Shoeby
Review over Shoeby van een medewerker

gezellige werkomgeving met een goede service en sfeer voor de klant

19 december 2012
De dag begon met het opmaken van de kassa en invullen van de omzet gegevens van de dag ervoor. daarna volgden de dagtaken van vracht afmaken, labelen en ophangen of vouwen en een leuke plek in de winkel ervoor vrijmaken. In de tussentijd natuurlijk klanten contact behouden en helpen bij de paskamers en kassa. De klant gaat uiteraard voor. Wanneer de vracht gedaan was is het de taak van alle medewerkers om de winkel en netjes uit te laten zien en eventueel schoonmaak taken te verrichten. verder waren er bepaalde dagen dat de etalage's opnieuw gedaan moesten worden en de poppen in de winkel ook frisse sets met kleding. Gelukkig konden alle collega's het met elkaar vinden waardoor er een prettige sfeer in de winkel hing voor de klant. Het leukste van deze baan is het contact met de klanten, het helpen bij hun keuze's te maken tot een leuke nieuwe set kleding die het beste bij diegene past zodat deze op zijn beurt tevrede is en graag terug komt bij de winkel zodat het herhalingbezoek goed oppeil gehouden wordt.
Pluspunten
gratis avond eten met koopavond. personeelskorting.
Minpunten
zijn er niet
22 november 2020
Bijbaan verkoopster (voormalige medewerker) - IJsselstein
Heb maar 2 maanden gewerkt bij Shoeby, maar was er toen al klaar mee.Alleen de cijfers van Shoeby tellen mee. Als er geen goede omzet is gedraaid, moet je maar de volgende keer harder werker en beter je best doen. Als je iets niet goed doet, hoor je dat zeker. Maar er is niet sprake van opbouwende kritiek.Filiaal is een rommel, geen structuur. Ook gezeur gehad om mijn contract. Heb daar gewerkt zonder een contract voor 2 maanden, daarnaast nog eens 1,5 maand moeten wachten op mijn loon. Ten slotte heb je een bijbaan aangenomen voor in het weekend, maar er word elke dag aan je gevraagd of je kan werken.Mijn advies, ga hier niet werken. Alleen maar gezeik en rommelig
Minpunten
Elke dag gevraagd worden of je kan werken.
3 juli 2020
Verkoopster (voormalige medewerker) - Noord-Brabant
Zou eerder verder zoeken naar een andere baan daar word je veel gelukkiger. Het harde werk dat je doet wordt niet gezien. Alleen de cijfers tellen. Het motto van hen is, iedereen is vervangbaar. Dat laat zien dat je niet als mens gezien wordt.
13 maart 2020
Verkoopster kleding (huidige medewerker) - Ermelo
Ik werk nu 1 jaar als parttimer verkoopster by Shoeby. Goede shopmanagers, goede HR, leuke collega's. Veel afwisseling qua klanten en werkzaamheden. Werk en prive goed te combineren doordat er overleg en flexibiliteit qua rooster is.
  1. gezellige werkomgeving met een goede service en sfeer voor de klant