken into consideration, if anything is a disadvantage seeing that you are capable and you can do a supervisor's job better than the supervisor itself. The management chooses other management position on site of the locations where the employees are working, based solely on the fact that they know each other well and they have a good connection.The professional side is not taken into consideration. Therefore, if you are a non-graduate with high school finished only and you want to become a supervisor and you have good looks but no brain, this is indeed the place to be! Don't be fooled by their hospitality when you sign the contract, it's all an act.
Pluspunten
n/a
Minpunten
everything from salary to bad culture and management
Bij Spirit hoeft geen dag hetzelfde te zijn. Veel variëteit in opdrachtgevers en werkzaamheden. Ook hebben ze een paar opdrachtgevers waarvoor zij vaste krachten plaatsen. Vind je het fijn om je eigen uren te kunnen bepalen en houd je van het werken in hospitality, dan kan ik Spirit van harte aanbevelen.
Super leuke opdrachten met hele flexibele uren. Salaris is ook aantrekkelijk. Wat voor mij vooral belangrijk is is de sfeer en de omgang met collega's. Er is ook veel diversiteit. Het kan soms druk zijn maar dat heb ik veel liever dan een saaie werkomgeving. Er is altijd wat te beleven. Werken voor Spirit raad ik echt iedereen aan!
Pluspunten
salaris, sfeer, collega's, begeleiding
Minpunten
Enkele maanden geleden ben ik gestart bij Spirit en tot nu toe heb ik een zeer goede ervaring. Ik werd getraind en ingewerkt en leer echt zoveel bij. Het is zeker ook een perfecte plaats om talen bij te schaven zoals Engels. Mijn collega's zijn ook allemaal super leuk en ik waardeer ook de diversteit die er is. Iedereen is gelijk en het management behandelt je als een van hun!
Pluspunten
Flexibel, uitstekend salaris, diversiteit, aaangename bedrijfscultuur
Minpunten
Ik werk al 1 jaar voor Spirit Hospitality Services en heb het echt enorm naar mijn zin. De persoonlijke begeleiding is echt heel uniek. Ik heb voor verschillende werkgevers gewerkt maar Spirit is voor mij echt de beste werkgever. Er zijn ook regelmatig trainingen mogelijk waardoor ik mezelf blijf ontwikkelen. Mijn salaris is ook heel erg aantrekkelijk en ik krijg ook een reiskostenvergoeding. Los daarvan zijn mijn collega's allemaal top en daar zijn ook ondertussen ook vriendschappen uit ontstaan!
Ik vind Spirit een fijne werkgever, ik werk nu bijna twee jaar als receptioniste bij een hoofdkantoor van een grote bank. Ze zijn erg betrokken en zorgen voor veel persoonlijk contact. Daarbij werk ik altijd met hele leuke Spirit collega’s in mijn team.
Spirit behandelt personeel als vuil. Ze doen enkel wat hun het beste uitkomt en geven verder geen moer om jou als werknemer. Je bent bij Spirit echt een nummer. Overigens is het salaris heel laag. Oud-collega's klaagden vaak over het feit dat Spirit abrupt je contract niet meer verlengt, zo bonjouren ze hun werknemers de laan uit. Heel apart. Ze liegen tegen hun werknemers en er heerst een roddelcultuur. Ook worden je reiskosten niet volledig vergoedt. Waardeloos bedrijf en zeker geen goede aanvulling op je CV. Spirit is een schande. Ik ben inmiddels voorzien van een leukere en beter betaalde bijbaan, op niveau, wat Spirit duidelijk niet heeft.
