Shoeby
Review over Shoeby van een medewerker

Ga hier niet werken!

16 augustus 2018
Als je wil werken op een plek waar je de klant zo op hun vingers moet kijken dat ze zich helemaal niet op hun gemak voelen dan moet je hier gaan werken. Probeer als klant zijnde maar eens niet iets te kopen hier. Je moet haast wel. Alles draait hier om geld geld geld. Creert hele ongemakkelijke situaties. Niet lang volgehouden daar. Inmiddels al anderhalfjaar wat anders wat mij gelukkig veel beter bevalt
Pluspunten
Lekkere koffie
Minpunten
Voelen zich highclass, Denken dat hun baan een universiteitsniveau is, Voelen zich beter dan welke kledingwinkel dan ook.
22 november 2020
Bijbaan verkoopster (voormalige medewerker) - IJsselstein
Heb maar 2 maanden gewerkt bij Shoeby, maar was er toen al klaar mee.Alleen de cijfers van Shoeby tellen mee. Als er geen goede omzet is gedraaid, moet je maar de volgende keer harder werker en beter je best doen. Als je iets niet goed doet, hoor je dat zeker. Maar er is niet sprake van opbouwende kritiek.Filiaal is een rommel, geen structuur. Ook gezeur gehad om mijn contract. Heb daar gewerkt zonder een contract voor 2 maanden, daarnaast nog eens 1,5 maand moeten wachten op mijn loon. Ten slotte heb je een bijbaan aangenomen voor in het weekend, maar er word elke dag aan je gevraagd of je kan werken.Mijn advies, ga hier niet werken. Alleen maar gezeik en rommelig
Minpunten
Elke dag gevraagd worden of je kan werken.
3 juli 2020
Verkoopster (voormalige medewerker) - Noord-Brabant
Zou eerder verder zoeken naar een andere baan daar word je veel gelukkiger. Het harde werk dat je doet wordt niet gezien. Alleen de cijfers tellen. Het motto van hen is, iedereen is vervangbaar. Dat laat zien dat je niet als mens gezien wordt.
4 maart 2014
Zelfde functieZelfde locatie
Verkoopmedewerker (voormalige medewerker) - Echt, LI
Een typische dag op het werk was, het goed helpen van de klanten. Als de klant een andere maat van bv. een broek wilde hebben en we hadden het niet op voorraad werd het direct op een formulier ingevuld samen met de naam en tel. van de klant en werd er op een rustig moment de bestellingen door mij gedaan. Mijn taken waren: Voorraadbeheer, verkoop,begeleiden van stagiaires enz. in principe deed ik alles.Deze baan combineerde ik ook met de opleiding tot verkoopspecialist BBL. Het was een hele leerzame tijd en een zeer leuke werkplek.