Shoeby

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Shoeby

Werk op zich was redelijk, sommige geven geen werk uithanden,houden leuk werk voor zichzelf, veel meer voordelen voor werkgever dan werknemer. Er werd onderscheidt gemaakt. Je voelt je net een kleuter en willen geen tegenspraak of discussie. En kom je voor iemand anders op, zeggen ze dan dat ze geen weet hebben.
Pluspunten
kerstpakket, gezellige collega's
Minpunten
Salaris, overuren is geven en nemen!! is alleen geven
Heb maar 2 maanden gewerkt bij Shoeby, maar was er toen al klaar mee.Alleen de cijfers van Shoeby tellen mee. Als er geen goede omzet is gedraaid, moet je maar de volgende keer harder werker en beter je best doen. Als je iets niet goed doet, hoor je dat zeker. Maar er is niet sprake van opbouwende kritiek.Filiaal is een rommel, geen structuur. Ook gezeur gehad om mijn contract. Heb daar gewerkt zonder een contract voor 2 maanden, daarnaast nog eens 1,5 maand moeten wachten op mijn loon. Ten slotte heb je een bijbaan aangenomen voor in het weekend, maar er word elke dag aan je gevraagd of je kan werken.Mijn advies, ga hier niet werken. Alleen maar gezeik en rommelig
Minpunten
Elke dag gevraagd worden of je kan werken.
In het begin lijkt werken bij Shoeby een leuke uitdaging. Later bleek dit al schijn. Het was vreselijk voor mij en mijn collega’s om met de shopmanager te werken. Naast racistisch! onrechtvaardig en zeker arrogant, konden wij in haar ogen haast niets goed doen, ondanks veel inzet. Daarnaast is het salaris erg slecht. Zodra je je voor het eerst in maanden ziek meld, maakt hoofdkantoor je het leven zuur! Absoluut verder zoeken naar een andere baan!!!
Als je wil werken op een plek waar je de klant zo op hun vingers moet kijken dat ze zich helemaal niet op hun gemak voelen dan moet je hier gaan werken. Probeer als klant zijnde maar eens niet iets te kopen hier. Je moet haast wel. Alles draait hier om geld geld geld. Creert hele ongemakkelijke situaties. Niet lang volgehouden daar. Inmiddels al anderhalfjaar wat anders wat mij gelukkig veel beter bevalt
Pluspunten
Lekkere koffie
Minpunten
Voelen zich highclass, Denken dat hun baan een universiteitsniveau is, Voelen zich beter dan welke kledingwinkel dan ook.
Als shopmanager ben je samen met je team verantwoordelijk voor de uitstraling en resultaten van de winkel. Om iedere dag tot een succes te maken, krijg je heel veel vrijheid om je ideeën en plannen op het gebied van presentatie, lokale marketing en social netwerk waar te maken. Met de juiste begeleiding, trainingen en natuurlijk je passie voor mode en winnaarsmentaliteit kun je je winkel naar een next level brengen en leuke bonussen en beloningen krijgen!
Pluspunten
Je staat er nooit alleen voor.
Gezellige werksfeer met andere collega's en contact met de klanten. Klanten staan bij Shoeby op nummer 1, en dat weten de klanten ook en deze waarderen dat ook echt. Dit hoor je dan ook vaak terug van klanten maar ook van mensen die nieuw binnen komen bij Shoeby maar die alleen positieve feedback horen van anderen.
Pluspunten
Gezellige werksfeer
Minpunten
Wordt niet altijd even goed gecommuniceerd vanuit het hoofdkantoor.
Bij Shoeby was het een hele fijne periode, Iedereen was altijd in voor een gezellig praatje of een grapje niet alleen naar collega s toe maar ook naar klanten. We vonden het zeer belangrijk dat de klanten hun op hun gemak voelden bij ons in de winkel, We zorgden er voor dat de klanten zich thuis voelden door een gezellig praatje of ze een bakje koffie of thee aan te bieden.
Pluspunten
Een grote gezelligheid
Minpunten
Te weinig tijd samen
Erg leuk om voor dit bedrijf te werken. Veel gedreven mensen met een positieve instelling! Leuke ideeën zijn altijd welkom, je voelt je dan ook gewaardeerd. Hard werken wordt beloond. Goede opleidingsmogelijkheden. Voor mij een heerlijk bedrijf om voor te werken!
Pluspunten
Vrijheid, gezelligheid, waardering, positief bedrijf en positieve mensen.
Shoeby is een bedrijf waar je hard moet werken maar dit zeker ook beloont wordt. Er wordt veel voor het personeel gedaan en staan open voor nieuwe ideeen. Daarnaast krijg je veel kansen om door te groeien, ben zelf binnen gekomen als stagiaire en heb nu een vaste baan eraan over gehouden.
Pluspunten
sporten, lunchen, gezellige sfeer op het kantoor en in de winkels
Ik ben een persoon die graag praat en tegelijkertijd werkt. Shoeby is nou net niet het geen wat bij mij past. Wat normaal een hemel is voor andere was voor mij een hel. Alleen maar vrouwen met de administratieve humor.(laat een boek vallen en krijg een reactie: ow wat spannend) daar werd je af en toe wel gek van. De vergoeding van een stagiar 40 uur p/w is altijd aan de lage kant maarja, je bent geen werknemer ook al wordt je wel gezien als een werknemer..
Pluspunten
Veel van geleert.
Minpunten
De humor joh!
start van de dag met een kop thee. mail doorkijken en evt de taken uitvoeren vaak zijn dat afprijzingen. binnenkomende klanten aanspreken en helpen maar vaak ook een praatje maken of ze rustig laten rond kijken.op rustige tyden even met collega's praten en interesse tonen in elkaar. 2x per dag een vast pauze moment. veel variate per dag bijv; ma de etalage veranderen & nieuwe goederen verwerken ook op woe is dit vrijdag winkel onder handen nemen kleine aanpassingen verrichten in presentatie wanden.aan het einde van de middag zorgen dat de winkel weer netjes is voor de volgende dag. kassa afsluiten.
Pluspunten
in overleg veel mogelijk met planningen.
Minpunten
klein team.
De dag begon met het opmaken van de kassa en invullen van de omzet gegevens van de dag ervoor. daarna volgden de dagtaken van vracht afmaken, labelen en ophangen of vouwen en een leuke plek in de winkel ervoor vrijmaken. In de tussentijd natuurlijk klanten contact behouden en helpen bij de paskamers en kassa. De klant gaat uiteraard voor. Wanneer de vracht gedaan was is het de taak van alle medewerkers om de winkel en netjes uit te laten zien en eventueel schoonmaak taken te verrichten. verder waren er bepaalde dagen dat de etalage's opnieuw gedaan moesten worden en de poppen in de winkel ook frisse sets met kleding. Gelukkig konden alle collega's het met elkaar vinden waardoor er een prettige sfeer in de winkel hing voor de klant. Het leukste van deze baan is het contact met de klanten, het helpen bij hun keuze's te maken tot een leuke nieuwe set kleding die het beste bij diegene past zodat deze op zijn beurt tevrede is en graag terug komt bij de winkel zodat het herhalingbezoek goed oppeil gehouden wordt.
Pluspunten
gratis avond eten met koopavond. personeelskorting.
Minpunten
zijn er niet
Bekijk meer reviews over Shoeby