Shoeby

Reviews over Bedrijfscultuur bij Shoeby

Werk op zich was redelijk, sommige geven geen werk uithanden,houden leuk werk voor zichzelf, veel meer voordelen voor werkgever dan werknemer. Er werd onderscheidt gemaakt. Je voelt je net een kleuter en willen geen tegenspraak of discussie. En kom je voor iemand anders op, zeggen ze dan dat ze geen weet hebben.
Pluspunten
kerstpakket, gezellige collega's
Minpunten
Salaris, overuren is geven en nemen!! is alleen geven
Ik werk nu 1 jaar als parttimer verkoopster by Shoeby. Goede shopmanagers, goede HR, leuke collega's. Veel afwisseling qua klanten en werkzaamheden. Werk en prive goed te combineren doordat er overleg en flexibiliteit qua rooster is.
Shoeby is een ontzettende leuke kleding winkel waar klantvriendelijkheid boven staat.
Leuke omgeving om te werken, niet te druk, aardige collega`s en een gezellige sfeer.
Als shopmanager ben je samen met je team verantwoordelijk voor de uitstraling en resultaten van de winkel. Om iedere dag tot een succes te maken, krijg je heel veel vrijheid om je ideeën en plannen op het gebied van presentatie, lokale marketing en social netwerk waar te maken. Met de juiste begeleiding, trainingen en natuurlijk je passie voor mode en winnaarsmentaliteit kun je je winkel naar een next level brengen en leuke bonussen en beloningen krijgen!
Pluspunten
Je staat er nooit alleen voor.
Ik heb mijn eerste stage gelopen bij Shoeby, als Visual Merchandiser. Hier had ik erg veel plezier in, en ik leerde erg veel. Van het afstijlen van de kleding op de figuren, tot wandpresentaties maken, en het inrichten van etalages. Eind 2016 ben ik begonnen als Visual Merchandiser bij Shoeby en was het dus geen stage meer. In die tijd kwam ik erachter dat dit bedrijf toch niet echt bij mij paste en ben ik gestopt, na goed nadenken. Toch heb ik ook hier weer iets van geleerd namelijk wat ik wel en niet belangrijk vind in een baan.
Pluspunten
Leuke Collega's
Minpunten
werk en prive is niet gescheiden
Het was een leuke kledingzaak ,waar ik veel geleerd hebt als verkoopster .Helaas is de bedrijf dicht gegaan waardoor ik geen bijbaan meer had.Ik had hele gezellige collega's en ik heb heel veel van ze geleerd. Het is een hele hippe kledingzaak met stijl kleding voor wel iedereen ,je hebt ook kinderkleding ,mannen,vrouwen .
Pluspunten
Dat school voor ging, goede werktijd indeling
Minpunten
Gezellige werksfeer met andere collega's en contact met de klanten. Klanten staan bij Shoeby op nummer 1, en dat weten de klanten ook en deze waarderen dat ook echt. Dit hoor je dan ook vaak terug van klanten maar ook van mensen die nieuw binnen komen bij Shoeby maar die alleen positieve feedback horen van anderen.
Pluspunten
Gezellige werksfeer
Minpunten
Wordt niet altijd even goed gecommuniceerd vanuit het hoofdkantoor.
Bij Shoeby was het een hele fijne periode, Iedereen was altijd in voor een gezellig praatje of een grapje niet alleen naar collega s toe maar ook naar klanten. We vonden het zeer belangrijk dat de klanten hun op hun gemak voelden bij ons in de winkel, We zorgden er voor dat de klanten zich thuis voelden door een gezellig praatje of ze een bakje koffie of thee aan te bieden.
Pluspunten
Een grote gezelligheid
Minpunten
Te weinig tijd samen
Had een top Manager Arnold en was en nog steeds super blij met hem! hij heeft me veel geleerd en meegegeven. Had een ontzettend leuke team waarvan ik 3 top meiden heb ontmoet Linda, Roxanne En nicolette. heb er pas nog twee leren kennen Anna en Alexandra Top Meiden zeg !! Wens ze niks dan alleen maar het beste.
