Shoeby
Werk op zich was redelijk, sommige geven geen werk uithanden,houden leuk werk voor zichzelf, veel meer voordelen voor werkgever dan werknemer. Er werd onderscheidt gemaakt. Je voelt je net een kleuter en willen geen tegenspraak of discussie. En kom je voor iemand anders op, zeggen ze dan dat ze geen weet hebben.
Pluspunten
kerstpakket, gezellige collega's
Minpunten
Salaris, overuren is geven en nemen!! is alleen geven
Heb maar 2 maanden gewerkt bij Shoeby, maar was er toen al klaar mee.Alleen de cijfers van Shoeby tellen mee. Als er geen goede omzet is gedraaid, moet je maar de volgende keer harder werker en beter je best doen. Als je iets niet goed doet, hoor je dat zeker. Maar er is niet sprake van opbouwende kritiek.Filiaal is een rommel, geen structuur. Ook gezeur gehad om mijn contract. Heb daar gewerkt zonder een contract voor 2 maanden, daarnaast nog eens 1,5 maand moeten wachten op mijn loon. Ten slotte heb je een bijbaan aangenomen voor in het weekend, maar er word elke dag aan je gevraagd of je kan werken.Mijn advies, ga hier niet werken. Alleen maar gezeik en rommelig
Minpunten
Elke dag gevraagd worden of je kan werken.
Zou eerder verder zoeken naar een andere baan daar word je veel gelukkiger. Het harde werk dat je doet wordt niet gezien. Alleen de cijfers tellen. Het motto van hen is, iedereen is vervangbaar. Dat laat zien dat je niet als mens gezien wordt.
Ik werk nu 1 jaar als parttimer verkoopster by Shoeby. Goede shopmanagers, goede HR, leuke collega's. Veel afwisseling qua klanten en werkzaamheden. Werk en prive goed te combineren doordat er overleg en flexibiliteit qua rooster is.
Shoeby is een ontzettende leuke kleding winkel waar klantvriendelijkheid boven staat.
Ik vind het een leuk bedrijf en je kan er veel leren en door groeien.
In het begin lijkt werken bij Shoeby een leuke uitdaging. Later bleek dit al schijn. Het was vreselijk voor mij en mijn collega’s om met de shopmanager te werken. Naast racistisch! onrechtvaardig en zeker arrogant, konden wij in haar ogen haast niets goed doen, ondanks veel inzet. Daarnaast is het salaris erg slecht. Zodra je je voor het eerst in maanden ziek meld, maakt hoofdkantoor je het leven zuur! Absoluut verder zoeken naar een andere baan!!!
Leuke omgeving om te werken, niet te druk, aardige collega`s en een gezellige sfeer.
ze beloven je iets, en vervolgens wordt je contract niet verlengt omdat je te oud bent.
Begin van het jaar leuk totdat nieuwe werkgever kwam en me er in zette van 3/4 dage per week naar 1/2 dagen per week Veder bedrijf zit op leuke locatie met leuke klanten
Pluspunten
leuke klanten
Minpunten
weinig dagen werken
Als je wil werken op een plek waar je de klant zo op hun vingers moet kijken dat ze zich helemaal niet op hun gemak voelen dan moet je hier gaan werken. Probeer als klant zijnde maar eens niet iets te kopen hier. Je moet haast wel. Alles draait hier om geld geld geld. Creert hele ongemakkelijke situaties. Niet lang volgehouden daar. Inmiddels al anderhalfjaar wat anders wat mij gelukkig veel beter bevalt
Pluspunten
Lekkere koffie
Minpunten
Voelen zich highclass, Denken dat hun baan een universiteitsniveau is, Voelen zich beter dan welke kledingwinkel dan ook.
Als shopmanager ben je samen met je team verantwoordelijk voor de uitstraling en resultaten van de winkel. Om iedere dag tot een succes te maken, krijg je heel veel vrijheid om je ideeën en plannen op het gebied van presentatie, lokale marketing en social netwerk waar te maken. Met de juiste begeleiding, trainingen en natuurlijk je passie voor mode en winnaarsmentaliteit kun je je winkel naar een next level brengen en leuke bonussen en beloningen krijgen!
