SNS Bank

SNS Bank Reviews

71 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 84 reviews

Met veel plezier bij Sns gewerkt

Zelfstandig je klanten te woord staan. Een prima werkgever, ik heb er met veel plezier gewerkt.

SNS uitbuiter

Je als een gek laten werken contracten toezeggen en wanneer puntje bij paaltje komt geen contract verlenging en geen tegemoetkoming. Ze geven het letterlijk 4 weken van te voren aan dat is het enigste terwijl er zelfs over een salarisverhoging word gesproken bij je nieuwe contract! Kortom beter werk je er niet en bespaar je je eigen de stress ed!

Minpunten

Oneerlijk

Al met al een goede werkgever met juiste salaris verhouding en leeraanbiedingen

Een gezellig doch hardwerkende werkomgeving met de juiste collega"s Het hoofdgebouw is mooi en centraal gelegen goed bereikbaar en goede doorgroeimogelijkheden op de werkvloer

Pluspunten

doorgroeimogelijkheden

Minpunten

soms wat meer luisteren naar de mensen op de werkvloer ivm aanpak werk

Leuk bedrijf met een enorme werkdruk

Hoge werkdruk en eenzijdige kijk op dingen, verder geen mening

Pluspunten

Centraal gelegen

Minpunten

Hoge werkdruk met het liefst lange werkdagen

gezellige werksfeer gehad

gezellige werksfeer gehad, leuke collega's, het werk altijd met veel plezier gedaan.

Pluspunten

leuk werk

Minpunten

targets steeds aangescherpt worden

saai en eenvoudig werk

hierbij moest ik internet bankieren verkopen alsof mijn leven ervan af hing.

klantenservice sns via webhelp

prettige sfeer maar weinig doorgroei. je krijgt hier met alle financiele aspecten te maken

Reorganisatie

Wederom een reorganisatie. Verandering van structuur, werkzaamheden.

Pluspunten

Bankieren met de menselijk maat

Minpunten

wederom reorganisatie

Zelfstandige werkplek met kundige collega's

SNS is een leuke werkgever waar veel vrijheid en zelfstandigeheid wordt geboden.

Pluspunten

Makkelijk te bereiken

Minpunten

Drukke Lunch plekken

Goede werkgever

Goed bedrijf met de juiste waarden en normen. Zet de klant centraal. Er is wel nog veel werk te doen, oude systemen en werkwijzen kunnen soms botsen met de belangen van de klant en medewerker.

Een redelijk fijn bedrijf

Een fijn bedrijf om te werken. Weinig uitdaging mogelijk.

Pluspunten

Thuiswerken

Minpunten

Redelijk slechte communicatie

Leuk, maar niet voor mij!

De bedrijfsvoering van het kantoor waar ik werkzaam ben is goed uitgedacht, en belangrijker goed uitvoerbaar. Het geen dat mij tegenspreekt is dat iedere dag bijna een kopie is van de dag die je ervoor hebt gehad. De variatie is niet aanwezig, en dit mis ik dan ook in mijn vak. Daarnaast vind ik het moeilijk dat ik niet mijn volledige commerciële kant kan en mag benutten, doordat dit passend is in de bedrijfsvoering. Uiteraard zijn er ook vele pluspunten. Er wordt goed naar je geluisterd en meegedacht zodra je met ideeën aankomt. Doorgroeien is altijd een optie, mits het kantoor de ruimte heeft.

Pluspunten

doorgroeien

Minpunten

gemis in variatie

Klantgerichte bank

SNS onderscheid zich echt t.o.v. de andere 3 grootbanken. Klantgericht, bereikbaar met steeds meer winkels.

Pluspunten

Vrijheid om je werk in te delen en je verantwoordelijkheden te nemen

Minpunten

Weinig tot geen groeimogelijkheden

Goede werkgever voor een stage

Heb hier tijdens mijn stage veel geleerd en had ook genoeg mogelijkheden hiervoor.

Mensgericht, maatschappelijk en duurzaam

De missie van de Volksbank om te bankieren met de menselijke maat sluit aan op de maatschappelijke oproep om invulling te geven aan dienstbaar bankieren. Om deze missie waar te maken heeft de Volksbank een ambitie geformuleerd, op basis van het principe van gedeelde waarde. Gedeelde waarde richt zich op zowel maatschappelijke en economische als financiële en niet-financiële aspecten, die hand in hand gaan. De Volksbank streeft naar het optimaliseren van deze gedeelde waarde door het leveren van nut voor klanten, het nemen verantwoordelijkheid voor de maatschappij, het zorgen voor zingeving voor medewerkers en het behalen van rendement voor de aandeelhouder(s). Een leuke informele bank om voor te werken. Korte lijnen, veel verantwoordelijkheiden en kansen om de dienstverlening aan klanten en interne processen te verbeteren.

fijne werkgever

fijne werkgever, gaf mij de kans om veel te leren. Ik heb hier ontdekt dat ik het fijn vind om als vraagbaak te worden gebruikt.

Leuke functie

Zeer informele sfeer, uitstekend management. Leuke functie waar ik zeer zelfstandig kon werken.

Pluspunten

Goede lunches

Minpunten

Belangrijkste dienstverband in mijn carriere

De hypothekenmarkt 23 jaar meegemaakt. Schitterende tijden meegemaakt. Twintig jaar gegroeid, daarna helaas afgebouwd.

Pluspunten

Commerciele binnendienst : het klappen van de zweep geleerd.

Minpunten

Helaas is de markt ingezakt, waardoor het uiteindelijk bij SNS-Reaal ophield.

zeer goed

zeer prettig bedrijf, leuke collegiale sfeer, ook tussen de verschillende afdelingen onderling

allround fin medewerker

Eerst belast met de financiering van onroerend goed in Frankrijk en later meer gericht op analyse van kredietwaardigheid van ondernemingen en juridische controle van dossiers.

Pluspunten

veelzijdig

Minpunten

beperking groei

Productie en fijne werksfeer

op aanvraag: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Pluspunten

informele werksfeer, ruimte voor tips die ook daadwerkelijk uitgevoerd worden

Minpunten

arbeidslocatie mist raam/daglicht

Stel een vraag over solliciteren of werken bij SNS Bank. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk SNS Bank met

• SNS Bank