Shoeby

Reviews over Doorgroei en promotie bij Shoeby

Ik vind het een leuk bedrijf en je kan er veel leren en door groeien.
Heb maar 2 maanden gewerkt bij Shoeby, maar was er toen al klaar mee.Alleen de cijfers van Shoeby tellen mee. Als er geen goede omzet is gedraaid, moet je maar de volgende keer harder werker en beter je best doen. Als je iets niet goed doet, hoor je dat zeker. Maar er is niet sprake van opbouwende kritiek.Filiaal is een rommel, geen structuur. Ook gezeur gehad om mijn contract. Heb daar gewerkt zonder een contract voor 2 maanden, daarnaast nog eens 1,5 maand moeten wachten op mijn loon. Ten slotte heb je een bijbaan aangenomen voor in het weekend, maar er word elke dag aan je gevraagd of je kan werken.Mijn advies, ga hier niet werken. Alleen maar gezeik en rommelig
Minpunten
Elke dag gevraagd worden of je kan werken.
ze beloven je iets, en vervolgens wordt je contract niet verlengt omdat je te oud bent.
Als shopmanager ben je samen met je team verantwoordelijk voor de uitstraling en resultaten van de winkel. Om iedere dag tot een succes te maken, krijg je heel veel vrijheid om je ideeën en plannen op het gebied van presentatie, lokale marketing en social netwerk waar te maken. Met de juiste begeleiding, trainingen en natuurlijk je passie voor mode en winnaarsmentaliteit kun je je winkel naar een next level brengen en leuke bonussen en beloningen krijgen!
Pluspunten
Je staat er nooit alleen voor.
Ik heb mijn eerste stage gelopen bij Shoeby, als Visual Merchandiser. Hier had ik erg veel plezier in, en ik leerde erg veel. Van het afstijlen van de kleding op de figuren, tot wandpresentaties maken, en het inrichten van etalages. Eind 2016 ben ik begonnen als Visual Merchandiser bij Shoeby en was het dus geen stage meer. In die tijd kwam ik erachter dat dit bedrijf toch niet echt bij mij paste en ben ik gestopt, na goed nadenken. Toch heb ik ook hier weer iets van geleerd namelijk wat ik wel en niet belangrijk vind in een baan.
Pluspunten
Leuke Collega's
Minpunten
werk en prive is niet gescheiden
Het was een leuke kledingzaak ,waar ik veel geleerd hebt als verkoopster .Helaas is de bedrijf dicht gegaan waardoor ik geen bijbaan meer had.Ik had hele gezellige collega's en ik heb heel veel van ze geleerd. Het is een hele hippe kledingzaak met stijl kleding voor wel iedereen ,je hebt ook kinderkleding ,mannen,vrouwen .
Pluspunten
Dat school voor ging, goede werktijd indeling
Minpunten
Had een top Manager Arnold en was en nog steeds super blij met hem! hij heeft me veel geleerd en meegegeven. Had een ontzettend leuke team waarvan ik 3 top meiden heb ontmoet Linda, Roxanne En nicolette. heb er pas nog twee leren kennen Anna en Alexandra Top Meiden zeg !! Wens ze niks dan alleen maar het beste.
Shoeby waardeert geen personeel. Zowel op financieel en menselijk vlak. Shoeby deinst niet terug om over de grenzen van een veilige en werkbare werksfeer te gaan. Zolang ze maar aan de consumenten verdienen. Werkdruk bij het personeel is totaal niet belangrijk er heerst een IK cultuur. Ik raad een dienstverband bij Shoeby af. 1 gewaarschuwd mens telt voor 2.
Pluspunten
In contact staan met mensen
Minpunten
Geen waardering
Shoeby is een bedrijf waar je hard moet werken maar dit zeker ook beloont wordt. Er wordt veel voor het personeel gedaan en staan open voor nieuwe ideeen. Daarnaast krijg je veel kansen om door te groeien, ben zelf binnen gekomen als stagiaire en heb nu een vaste baan eraan over gehouden.
