Sodexo
Mooie kansen gehad bij Sodexo, doorgegroeid van Cateringmedewerker naar Specialist Arbeid & Gezondheid. Bijna 28 jaar bij Sodexo gewerkt, met veel plezier.
Pluspunten
Altijd goede lunch in huis
Minpunten
Arbeidsvoorwaarden
nvt, top bedrijf voor mij geweestttttttttttttttttttt
Leuk bedrijf als je vanuit de horeca komt en je wil meer regelmaat in je leven
Locatie Universiteit van Tilburg was mijn werkplek.Mooi team, fijne sfeer waar iedereen hard werkte voor een tevreden opdrachtgever. Ontzettend jammer dat dankzij Corona het team enorm is uitgedund; tijdelijke contracten werden niet meer verlengd, waaronder het mijne..
Pluspunten
Lunch van de zaak, kleding wordt verstrekt
Minpunten
Corona maatregelen
Aan vertrouwde plek met lieve collega's. Meedenkend. 1 team
Pluspunten
Een team
Minpunten
Kleding
Goed bedrijf wat volgens de laatste trends gezonde voeding aanbiedt
Pluspunten
Fijn teamverband
Heb een fijne samenwerking met collega's gehad jammer genoeg vanwege corona wordt mijn contract be√ęindigd
Pluspunten
Gratis lunch
Minpunten
Veel overwerk
Ja, je hebt weleens een dag dat je denkt: wat doe ik hier... Maar heb je dat niet overal?Als je kansen zoekt en verantwoordelijkheden wilt nemen ben je bij Sodexo aan het juiste adres. Maar je moet wel zelf aan de slag!
Pluspunten
De eigen verantwoordelijkheid die je gegeven wordt
Minpunten
De grootte van het bedrijf maakt dat er een soms ietwat logge overlegstructuur heerst
Je bent en blijft een nummer hard werken voor weinig en weinig waardering.jammer
Door de corona werkt het bedrijf zo anders,echter blijkt dat we ook nu gewoon door gaan met waar men mee bezig is.
Pluspunten
Uitstekende Lunch
Ik was flex medewerker, heb het meeste bij KPN gewerkt , daar was het super leuk ! Jammer dat ik daar niet mocht blijven.
Pluspunten
Goede werk sfeer
Minpunten
Niks is vast
als je een mooie locatie heb kan en mag alles, zo niet dan tel je ook niet echt mee. Het moeilijke is dat tegenwoordig alles digitaal is en je zo alles moet leren en het liefst binnen 24 uur.
Een organisatie die zich de laatste jaren sterk ontwikkeld heeft vanuit de catering naar de facilitaire wereld. Samenwerking en ondernemerschap zijn minimale, prettige, vereisten. Dagelijks ben je bezig ervoor te zorgen dat de medewerkers van je klanten zich op hun werk kunnen focussen omdat jij en je teams zorgen dat de rest op rolletjes loopt. Denk dan aan catering, schoonmaak, beveiliging et cetera.
Grote facilitaire dienstverlener, wereldwijd leider.
Voor het werk wat ik doe wordt je te weinig gewaardeerd geen opslag vekeerde informatie
Goed te combineren met jong gezin. Werkdruk is niet te hoog. Ontspannen werken is niks mis mee. Leuke collega's.
Werken bij Sodexo biedt veel uitdagingen in een ontspannen werksfeer, waarbij collegialiteit en samenwerken altijd belangrijk zijn. Binnen het werk ligt de nadruk op zelfstandigheid waarbij het management indien nodig wel eenvoudig benaderbaar is. De bedrijfscultuur is informeel waarbij sturing op het behalen van de doelstellingen wel centraal staat.
bijna 16 jaar voor gewerkt en altijd erg naar me zin gehad
Gewerkt voor Sodexo tijdens de Floriade in Venlo. Geen lunch (waardoor we ongezonde producten tegen Hollywood prijzen moesten kopen), slecht salaris, te weinig personeel waardoor de werkdruk enorm was. Stalken door de personeelsplanning die geen rekening wenste te houden met beschikbaarheid en maximaal aantal werkuren per week. Als je niet deed wat de personeelsafdeling vroeg in een "offer you can not refuse" werd je de week erop minder ingepland. Onduidelijke loonspecificaties, het salaris was elke week zowat hetzelfde terwijl je verschillende uren per week werkte. Er werd ons beloofd dat je bij goed functioneren na de Floriade in een poolsysteem kon werken op diverse locaties. Ondanks mijn beoordelingen bijna maximaal waren op alle punten is Sodexo deze afspraak niet nagekomen.
Wat de manager zelf goed in zn hoofd heeft, komt er bij hem chaotisch en onduidelijk uit. Hierdoor word je niet goed ingewerkt en blijven er veel zaken onduidelijk. Dit zorgt voor een gespannen en chaotische werkplek. Gemiste kans. Ik had graag verder willen gaan met het leuke team
met de collega¬īs onderling was het gezellig. Je weet wat je aan elkaar hebt, zeker in drukke tijden. Ook bij een aantal directieleden was de afstand niet zo groot en niet moeilijk om daar aan te kloppen met iets. Ze keken niet op je neer omdat je een lagere functie had dan zij.
Pluspunten
lunchkorting
Minpunten
het idee hebben dat extra werken niet gewaardeerd wordt