Snipes

7: Snipes reviews van werknemers

7 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 102 reviews

Voor een bijbaan is dit top als sneakers jou ding is.

Voor een bijbaan is dit top als sneakers jou ding is.

Pluspunten

Mogelijkheid om meer verantwoording te krijgen binnen het team

Minpunten

Lange dagen soms veel werken op feestdagen.

Top team, maar de salaris is erg laag

Erg leuk bedrijf, met leuk team! Hoge werkdruk, hoge verwachtingen en flink doorzetten

Minpunten

Hoge verwachtingen en flink doorzetten

Onprofessioneel bedrijf zonder correcte structuur en orde

Slechte balans tussen werk en prive. Aan het lijntje gehouden worden met loze beloftes. Volledig uitgemolken en misbruikt worden. Extreme mate van stress door structureel overwerken. Dreigementen van ontslag komen met enige regelmaat vanuit “leidinggevenden”. Vriendjespolitiek. Bedrijf waar ook de “belangrijke leidinggevenden” roddelen, voorliegen, personeel uitbuiten etc.

super

ik ben heeeeeeeeeeeeel teverden over snipes outlet

Gezellige werkomgeving, hard werking

Bij SNIPES leer je om hard te moeten werken. Het bedrijf helpt je goed met niet alleen je ontwikkeling op werkgebied maar ook op persoonlijk gebied.

Pluspunten

Minpunten

Weinig vrijetijd

Altijd met zin naar werk!

Een typische werkdag bij Snipes start met levering uitpakken en weg werken, winkel aanvullen, verkopen van de collectie (sneakers en streetwear) en kassa werkzaamheden. Voordat je de dag afsluit, de winkel netjes maken (kleine schoonmaak werkzaamheden) alles recht trekken en magazijn netjes houden. Verder hangt er een informeel en erg gezellige sfeer in de winkel iedereen wordt gelijk behandeld. Er is een teamwork. Het leukste van de baan is, afwisselende verkoopgesprekken, doelgroep varieert van jong naar oud. Werken bij Snipes voelt niet aan als een standaard werkdag in een winkel.

Pluspunten

Snipes feest, personeelsfeest met alle collega's van alle vestigingen ook vestigingen uit het buitenland, Informeel sfeer, collega's

Minpunten

Reiskosten

Snipes laaste werkgever

Dag start met poetsen schoonmaak , zending , zending verwerken, aanvullen , sales (bijverkoop) , vakken , winkel in orde maken , stofzuigen en dan afsluiten

Pluspunten

bonussen, team uitjes

Minpunten

leeftijd limiet

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Snipes. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Snipes met

Meer informatie over Snipes in populaire locaties

• Snipes