Shoeby
Review over Shoeby van een medewerker

Gezellige werk omgeving en collega's

2 februari 2017
Bij Shoeby was het een hele fijne periode, Iedereen was altijd in voor een gezellig praatje of een grapje niet alleen naar collega s toe maar ook naar klanten. We vonden het zeer belangrijk dat de klanten hun op hun gemak voelden bij ons in de winkel, We zorgden er voor dat de klanten zich thuis voelden door een gezellig praatje of ze een bakje koffie of thee aan te bieden.
Pluspunten
Een grote gezelligheid
Minpunten
Te weinig tijd samen
22 november 2020
Bijbaan verkoopster (voormalige medewerker) - IJsselstein
Heb maar 2 maanden gewerkt bij Shoeby, maar was er toen al klaar mee.Alleen de cijfers van Shoeby tellen mee. Als er geen goede omzet is gedraaid, moet je maar de volgende keer harder werker en beter je best doen. Als je iets niet goed doet, hoor je dat zeker. Maar er is niet sprake van opbouwende kritiek.Filiaal is een rommel, geen structuur. Ook gezeur gehad om mijn contract. Heb daar gewerkt zonder een contract voor 2 maanden, daarnaast nog eens 1,5 maand moeten wachten op mijn loon. Ten slotte heb je een bijbaan aangenomen voor in het weekend, maar er word elke dag aan je gevraagd of je kan werken.Mijn advies, ga hier niet werken. Alleen maar gezeik en rommelig
Minpunten
Elke dag gevraagd worden of je kan werken.
3 juli 2020
Verkoopster (voormalige medewerker) - Noord-Brabant
Zou eerder verder zoeken naar een andere baan daar word je veel gelukkiger. Het harde werk dat je doet wordt niet gezien. Alleen de cijfers tellen. Het motto van hen is, iedereen is vervangbaar. Dat laat zien dat je niet als mens gezien wordt.
13 maart 2020
Verkoopster kleding (huidige medewerker) - Ermelo
Ik werk nu 1 jaar als parttimer verkoopster by Shoeby. Goede shopmanagers, goede HR, leuke collega's. Veel afwisseling qua klanten en werkzaamheden. Werk en prive goed te combineren doordat er overleg en flexibiliteit qua rooster is.
  1. Gezellige werk omgeving en collega's