Shell

Reviews voor Klantenadviseur (m/v) bij Shell

Het is leuk werk, afwisselend en hectisch,maar daar hou ik juist wel van. Ik ben snel doorgegroeid in het bedrijf en ook dat vind ik fijn. De collega`s zijn over het algemeen erg gezellig, al moet ik zeggen dat ze wel veel roddelen. Het moeilijkste vind ik de nachtdiensten, het leukste de omgang met klanten.
Pluspunten
Strak werkschema, je weet waar je aan toe bent
Minpunten
alleen maar koffie. niets te drinken of te eten, alles betalen
Niet aan te raden zeer stressvolle baan met hoge werkdruk je krijgt hier geen waarderingen voor wat je doet
het is vooral opletten, schoonmaken, het bedienen van de kassa, buiten rondes lopen. vuilniszakken verwisselen, pompen schoonmaken, schappen bijvullen.
Pluspunten
vlak bij huis
Minpunten
hoge werkdruk, weinig medewerkers, geen fijne sfeer
Shell is een fantastisch modern bedrijf dat mee denkt met hun klanten en met hun personeel. Goede communicatie veel leuke extra's zoals bonussen of daagjes uit promotie materiaal en een goed werkend cao management en arbeidstructuur. Je voelt je begrepen en gewaardeerd. En je werkt in een relaxte werksfeer
Pluspunten
Extra korting op brandstof
Minpunten
Geen minpunten. Okay mischien dan toch de bedrijfs kleding
Een leuk Tankstation in Amsterdam zuid met leuke en lieve collega's. Helaas geen doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
Hoge dagelijkse Fooi van klanten
Minpunten
Pauze van 15 min over 8 uur werken
Op deze werkplek heb ik mijn weekenden tijdens mijn opleiding kunnen invullen. Het is een hele geschikte werkplek om naast een opleiding in de overige uren wat bij te verdienen. Je komt dagelijks in contact met veel verschillende mensen. Dit zorgt ervoor dat je dag snel voorbijgaat met altijd leuke gesprekken en klanten.
Functies: - klant contacten onderhouden - veiligheid van station waarborgen - zorgen dat het station netjes is - Aanvullen van producten - Product kennis
Pluspunten
airmiles
Minpunten
je staat alleen
Klanten helpen, alles bijvullen en alles netjes en schoon houden. Ik heb een hoop over het tankstation geleerd en heb meerdere cursussen gehad. De collega's wisselden wel maar wel altijd leuk en gezellige sfeer. Ik vond het erg leuk dat je dus best wel veel verantwoordelijkheid kreeg omdat je meestal alleen stond.
Elke dag was anders, dan was je buiten aan het werk om schoon te maken of mensen te helpen, waar je ook meer leer van auto's. Je kon altijd terecht bij de directie en doorgaans waren er fijne collega's. De baan op zich was niet echt moeilijk en het leukste was toch wel dat je een band opbouwde met de klanten.
Pluspunten
Eten voor de halve prijs.
Minpunten
leuke den divers werk met verschillend werksam hedden. veel te leeren op divers gebied. leuke colega's.
Veel in aanraking met klanten Elke dag is anders Leuke collega`s Je eigen financiën onder controle houden
-druk bezocht station, leuke collega's -redelijk open, steeds minder inbreng van personeel mogelijk met de jaren -flexibele werktijden en goede zorg
Pluspunten
goede zorg
Minpunten
inbreng van personeel gedaald
Een station met gezellige collega's en veel contact met verschillende type mensen. Cursussen gevolgd zoals: BHV, voedsel en milieu, veiligheid. Verantwoordelijkheid en visie voor goede service. Het moeilijkste van de baan is om tijdens drukke periodes goede service en snelheid te geven.
Pluspunten
gezellige collega's die ook goed hun werk doen.
op mijn laatste werkadres had ik prima collega's maar een vreselijke manager, die echt alle collega's het leven zuur maakte! verder wel een hele leuke band met de klanten!ook de werkgever heb ik niet zo'n hoge pet van op, is als tweede keus door Shell als franchiser op een paar stations gezet, mijns inziens alleen omdat hij een vlotte babbel heeft.en hij houdt sommige dames wel heel erg de hand boven het hoofd!
Pluspunten
gezellige werksfeer door de klanten.(sporters en scholieren)
Minpunten
omgang met manager!