Shoeby waardeert geen personeel. Zowel op financieel en menselijk vlak. Shoeby deinst niet terug om over de grenzen van een veilige en werkbare werksfeer te gaan. Zolang ze maar aan de consumenten verdienen. Werkdruk bij het personeel is totaal niet belangrijk er heerst een IK cultuur. Ik raad een dienstverband bij Shoeby af. 1 gewaarschuwd mens telt voor 2.
Pluspunten
In contact staan met mensen
Minpunten
Geen waardering
Erg leuk om voor dit bedrijf te werken. Veel gedreven mensen met een positieve instelling! Leuke ideeën zijn altijd welkom, je voelt je dan ook gewaardeerd. Hard werken wordt beloond. Goede opleidingsmogelijkheden. Voor mij een heerlijk bedrijf om voor te werken!
Pluspunten
Vrijheid, gezelligheid, waardering, positief bedrijf en positieve mensen.
Shoeby is een bedrijf waar je hard moet werken maar dit zeker ook beloont wordt. Er wordt veel voor het personeel gedaan en staan open voor nieuwe ideeen. Daarnaast krijg je veel kansen om door te groeien, ben zelf binnen gekomen als stagiaire en heb nu een vaste baan eraan over gehouden.
Pluspunten
sporten, lunchen, gezellige sfeer op het kantoor en in de winkels
Leuke werkervaring opgedaan en leuk klantcontact. Ook heb ik er veel geleerd wat betreft de VM.
elke dag was anders heb daar leren leiding geven aan een team van 8 dames ik was de enige heer. Mijn bazin was een vrouw die veel van de kleding en winkel afwist. Mijn collega's waren allemaal vrouwen en super leuk en gezellig. De mindere kant vind ik dat is in het weekend werken verder zijn er vrij weinig minpunten. Leukste is dat er veel afwisseling in zit en dat je elke dag wel tegen iets aanloopt.
Pluspunten
gezellig
Minpunten
Detailhandel
Een typische dag op het werk was, het goed helpen van de klanten. Als de klant een andere maat van bv. een broek wilde hebben en we hadden het niet op voorraad werd het direct op een formulier ingevuld samen met de naam en tel. van de klant en werd er op een rustig moment de bestellingen door mij gedaan. Mijn taken waren: Voorraadbeheer, verkoop,begeleiden van stagiaires enz. in principe deed ik alles.Deze baan combineerde ik ook met de opleiding tot verkoopspecialist BBL. Het was een hele leerzame tijd en een zeer leuke werkplek.
start van de dag met een kop thee. mail doorkijken en evt de taken uitvoeren vaak zijn dat afprijzingen. binnenkomende klanten aanspreken en helpen maar vaak ook een praatje maken of ze rustig laten rond kijken.op rustige tyden even met collega's praten en interesse tonen in elkaar. 2x per dag een vast pauze moment. veel variate per dag bijv; ma de etalage veranderen & nieuwe goederen verwerken ook op woe is dit vrijdag winkel onder handen nemen kleine aanpassingen verrichten in presentatie wanden.aan het einde van de middag zorgen dat de winkel weer netjes is voor de volgende dag. kassa afsluiten.
Pluspunten
in overleg veel mogelijk met planningen.
Minpunten
klein team.
het was altijd gezellig en je had leuke collega's. heb geleerd hoe je kunt combineren qua kleding. ze waren wel flexibiel
Pluspunten
kleding met korting
Heb hier met plezier gewerkt, zowel in de winkel als op kantoor. Leuke collega's en gezelligheid was er altijd.
Op de dagen wanneer ik moest werken werd er vracht geleverd met nieuwe goederen. Die moesten uitgepakt worden, gelabeld, opgehangen en toegevoegd worden in de winkel bij de rest van de kleding. Onder tussen hielp je de klanten, en gaf je hen advies en liet je ze de nieuwe collectie zien. Werken met collega's is leuk, gezellig en je leert van elkaar. Ontevreden klanten is toch wel het moeilijkste en minst leuke van de baan. En het leuke van de baan is om de klanten te vreden en met een volle tas de deur uit te laten gaan.
Pluspunten
personeelskorting op de goederen
Minpunten
dat mijn contract niet is verlengd, want ik had het erg naar mijn zin.
het was een gezellige werkopgeving. ik was veel in contact met alle soorten mensen van jong tot oud. mijn collega's waren vriendelijk. het leukste vond ik met mensen omgaan en de telefoon aan nemen en de boekhouding doen.