Shoeby
Review over Shoeby van een medewerker

it's all about Shoeby

19 april 2017
Ik heb mijn eerste stage gelopen bij Shoeby, als Visual Merchandiser. Hier had ik erg veel plezier in, en ik leerde erg veel. Van het afstijlen van de kleding op de figuren, tot wandpresentaties maken, en het inrichten van etalages. Eind 2016 ben ik begonnen als Visual Merchandiser bij Shoeby en was het dus geen stage meer. In die tijd kwam ik erachter dat dit bedrijf toch niet echt bij mij paste en ben ik gestopt, na goed nadenken. Toch heb ik ook hier weer iets van geleerd namelijk wat ik wel en niet belangrijk vind in een baan.
Pluspunten
Leuke Collega's
Minpunten
werk en prive is niet gescheiden
22 november 2020
Bijbaan verkoopster (voormalige medewerker) - IJsselstein
Heb maar 2 maanden gewerkt bij Shoeby, maar was er toen al klaar mee.Alleen de cijfers van Shoeby tellen mee. Als er geen goede omzet is gedraaid, moet je maar de volgende keer harder werker en beter je best doen. Als je iets niet goed doet, hoor je dat zeker. Maar er is niet sprake van opbouwende kritiek.Filiaal is een rommel, geen structuur. Ook gezeur gehad om mijn contract. Heb daar gewerkt zonder een contract voor 2 maanden, daarnaast nog eens 1,5 maand moeten wachten op mijn loon. Ten slotte heb je een bijbaan aangenomen voor in het weekend, maar er word elke dag aan je gevraagd of je kan werken.Mijn advies, ga hier niet werken. Alleen maar gezeik en rommelig
Minpunten
Elke dag gevraagd worden of je kan werken.
15 juli 2020
Topstyliste (voormalige medewerker) - Haarlem
Werk op zich was redelijk, sommige geven geen werk uithanden,houden leuk werk voor zichzelf, veel meer voordelen voor werkgever dan werknemer. Er werd onderscheidt gemaakt. Je voelt je net een kleuter en willen geen tegenspraak of discussie. En kom je voor iemand anders op, zeggen ze dan dat ze geen weet hebben.
Pluspunten
kerstpakket, gezellige collega's
Minpunten
Salaris, overuren is geven en nemen!! is alleen geven
3 juli 2020
Verkoopster (voormalige medewerker) - Noord-Brabant
Zou eerder verder zoeken naar een andere baan daar word je veel gelukkiger. Het harde werk dat je doet wordt niet gezien. Alleen de cijfers tellen. Het motto van hen is, iedereen is vervangbaar. Dat laat zien dat je niet als mens gezien wordt.