Pluspunten
Minpunten
Laag salaris
Met veel plezier heb ik voor Spirit Hospitality Services gewerkt op het dynamische Schiphol. Hier was ik voornamelijk verantwoordelijk voor het beantwoorden van vragen van reizigers en een snelle doorstroom bij de douane. Spirit is in mijn ervaring een fijne organisatie die duidelijk en op tijd communiceert over de werkdagen- en tijden. De medewerkers zijn professioneel en nemen de tijd voor je om je vragen te beantwoorden. De planner van het hoofdkantoor kwam geregeld langs op onze locatie op Schiphol om te zien hoe het met ons ging en stak zelf ook de handen uit de mouwen als het erg druk was. Kortom, een fijne en sfeervolle organisatie die ik bij anderen aanbeveel.
Pluspunten
Goede communicatie, sfeervolle organisatie, leuke baan
Minpunten
Op Schiphol was het in de vakantietijden soms te druk
Pluspunten
Goede communicatie, sfeervolle organisatie, leuke baan
Minpunten
Op Schiphol was het in de vakantietijden soms te druk
Ik zal heel open en eerlijk zijn over dit bedrijf. Ze noemen zich zelf geen uitzendbureau maar dat zijn ze wel. De locatie/ bedrijf waar ik heb gestaan was prima leuke collaga’s en het werk was ook super leuk om te doen. Alleen mijn werkgever spirit heeft het voor mij verpest. Ze zijn niet professioneel, kunnen liegen tegen hun medewerkers, en hun planning is waardeloos. Ik zal niet te veel in details gaan maar spirit zal ik niet op mijn cv zitten ik vind het namelijk een schande dat ik daar gewerkt hebt
Pluspunten
Reiskosten
Minpunten
Planning
Het hoofdkantoor van Spirit ziet er piekfijn uit met prachtig uitzicht op de landingsbanen van Schiphol. Erg inspirerend! Daarnaast kun je bij dit bedrijf voor verschillende opdrachtgevers werken. Dit zorgt ervoor dat het werk erg afwisselend is! Prima voor een startersbaan! Wat helaas minder leuk is bij Spirit is de roddelcultuur. Er wordt veel over elkaar gekletst en iedereen heeft een uitgesproken felle mening. Daarnaast is het jammer dat openstaande vacatures "ter vervanging van" via bijvoorbeeld LinkedIn worden gecommuniceerd als "dankzij de groei".
Pluspunten
Reiskostenvergoeding, veel verantwoordelijkheden
Minpunten
Roddelcultuur, reden open vacature verbloemen
Typische dag 7:45-14:15 of 13:45-20:15. Je begint met het inklokken in het flyerhock dan loop je naar de winkel waar jij dienst hebt. Tussen 10:30-11:00 of 11:00-11:30 heb je pauze, niet langer (officiele waarschuwing) Je helpt passagiers met de keuze maken van hun cosmetica die op dat moment ter promotie wordt gesteld in de winkel. Wat heb ik geleerd? Ik was al make up artist en kende al verschillende merken. Mijn kennis voor huidverzorging, make up en parfum is vergroot. Steeds meer nieuwe geuren, nieuwe noten en nieuwe merken die op Schiphol verkocht worden. management/bedrijfscultuur: Het management is slecht geregeld, je hebt een 0-uren contract en geen hou vast voor een vaste aanstelling. Bedrijfscultuur: Leuke mensen, met ieder een ander identiteit. Soms werk je samen en soms alleen. moeilijkste vd baan: Het behalen van targets in winkels waar je minder publiek hebt. Publiek die niet geĂŻnteresseerd is of geen kennis heeft van huidverzorging. Dit kan ook te maken hebben met de hoge prijzen op de Nederlandse luchthaven. leukste vd baan: Bij iedere behaalde promotie, kan je een gift verdienen. Soms bestaat dat uit veel producten en soms wat minder. Trainingen die gegeven worden zijn leerzaam en interactief. Wil je jezelf ontplooien dan ben je bij Spirit bij het juiste adres om jezelf in de wereld van cosmetica, parfum en skincare te ontwikkelen.
Pluspunten
De gifts bij het behalen van een promotie
Minpunten
30 min pauze max vergoeding van 5 eu.