Pluspunten
sporten, lunchen, gezellige sfeer op het kantoor en in de winkels
ik zou hier nog jaren kunnen werken heb veel geleerd mocht alleen niet baten om nog langer te blijven om te laten zien wat ik kan
Pluspunten
eigen ideeen voor klanten verwerving
Minpunten
niet genoeg opleinding
heel veel geleerd hoe je met klanten om moet gaan en alles van de verkoop geleerd. heel leuk bedrijf jammer dat de winkel waar ik werkte moest sluiten
Leuke werkervaring opgedaan en leuk klantcontact. Ook heb ik er veel geleerd wat betreft de VM.
elke dag was anders heb daar leren leiding geven aan een team van 8 dames ik was de enige heer. Mijn bazin was een vrouw die veel van de kleding en winkel afwist. Mijn collega's waren allemaal vrouwen en super leuk en gezellig. De mindere kant vind ik dat is in het weekend werken verder zijn er vrij weinig minpunten. Leukste is dat er veel afwisseling in zit en dat je elke dag wel tegen iets aanloopt.
Pluspunten
gezellig
Minpunten
Detailhandel
Een typische dag op het werk was, het goed helpen van de klanten. Als de klant een andere maat van bv. een broek wilde hebben en we hadden het niet op voorraad werd het direct op een formulier ingevuld samen met de naam en tel. van de klant en werd er op een rustig moment de bestellingen door mij gedaan. Mijn taken waren: Voorraadbeheer, verkoop,begeleiden van stagiaires enz. in principe deed ik alles.Deze baan combineerde ik ook met de opleiding tot verkoopspecialist BBL. Het was een hele leerzame tijd en een zeer leuke werkplek.
het was altijd gezellig en je had leuke collega's. heb geleerd hoe je kunt combineren qua kleding. ze waren wel flexibiel
Pluspunten
kleding met korting
Op de dagen wanneer ik moest werken werd er vracht geleverd met nieuwe goederen. Die moesten uitgepakt worden, gelabeld, opgehangen en toegevoegd worden in de winkel bij de rest van de kleding. Onder tussen hielp je de klanten, en gaf je hen advies en liet je ze de nieuwe collectie zien. Werken met collega's is leuk, gezellig en je leert van elkaar. Ontevreden klanten is toch wel het moeilijkste en minst leuke van de baan. En het leuke van de baan is om de klanten te vreden en met een volle tas de deur uit te laten gaan.
Pluspunten
personeelskorting op de goederen
Minpunten
dat mijn contract niet is verlengd, want ik had het erg naar mijn zin.
De dag begon met het opmaken van de kassa en invullen van de omzet gegevens van de dag ervoor. daarna volgden de dagtaken van vracht afmaken, labelen en ophangen of vouwen en een leuke plek in de winkel ervoor vrijmaken. In de tussentijd natuurlijk klanten contact behouden en helpen bij de paskamers en kassa. De klant gaat uiteraard voor. Wanneer de vracht gedaan was is het de taak van alle medewerkers om de winkel en netjes uit te laten zien en eventueel schoonmaak taken te verrichten. verder waren er bepaalde dagen dat de etalage's opnieuw gedaan moesten worden en de poppen in de winkel ook frisse sets met kleding. Gelukkig konden alle collega's het met elkaar vinden waardoor er een prettige sfeer in de winkel hing voor de klant. Het leukste van deze baan is het contact met de klanten, het helpen bij hun keuze's te maken tot een leuke nieuwe set kleding die het beste bij diegene past zodat deze op zijn beurt tevrede is en graag terug komt bij de winkel zodat het herhalingbezoek goed oppeil gehouden wordt.
Pluspunten
gratis avond eten met koopavond. personeelskorting.
Minpunten
zijn er niet
Bekijk meer reviews over Shoeby
  1. Job Security & Advancement