Shell

Reviews voor Verkoper (m/v) bij Shell

Leuk afwisselend maar stressvol werk, onderling heerst er een gezellige sfeer en iedereen staat voor elkaar klaar.
Echt familiebedrijf.Totaal geen kans op doorgroeimogelijkheden.Totaal geen waardering voor je werkzaamheden.Verschrikkelijk personeel op een enkeling na.Management is ........ tja ........ heb er geen eigenlijk geen woorden voor, zo verschrikkelijk!
Pluspunten
3 leuke collega’s van de 12
Minpunten
Alles
Zeer zwaar lichamelijk werk , men denkt dat je “lekker “ hele dag achter kassa zit . Als de bestelling binnenkomt , soms 7 karren moeten die ook geleegd en direct in winkel of magazijn , schoonmaken van de pompen buiten , de wasstraat ,kantoor, magazijn , shop . Heb altijd hard gewerkt, maar dit is slavenwerk
aien winkel bijhouden en voor inruimen en schoon en netjes houden.
Leuke zelfstandige baan. Veel vaste klanten die terug komen. Werkte liever aan de provinciale weg, daar heb je vaak te maken met toeristen, de sfeer is iets leuker en uitdaging des te meer omdat je meer op de dienstverlening kunt inspelen en gastenbeleving dan "ons kent ons". Minpunten: lage salaris Geen doorgroeimogelijkheden
Lange dagen en geen pauze. Veel afwisselend werk dat dan wel weer. Leuk team, dat maakt het leuk!
Verschrikkelijke ervaring, verschrikkelijk management, salaris alles behalve realistisch ivm verantwoordelijkheid!
Pluspunten
Minpunten
Zie review (geen dus!)
Slechtste baas die ik ooit gehad heb. Is franchise met nog 2 andere vestigingen. Hier wordt je echt alleen gezien als nummer. Ben je door omstandigheden ziek wordt er niet gevraagd hoe het gaat en totaal geen begrip getoond voor de vervelende situatie die je hebt meegemaakt. Onmenselijk bedrijf
Mijn ervaring bij Shell was erg slecht. Je naaste collega's waren aardig en sommige klanten was het contact goed daarmee is ook alles wel gezegd. Het management heeft heel weinig voor je over en er was 0 feedback of contact. Er wordt vanuit Shell graag gebruikt gemaakt van een machtspositie en dat laten ze je duidelijk merken. Als er mensen komen om je bepaalde werkzaamheden uit te leggen (bakkerij) wordt het je uitgelegd alsof je een kind van 5 bent. Verder is werk erg eentonig ik weet elke dag wat me te wachten staat, welke werkzaamheden ik ga doen en hoe me dag eruit gaat zien. Verder wordt er ook van je verwacht dat je mensen vraagt om: airmiles, een broodje van de bakkerij, co2 neutraal rijden, airmiles inleveren voor korting en het kassa koopje bij elke klant die bij je je aan de kassa komt. Dit werkt echter bij sommige klanten veel ergernis op omdat de meeste mensen hier geen belang bij hebben. Ook je diensttijden zijn erg wisselend waardoor je ritme helemaal van hot naar her gaat, in mijn geval was een vast rooster ver te zoeken en je moest er ook niet gek van opkijken als je rooster pas een week van te voren beschikbaar was. Voorbeeld: maandag van 06:00 tot 15:00, woensdag van 15:00 tot 23:00 en vrijdag weer van 06:00 tot 15:00 en zondag weer van 15:00 tot 23:00 etc. Verder was het contact met collega's en klanten leuk maar dat kan niet op tegen de minpunten in mijn ervaring.
Pluspunten
Collegas
Minpunten
Wisselende diensten
Leuke periode gehad alleen jammer dat het een shell express werd
Pluspunten
Gezellig
Minpunten
Onbemand nu
ik zou zo gezegd niet in het team passen maar ik werkte altijd alleen.
Veel zelfstandig aan de slag, vbeel verschillende taken, prima te combineren met studie en leuke werksfeer door de vele vaste klanten.
Elke dag de zelfde handelingen, openen of sluiten van het station, emmers neerzetten, wasstraat openen. Koffie pakken en de eerste tankers helpen. Indien de levering komt, deze controleren en opruimen. In de winter het buitenterrein vrij van sneeuw maken. Helaas, ik heb geen cursussen hier kunnen volgen. Het moeilijkste van het werk was om met verschrikkelijk veel nationaliteiten overweg te kunnen, zodat je ieder begrijpt. Het leukste is de lol die je kan hebben met sommige collega.
Pluspunten
diensten kunnen ruilen
Minpunten
geen parkeergelegenheid op de werkplek
Veel geleerd en superrrrr collega's. Je moet wel altijd werken, zoals bij feestdagen en oud op nieuw.
hier leer ik meer over me zelf. wat ik ben en hoe ik in het leven sta. dat ik in de verkoop best aardig ben.
Pluspunten
communicatie skill ontwikkeling
Minpunten
veel weekenden werken
Ik was ingewerkt door iemand die daar pas 2 weken werkte. Die wist zelf ook niet veel. De schuld werd altijd op mij geschoven, omdat ik de nieuwe was, terwijl ik al 3 jaar kassa- ervaring erop heb zitten! Geen goede uitleg, saaie werksfeer, leiding was er bijna nooit. Ik moest elke dag de sleutel vragen voor een kluis om mijn waardevolle spullen in te bergen, terwijl iedereen een eigen had moest ik random met mensen delen en altijd vergeet meneer de leiding dat... Geen eigen werkkleding, ik moest telkens de kleding dragen van iemand anders, tot slot slechte ervaring
Minpunten
geen korting op je aankopen ( lunch), ook geen korting op het tanken, wat de andere helft van de medewerkers wel had, vriendjespolitiek
mijn dag begon met het aflossen van je collega. je begint met de kassa over nemen en daar na ga je de shop op order maken en de wc schoonmaken. de buiten verblijven moet ook schoongemaakt worden. en het is leuk om met collega's samen te werken en dat is er gezellig. het moeilijkste vond ik de nachtdiensten. het leukste vond ik met om gaan met mensen en helpen van mensen.
Pluspunten
Minpunten
geen kilometervergoeding
de werkomgeving was fijn daar. je kwam veel met klanten in contact
Pluspunten
waren leuke klanten
Minpunten
kreeg geen personeelskorting
Ik heb hier een maand gewerkt. Het werk is best leuk, maar er zat geen vervolg in. Het is best zwaar werk. Dit wordt gauw onderschat. Je helpt de klanten met betalen en hun verdere aankopen. Ook geef e voorlichting over de prijzen en de verschillende brandstoffen. Ook doe je de voorrad bijhouden en zorg je ervoor dat de winkel er goed en netjes uitziet. Verder hield je de wasstraten ook bij. Dus best variabel werk, maar ik wilde iets meer.
Pluspunten
Altijd op de hoogt van de voordelige benzineprijzen
Minpunten
Lange dagen en heel veel staan