Shoeby
Review over Shoeby van een medewerker

fijne ,gezellige sfeer met actieve uitstraling

25 februari 2014
start van de dag met een kop thee. mail doorkijken en evt de taken uitvoeren vaak zijn dat afprijzingen. binnenkomende klanten aanspreken en helpen maar vaak ook een praatje maken of ze rustig laten rond kijken.op rustige tyden even met collega's praten en interesse tonen in elkaar. 2x per dag een vast pauze moment. veel variate per dag bijv; ma de etalage veranderen & nieuwe goederen verwerken ook op woe is dit vrijdag winkel onder handen nemen kleine aanpassingen verrichten in presentatie wanden.aan het einde van de middag zorgen dat de winkel weer netjes is voor de volgende dag. kassa afsluiten.
Pluspunten
in overleg veel mogelijk met planningen.
Minpunten
klein team.
22 november 2020
Bijbaan verkoopster (voormalige medewerker) - IJsselstein
Heb maar 2 maanden gewerkt bij Shoeby, maar was er toen al klaar mee.Alleen de cijfers van Shoeby tellen mee. Als er geen goede omzet is gedraaid, moet je maar de volgende keer harder werker en beter je best doen. Als je iets niet goed doet, hoor je dat zeker. Maar er is niet sprake van opbouwende kritiek.Filiaal is een rommel, geen structuur. Ook gezeur gehad om mijn contract. Heb daar gewerkt zonder een contract voor 2 maanden, daarnaast nog eens 1,5 maand moeten wachten op mijn loon. Ten slotte heb je een bijbaan aangenomen voor in het weekend, maar er word elke dag aan je gevraagd of je kan werken.Mijn advies, ga hier niet werken. Alleen maar gezeik en rommelig
Minpunten
Elke dag gevraagd worden of je kan werken.
3 juli 2020
Verkoopster (voormalige medewerker) - Noord-Brabant
Zou eerder verder zoeken naar een andere baan daar word je veel gelukkiger. Het harde werk dat je doet wordt niet gezien. Alleen de cijfers tellen. Het motto van hen is, iedereen is vervangbaar. Dat laat zien dat je niet als mens gezien wordt.
13 maart 2020
Verkoopster kleding (huidige medewerker) - Ermelo
Ik werk nu 1 jaar als parttimer verkoopster by Shoeby. Goede shopmanagers, goede HR, leuke collega's. Veel afwisseling qua klanten en werkzaamheden. Werk en prive goed te combineren doordat er overleg en flexibiliteit qua rooster is.
  1. fijne ,gezellige sfeer met actieve uitstraling