Shoeby
Review over Shoeby van een medewerker

Productieve en gezellige werkomgeving

24 maart 2017
Het was een leuke kledingzaak ,waar ik veel geleerd hebt als verkoopster .Helaas is de bedrijf dicht gegaan waardoor ik geen bijbaan meer had.Ik had hele gezellige collega's en ik heb heel veel van ze geleerd. Het is een hele hippe kledingzaak met stijl kleding voor wel iedereen ,je hebt ook kinderkleding ,mannen,vrouwen .
Pluspunten
Dat school voor ging, goede werktijd indeling
Minpunten
22 november 2020
Bijbaan verkoopster (voormalige medewerker) - IJsselstein
Heb maar 2 maanden gewerkt bij Shoeby, maar was er toen al klaar mee.Alleen de cijfers van Shoeby tellen mee. Als er geen goede omzet is gedraaid, moet je maar de volgende keer harder werker en beter je best doen. Als je iets niet goed doet, hoor je dat zeker. Maar er is niet sprake van opbouwende kritiek.Filiaal is een rommel, geen structuur. Ook gezeur gehad om mijn contract. Heb daar gewerkt zonder een contract voor 2 maanden, daarnaast nog eens 1,5 maand moeten wachten op mijn loon. Ten slotte heb je een bijbaan aangenomen voor in het weekend, maar er word elke dag aan je gevraagd of je kan werken.Mijn advies, ga hier niet werken. Alleen maar gezeik en rommelig
Minpunten
Elke dag gevraagd worden of je kan werken.
3 juli 2020
Verkoopster (voormalige medewerker) - Noord-Brabant
Zou eerder verder zoeken naar een andere baan daar word je veel gelukkiger. Het harde werk dat je doet wordt niet gezien. Alleen de cijfers tellen. Het motto van hen is, iedereen is vervangbaar. Dat laat zien dat je niet als mens gezien wordt.
1 oktober 2016
Zelfde functieZelfde locatie
Verkoopster (huidige medewerker) - Rotterdam
Had een top Manager Arnold en was en nog steeds super blij met hem! hij heeft me veel geleerd en meegegeven. Had een ontzettend leuke team waarvan ik 3 top meiden heb ontmoet Linda, Roxanne En nicolette. heb er pas nog twee leren kennen Anna en Alexandra Top Meiden zeg !! Wens ze niks dan alleen maar het beste.
  1. Productieve en gezellige werkomgeving