Pluspunten
Je staat er nooit alleen voor.
Ik heb mijn eerste stage gelopen bij Shoeby, als Visual Merchandiser. Hier had ik erg veel plezier in, en ik leerde erg veel. Van het afstijlen van de kleding op de figuren, tot wandpresentaties maken, en het inrichten van etalages. Eind 2016 ben ik begonnen als Visual Merchandiser bij Shoeby en was het dus geen stage meer. In die tijd kwam ik erachter dat dit bedrijf toch niet echt bij mij paste en ben ik gestopt, na goed nadenken. Toch heb ik ook hier weer iets van geleerd namelijk wat ik wel en niet belangrijk vind in een baan.
Pluspunten
Leuke Collega's
Minpunten
werk en prive is niet gescheiden
Het is een leuke simpele baan waarbij ik aan geef wat er wel of niet goed is aan de kleding. op basis hier van wordt de kleding aangepast.
Het was een leuke kledingzaak ,waar ik veel geleerd hebt als verkoopster .Helaas is de bedrijf dicht gegaan waardoor ik geen bijbaan meer had.Ik had hele gezellige collega's en ik heb heel veel van ze geleerd. Het is een hele hippe kledingzaak met stijl kleding voor wel iedereen ,je hebt ook kinderkleding ,mannen,vrouwen .
Pluspunten
Dat school voor ging, goede werktijd indeling
Minpunten
Gezellige werksfeer met andere collega's en contact met de klanten. Klanten staan bij Shoeby op nummer 1, en dat weten de klanten ook en deze waarderen dat ook echt. Dit hoor je dan ook vaak terug van klanten maar ook van mensen die nieuw binnen komen bij Shoeby maar die alleen positieve feedback horen van anderen.
Pluspunten
Gezellige werksfeer
Minpunten
Wordt niet altijd even goed gecommuniceerd vanuit het hoofdkantoor.
Bij Shoeby was het een hele fijne periode, Iedereen was altijd in voor een gezellig praatje of een grapje niet alleen naar collega s toe maar ook naar klanten. We vonden het zeer belangrijk dat de klanten hun op hun gemak voelden bij ons in de winkel, We zorgden er voor dat de klanten zich thuis voelden door een gezellig praatje of ze een bakje koffie of thee aan te bieden.
Pluspunten
Een grote gezelligheid
Minpunten
Te weinig tijd samen
Had een top Manager Arnold en was en nog steeds super blij met hem! hij heeft me veel geleerd en meegegeven. Had een ontzettend leuke team waarvan ik 3 top meiden heb ontmoet Linda, Roxanne En nicolette. heb er pas nog twee leren kennen Anna en Alexandra Top Meiden zeg !! Wens ze niks dan alleen maar het beste.
Shoeby waardeert geen personeel. Zowel op financieel en menselijk vlak. Shoeby deinst niet terug om over de grenzen van een veilige en werkbare werksfeer te gaan. Zolang ze maar aan de consumenten verdienen. Werkdruk bij het personeel is totaal niet belangrijk er heerst een IK cultuur. Ik raad een dienstverband bij Shoeby af. 1 gewaarschuwd mens telt voor 2.
Pluspunten
In contact staan met mensen
Minpunten
Geen waardering
Erg leuk om voor dit bedrijf te werken. Veel gedreven mensen met een positieve instelling! Leuke ideeën zijn altijd welkom, je voelt je dan ook gewaardeerd. Hard werken wordt beloond. Goede opleidingsmogelijkheden. Voor mij een heerlijk bedrijf om voor te werken!
Pluspunten
Vrijheid, gezelligheid, waardering, positief bedrijf en positieve mensen.
Shoeby is een bedrijf waar je hard moet werken maar dit zeker ook beloont wordt. Er wordt veel voor het personeel gedaan en staan open voor nieuwe ideeen. Daarnaast krijg je veel kansen om door te groeien, ben zelf binnen gekomen als stagiaire en heb nu een vaste baan eraan over gehouden.
Pluspunten
sporten, lunchen, gezellige sfeer op het kantoor en in de winkels