Solvari BV

10: Solvari BV reviews van werknemers

Leuke en dynamische werkomgeving, waar hard werken en hard lachen worden afgewisseld.

Een paar maanden geleden ben ik met open armen bij de Solvari-familie ontvangen. Het fijne aan werken bij Solvari is dat je zelf mag aangeven wat je leuk vind om te doen en waar je graag in verder wilt groeien. Hierdoor vul je zelf je ideale functie in. Daarnaast heb je een grote groep gezellige collega's om je heen met wie je elke vrijdag de dag gezellig afsluit met een borrel!

Pluspunten

Gratis lunch en mega gezellige vrijmibo!

Schijt bedrijf

Dwingt personeel om eerder te stoppen en papieren te tekenen om geen extra kosten te betalen.

Pluspunten

Minpunten

Heel het bedrijf

Jong en gemotiveerd team waar resultaat belangrijk is!

Solvari is een hecht team waar ruimte is voor creativiteit, groei en ontwikkeling. Het is gaaf om deel uit te maken van een groeiende organisatie waar resultaat telt en successen gevierd worden met elkaar.

Pluspunten

Gratis lunch, gemotiveerde team, borrel op vrijdag, ontwikkeling

Minpunten

Weet ik zo niet

Leerzame tijd in het leukste bedrijf van Midden-Nederland

Ontzettend veel leermogelijkheden met goede bedrijfsstructuur. Hele leuke collega's en iedereen is in voor een geintje. Contract is inclusief vrijdagmiddagborrel!

Gezellige en Flexible werksfeer

Gezellige informele werksfeer, met enthousiaste collega's. Inzet wordt gewaardeerd en beloond. De vrijdagmiddagborrel is erg gezellig onder het genot van een drankje. Solvari is ook flexibel in werktijden.

Pluspunten

Gratis Lunch

Uitdagend en afwisselend werk + gezellige collega's

Inmiddels werk ik ruim 3 jaar bij Solvari én met veel plezier. Dagelijks leg ik heel wat woon-werk kilometers af maar dat is het zeker waard. Grotendeels door de leuke, enthousiaste, grappige collega's waar ik mijn dag mee mag delen, maar ook het afwisselende werk en de doen-mentaliteit die hier hangt! Als lid van het marketingteam is elke dag weer een uitdaging. Enthousiaste collega's die je inspireren, enthousiasmeren en motiveren met ideeën, (flauwe) humor en marketingclichés om je scherp te houden. Maar ook contact met de overige afdelingen zorgen ervoor dat je de beste basis heb voor nieuwe ontwerpen en geven je nieuwe inzichten. Die korte communicatielijnen houden het dynamisch en vooruitstrevend. Kortom, een leuk bedrijf met ruimte voor ideeën, teamdynamiek, gezelligheid en een plek om jezelf te ontwikkelen :)

Pluspunten

Verzorgde lunch, flexibele werktijden, goede sfeer, dartbord, jonge mentaliteit, massage

Minpunten

Klimaat van kantoorpand is verre van ideaal; een pand vol ramen waarvan er geen een open kan

Uitdagend werk in commerciele Online Marketing omgeving in een gezellig, jong en ambitieus team

Sinds ruim een jaar werk ik bij Solvari, met erg veel plezier! Op de Marketingafdeling werkt iedereen in zijn eigen specialisme: SEA, SOE, content, design, social, B2B en B2C. Doordat het team op diverse vlakken zoveel kennis bezit leer je op een snelle en leuke manier van elkaars werk. Werkzaamheden sluiten mooi op elkaar aan, zodat je iedere dag weer samen werkt aan mooie resultaten. Naast het marketing team is een gedreven salesteam en in-house development afdeling actief, waardoor korte lijnen zijn en snel geschakeld kan worden bij acties. Op vrijdag is het dan ook standaard op tijd borreltijd om de week samen door te nemen aan het dartbord, de pokertafel of tijdens een potje tafeltennis. Solvari biedt je een ideale omgeving om je verder te ontwikkelen op werkgebieden die jij interessant vindt. Iedere dag anders, klinkt cliche, maar is wel erg gaaf als je werk het ook echt realiseert!

Pluspunten

Jong en gezellig team, gratis lunches, deels flexibele werktijden, lekker bier tijdens de vrijdagmiddagborrel (bij mooie weer op het dakterras), eens per maand massage, veel ontwikkelmogelijkheden, eigen verantwoording en samenwerking, moderne it faciliteiten en goed bereikbaar kantoor.

Minpunten

Een wat verouderd kantoorpand

Hele leuke sfeer waar we ook nog hecht samenwerken om iets moois te bereiken.

Ik werk pas net bij Solvari en ben nu al onwijs enthousiast. Alles wordt zo goed geregeld en ik ben super ontvangen. Bij mijn vorige bedrijf vond ik sommige zaken niet zo fijn of goed geregeld. Solvari zorgt er echt voor dat je alle mogelijkheden hebt om goed en prettig te kunnen werken! Als ik opnieuw een baan zou zoeken zou ik weer voor Solvari kiezen ;)

Pluspunten

Sfeer, prettige mensen!

Jong, Dynamisch en Ambitieus

Ik werk nu ongeveer een half jaar bij Solvari en elke dag weer krijg ik de bevestiging dat de overstap naar dit bedrijf een hele goede keuze is geweest. Er valt veel te leren en iedereen helpt je graag om jezelf zo goed mogelijk te ontwikkelen. Bij Solvari is er een goede (perfecte) balans tussen een professionele houding en gezellige sfeer.

Pluspunten

Lunch goed verzorgd; Vrijmibo; Goede balans tussen proffesionele houding en gezellige sfeer

Minpunten

Je moet om half 6 al naar huis

Leuke mensen, leuk werk

Werken bij Solvari is leuk! Er werken vrijwel alleen maar leuke mensen - een jong team met stuk voor stuk gedreven personen die áltijd in zijn voor een grap. Meestal begint de dag met het foute uur op Q-Music, vertelt team Marketing wat slechte grappen en begint Sales aan de eerste kop koffie van velen. Gedurende de dag hoor je 5 radiozenders door elkaar (of sluit je jezelf af met oordopjes) en zijn we allemaal hard aan het werk. Onderling helpen we elkaar graag en proberen we steeds maar door te blijven ontwikkelen! Nieuwe ideeën zijn meer dan welkom :)

Pluspunten

Gratis lunch, leuke collega's, vrijdagmiddagborrel, goede sfeer, dartbord, tafeltennis, pokertafel, werken op iMacs

Minpunten

Kantoorpand is niet ideaal, erg warm in de zomer en er kunnen geen ramen open

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Solvari BV. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Solvari BV per locatie

• Solvari BV