Shots

Shots Reviews

Shots voelt als een familie

Shots is een professioneel bedrijf met een hecht, gemotiveerd team. Er is sprake van een hands-on-mentaliteit maar er is ook zeker ruimte voor plezier. Zeker op de gezellige VrijMiBo's en vele activiteiten die worden georganiseerd. Er heerst een open cultuur waarbij er is ruimte voor persoonlijke groei en creativiteit. De ideale plek om jezelf te ontwikkelen.

Pluspunten

Gezellige VrijMiBo’s

Professioneel bedrijf met een gezellige werksfeer

Afgelopen jaar ben ik verhuisd van Maastricht naar Beneden Leeuwen. Hierdoor was ik opzoek naar een nieuwe uitdaging in de buurt. Nadat ik verschillende gesprekken bij bedrijven in de buurt heb gehad werd ik het meest enthousiast van Shots. Ik wist eerst niet goed wat ik kon verwachten maar ik had niet beter kunnen wensen. Naast dat het een uitdagende functie is waar geen dag hetzelfde is, heb ik super fijne collega's waardoor ik elke dag met plezier naar mijn werk ga. Onder collega's is de sfeer heel informeel waardoor je met iedereen, van management team tot logistiek een goede professionele band krijgt. Persoonlijk waardeer ik dit heel erg in mijn baan en ben ik nog altijd zeer tevreden met mijn keus om bij Shots te gaan werken.

Pluspunten

Lunch wordt klaargemaakt bij Shots zelf

Fijne gemoedelijke werkomgeving!

Tijdens het sollicitatie process voelde het gelijk goed. Er was wederzijds interesse en een positieve sfeer. Ik werd in m'n eerste weken goed opgevangen en begeleid, niet alleen door afdeling waarop in gesolliciteerd had maar het hele team. De gezamenlijke pauzes, het overleg tussendoor maakt dit tot een fijne, gemoedelijke werkomgeving. Je leert hier snel iedereen bij naam kennen en je komt samen tot een mooi eindresultaat. Er wordt hier niks kleins gedaan, doe het goed of doe het niet zeg maar, en dat is ook zeker voor de feestjes geen uitzondering! Super mooi bedrijf en blij dat ik hier gesolliciteerd heb.

Pluspunten

Goede uitgebreide verzorgde lunch! Jong spontaan fijn team.

Professionele Werksfeer

Toen ik de vacature van Shots las, was ik eerst wat sceptisch. Eenmaal uitgenodigd voor een gesprek kwam ik erachter dat het een ontzettend professioneel bedrijf is, met een hecht team en een hands-on mentaliteit. Shots streeft naar groei, een professionele werkwijze, een informele werksfeer en het constant blijven verbeteren van zichzelf. Dit bleek een ontzettend goede match! Geen dag is hetzelfde op de werkvloer - op deze manier blijf ik scherp en uitgedaagd. Creativiteit, assertiviteit, het stellen van prioriteiten en structuur zijn competenties die ik bij Shots op de juiste manier blijf onderhouden. Hierin word ik dan ook perfect ondersteund door het Shots Management team!

Pluspunten

Een sterk team met onderling een goede band, een leuke werksfeer, dagelijks gezamenlijk Lunchpauze

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Shots. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

5.0

• Shots