Shoeby
Werk op zich was redelijk, sommige geven geen werk uithanden,houden leuk werk voor zichzelf, veel meer voordelen voor werkgever dan werknemer. Er werd onderscheidt gemaakt. Je voelt je net een kleuter en willen geen tegenspraak of discussie. En kom je voor iemand anders op, zeggen ze dan dat ze geen weet hebben.
Pluspunten
kerstpakket, gezellige collega's
Minpunten
Salaris, overuren is geven en nemen!! is alleen geven
ik zou hier nog jaren kunnen werken heb veel geleerd mocht alleen niet baten om nog langer te blijven om te laten zien wat ik kan
Pluspunten
eigen ideeen voor klanten verwerving
Minpunten
niet genoeg opleinding
heel veel geleerd hoe je met klanten om moet gaan en alles van de verkoop geleerd. heel leuk bedrijf jammer dat de winkel waar ik werkte moest sluiten
Leuke werkervaring opgedaan en leuk klantcontact. Ook heb ik er veel geleerd wat betreft de VM.
elke dag was anders heb daar leren leiding geven aan een team van 8 dames ik was de enige heer. Mijn bazin was een vrouw die veel van de kleding en winkel afwist. Mijn collega's waren allemaal vrouwen en super leuk en gezellig. De mindere kant vind ik dat is in het weekend werken verder zijn er vrij weinig minpunten. Leukste is dat er veel afwisseling in zit en dat je elke dag wel tegen iets aanloopt.
Pluspunten
gezellig
Minpunten
Detailhandel
Ik ben een persoon die graag praat en tegelijkertijd werkt. Shoeby is nou net niet het geen wat bij mij past. Wat normaal een hemel is voor andere was voor mij een hel. Alleen maar vrouwen met de administratieve humor.(laat een boek vallen en krijg een reactie: ow wat spannend) daar werd je af en toe wel gek van. De vergoeding van een stagiar 40 uur p/w is altijd aan de lage kant maarja, je bent geen werknemer ook al wordt je wel gezien als een werknemer..
Pluspunten
Veel van geleert.
Minpunten
De humor joh!
Een typische dag op het werk was, het goed helpen van de klanten. Als de klant een andere maat van bv. een broek wilde hebben en we hadden het niet op voorraad werd het direct op een formulier ingevuld samen met de naam en tel. van de klant en werd er op een rustig moment de bestellingen door mij gedaan. Mijn taken waren: Voorraadbeheer, verkoop,begeleiden van stagiaires enz. in principe deed ik alles.Deze baan combineerde ik ook met de opleiding tot verkoopspecialist BBL. Het was een hele leerzame tijd en een zeer leuke werkplek.
start van de dag met een kop thee. mail doorkijken en evt de taken uitvoeren vaak zijn dat afprijzingen. binnenkomende klanten aanspreken en helpen maar vaak ook een praatje maken of ze rustig laten rond kijken.op rustige tyden even met collega's praten en interesse tonen in elkaar. 2x per dag een vast pauze moment. veel variate per dag bijv; ma de etalage veranderen & nieuwe goederen verwerken ook op woe is dit vrijdag winkel onder handen nemen kleine aanpassingen verrichten in presentatie wanden.aan het einde van de middag zorgen dat de winkel weer netjes is voor de volgende dag. kassa afsluiten.
Pluspunten
in overleg veel mogelijk met planningen.
Minpunten
klein team.
het was altijd gezellig en je had leuke collega's. heb geleerd hoe je kunt combineren qua kleding. ze waren wel flexibiel
Pluspunten
kleding met korting
Heb hier met plezier gewerkt, zowel in de winkel als op kantoor. Leuke collega's en gezelligheid was er altijd.
Op de dagen wanneer ik moest werken werd er vracht geleverd met nieuwe goederen. Die moesten uitgepakt worden, gelabeld, opgehangen en toegevoegd worden in de winkel bij de rest van de kleding. Onder tussen hielp je de klanten, en gaf je hen advies en liet je ze de nieuwe collectie zien. Werken met collega's is leuk, gezellig en je leert van elkaar. Ontevreden klanten is toch wel het moeilijkste en minst leuke van de baan. En het leuke van de baan is om de klanten te vreden en met een volle tas de deur uit te laten gaan.
Pluspunten
personeelskorting op de goederen
Minpunten
dat mijn contract niet is verlengd, want ik had het erg naar mijn zin.
het was een gezellige werkopgeving.ik was veel in contact met alle soorten mensen van jong tot oud.mijn collega's waren vriendelijk.het leukste vond ik met mensen omgaan en de telefoon aan nemen en de boekhouding doen.
De dag begon met het opmaken van de kassa en invullen van de omzet gegevens van de dag ervoor. daarna volgden de dagtaken van vracht afmaken, labelen en ophangen of vouwen en een leuke plek in de winkel ervoor vrijmaken. In de tussentijd natuurlijk klanten contact behouden en helpen bij de paskamers en kassa. De klant gaat uiteraard voor. Wanneer de vracht gedaan was is het de taak van alle medewerkers om de winkel en netjes uit te laten zien en eventueel schoonmaak taken te verrichten. verder waren er bepaalde dagen dat de etalage's opnieuw gedaan moesten worden en de poppen in de winkel ook frisse sets met kleding. Gelukkig konden alle collega's het met elkaar vinden waardoor er een prettige sfeer in de winkel hing voor de klant. Het leukste van deze baan is het contact met de klanten, het helpen bij hun keuze's te maken tot een leuke nieuwe set kleding die het beste bij diegene past zodat deze op zijn beurt tevrede is en graag terug komt bij de winkel zodat het herhalingbezoek goed oppeil gehouden wordt.
Pluspunten
gratis avond eten met koopavond. personeelskorting.
Minpunten
zijn er niet