Spangenberggroep Maastricht

Werken bij Spangenberggroep Maastricht: 10 Spangenberggroep Maastricht Reviews

Zien je niet als nummer

Open sfeer met aandacht voor het individu. Hard werken en met vlagen is het erg druk. Je werkt op basis van beschikbaarheid dus bepaald uiteindelijk grotendeels zelf wanneer je werkt. Verschillende projecten dus ook mogelijkheden om door te schuiven naar andere projecten. Pauze wordt keurig doorbetaald.

Pluspunten

Informele sfeer. Doorbetaalde pauzes. Flexibele werktijden.

Minpunten

Soms erg druk

Het is het niet waard

Ik heb voor Spangenberggroep gewerkt en ik heb er geen goede ervaring aan over gehouden. Ze zijn werkzaam voor vele bedrijven en de ervaringen van de mensen die ik heb gesproken lagen ook heel erg uit elkaar. Op de afdeling: AGS waar ik werkzaam was, was er een ongezonde werksfeer. Er werd geregeld geroddeld over collega's en de leidinggevende heeft ook geschreeuwd tegen collega's over targets die gehaald moesten worden. Blijkbaar is dit de normale gang van zaken. Ze zeggen dat er een laagdrempelige werksfeer is, maar ik heb hier niks van gemerkt toen ik er werkte. De leidinggevende heeft mij ook schrik aangejaagd en gezegd dat ik niks te zeggen heb. Het feit dat ze geen CAO hebben en de arbeidsvoorwaarden laten ook zien dat werknemers geen stem hebben bij Spangenberggroep. Ze hebben ook maar 1 pauze per dienst wat heel weinig is vergeleken met andere bedrijven die geregeld pauzes inplannen. Dit is ook het geval als je 8 uur lang werkt. Er waren zelfs mensen die stiekem moesten eten tijdens werktijd om door te kunnen gaan. Ze gebruiken je gegevens ook om een account aan te maken voor hun bedrijven wat niet verantwoord is. Ik raad niemand aan om hier te werken. Het is het niet waard.

Pluspunten

salaris

Minpunten

slechte werksfeer, veel geroddel, geen CAO, alleen 1 pauze per dienst

Gezellig familie bedrijf

Voelde me enorm snel op mijn gemak. Een nieuwe werkplek is altijd even wennen, maar de informele sfeer zorgde ervoor dat ik me snel thuis voelde. Het contact met mijn leidinggevende was goed, voor mij waren de richtlijnen heel duidelijk. Wel hoorde ik soms wat collega's die ontevreden zijn, maar ik vind het logisch dat je aangesproken wordt op regelmatig te laat komen of je werk niet doen. Er is veel flexibiliteit mogelijk, ik bepaalde eigenlijk mijn eigen werkrooster en dat werkte voor mij erg fijn. Het salaris was niet super hoog, maar het werk was ook niet erg moeilijk en de cultuur en flexibiliteit was voor mij erg belangrijk. Ik kon mijn werk goed aanpassen op mijn privé leven.

Pluspunten

Flexibiliteit, bedrijfscultuur. Soms kregen we pizza of broodjes op vrijdag middag.

Minpunten

Collega's die misbruik maken van de vrijheden die er zijn.

Hele fijne werkgever

Ik heb nog nooit een werkgever meegemaakt die zo begaan is met het personeel als spangenberggroep. Niks is ze te veel. Als je gewoon je werk goed doet heb je enorm veel vrijheid. Ik zou geen betere werkgever kunnen wensen!

Pluspunten

informele sfeer, goeie communicatie, familiesfeer

Fijne werksfeer

Bij SpangenbergGroep heerst een fijne werksfeer. Er wordt hard gewerkt maar er is ook ruimte voor een grapje. De deur van het management staat altijd open en er is ruimte voor ontwikkeling.

Pluspunten

Fijne werksfeer

Bedrijf is vreselijk in realiteit

Ik heb een tijdje voor SPG gewerkt en dit was een vreselijke ervaring. Tijdens het sollicitatiegesprek kwam ik er al achter dat het bedrijf beter online wordt afgebeeld dan in realiteit. Ze hebben slechte arbeidsvoorwaarden. Je werkt op basis van een nuluren contract dat afloopt binnen een paar maanden waardoor je maar een paar maanden kan werken voor SPG. Het uurloon is ook niet 11,44 euro zoals op de vacature staat. In realiteit krijg je minder dan 10 euro. Je hebt ook geen garantie op het aantal uren dat je nodig hebt. Dit is zeker geen goede baan als je vaste lasten moet betalen. Je hebt ook alleen maar recht op 1 pauze en dit is na 5 uur. Pauzes worden échter niet ingeroosterd en je moet vragen voor toestemming. Als het druk is en dat is het vaak, kun je 6 uur lang werken zonder pauzes. De systemen zijn ook gedateerd en geheel in het Duits wat ze je niet vertellen tijdens het sollicitatiegesprek of de vacature. Ze hebben ook geen parkeergelegenheid en er wordt geregeld gerookt op kantoor. Ik raad niemand aan om hier te werken, omdat je slecht behandeld wordt en niet eens goede arbeidsvoorwaarden hebt.

Pluspunten

Flexibiliteit in beschikbaarheid

Minpunten

-slechte arbeidsvoorwaarden, vaste lasten niet kunnen betalen, liegen over uurloon, geen parkeergelegenheid, geen/weinig pauzes, ongezonde werkomgeving, tijdelijke baan, vreselijke bedrijfscultuur

Gezellige en informele werksfeer

Het werken bij SpangenbergGroep is ontzettend fijn. De drempels zijn laag en er heerst een gemoedelijke sfeer. De collega’s zijn gezellig waardoor ik altijd met goede zin naar werk toe ga

Dynamische en plezierige werkomgeving

Een dynamisch bedrijf waar je als mens wordt gezien en gewaardeerd. De werkomgeving is informeel maar toch zakelijk, er wordt hard gewerkt maar ook zeker hard gelachen! De sfeer op de vloer is relaxed en dat maakt het werken hier plezierig.

Pluspunten

Sfeer - Collega's - Management

Leuke werkomgeving

Heb bij de Spangenberggroep veel over customer satisfaction geleerd.

Goede bijbaan

Het werken bij SPG was een fijne ervaring. Het bedrijf houdt rekening met je interesses en ook met je beschikbaarheid. Als bijbaan is het ideaal voor studenten omdat ze zo flexibel zijn en omdat de verdiensten fijn zijn. Sociaal communicatief heb ik hier heel veel geleerd. vooral sterker geworden in mijn woorden en ook om goed na te denken voordat je antwoord. Als je iets niet weet is het niet erg, wel eerlijk zeggen en erop terugkomen.

Pluspunten

fijne werksfeer

Minpunten

Oud kantoorpand

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Spangenberggroep Maastricht. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.1
3.5