Shoeby
Review over Shoeby van een medewerker

Uitdagende baan met veel mogelijkheden

15 augustus 2017
Als shopmanager ben je samen met je team verantwoordelijk voor de uitstraling en resultaten van de winkel. Om iedere dag tot een succes te maken, krijg je heel veel vrijheid om je ideeën en plannen op het gebied van presentatie, lokale marketing en social netwerk waar te maken. Met de juiste begeleiding, trainingen en natuurlijk je passie voor mode en winnaarsmentaliteit kun je je winkel naar een next level brengen en leuke bonussen en beloningen krijgen!
Pluspunten
Je staat er nooit alleen voor.
5 juli 2016
Senior Shopmanager (huidige medewerker) - Regio Rotterdam- Den Haag
Erg leuk om voor dit bedrijf te werken. Veel gedreven mensen met een positieve instelling! Leuke ideeën zijn altijd welkom, je voelt je dan ook gewaardeerd. Hard werken wordt beloond. Goede opleidingsmogelijkheden. Voor mij een heerlijk bedrijf om voor te werken!
Pluspunten
Vrijheid, gezelligheid, waardering, positief bedrijf en positieve mensen.
3 februari 2016
shopmanager (voormalige medewerker) - Enschede, OV
ik zou hier nog jaren kunnen werken heb veel geleerd mocht alleen niet baten om nog langer te blijven om te laten zien wat ik kan
Pluspunten
eigen ideeen voor klanten verwerving
Minpunten
niet genoeg opleinding
22 november 2020
Bijbaan verkoopster (voormalige medewerker) - IJsselstein
Heb maar 2 maanden gewerkt bij Shoeby, maar was er toen al klaar mee.Alleen de cijfers van Shoeby tellen mee. Als er geen goede omzet is gedraaid, moet je maar de volgende keer harder werker en beter je best doen. Als je iets niet goed doet, hoor je dat zeker. Maar er is niet sprake van opbouwende kritiek.Filiaal is een rommel, geen structuur. Ook gezeur gehad om mijn contract. Heb daar gewerkt zonder een contract voor 2 maanden, daarnaast nog eens 1,5 maand moeten wachten op mijn loon. Ten slotte heb je een bijbaan aangenomen voor in het weekend, maar er word elke dag aan je gevraagd of je kan werken.Mijn advies, ga hier niet werken. Alleen maar gezeik en rommelig
Minpunten
Elke dag gevraagd worden of je kan werken.
  1. Uitdagende baan met veel mogelijkheden