Shell

Reviews voor Service Medewerker (m/v) bij Shell

je werkt zeer zelfstandig op verschillende gebieden, je hebt namelijk ook sluit verantwoordelijkheid
Pluspunten
Rustig
Minpunten
ook zijn er drukke periodes
Leuk werk, met gezellige collega's waar ik nu nog altijd goed contact mee heb. De Retailer wilde met nieuw, jonger personeel van start en werkt op een incorrecte manier het huidige personeel weg.
Pluspunten
Leuke collega's en afwisselde werkzaamheden.
Minpunten
De directie is de reden van vertrek.
omgaan met mensen veel geleerd omgaan met geld en de dingen wat je moet weten op een station minder gezellige collega''s soms correct om te gaan met moeilijke klanten en ook directie omgang met klanten
Pluspunten
Minpunten
geen korting op eten
elke dag is weer anders de ene dag meer schoonmaak ,andere dag meer kassa draaien en shop schoon en netjes houden en de producten bijvullen leuke collega waar ook tussen het werk door mee gelachen kan worden. ik heb eigenlijk alle werkzaam heden geleerd op de werk vloer. dat mensen aan het bellen zijn en dat je dan beleeft moet blijven. maar de mensen helpen blijft toch wel het leukste en een praat je maken met ze .
Minpunten
Ik vond dit baantje een ideaal bijbaantje. Op een zaterdag, van 10:00 tot 16:00 klanten service verlenen. Ook had ik hier veel doorgroei mogelijkheden als ik mijn uiterste best deed. De sfeer in de shop en buiten de shop is ontzettend gezellig. Ik had geen andere collega's kunnen wensen. Het nadeel was alleen dat ik op een zaterdag werkte, en i.v.m. met mijn opleiding wil ik dat niet meer, omdat ik anders in tijdnood kom. Ook is het werken in koud weer en regenachtig weer vervelend, alleen dit hoorde bij het werk, omdat ik nou eenmaal merendeels buiten werkte. Het leukste vond ik om met mensen een praatje te maken en dit te combineren met mijn werk.
Pluspunten
Gratis thee, koffie of chocomel
Minpunten
Ook tijdens koud weer buiten staan werken
Slecht bedrijf om te werken . Maar wel veel geleerd leuke collega's
  1. Service Medewerker (m/v)