Shell

Reviews voor Administratief Medewerker (m/v) bij Shell

goede sfeer gezellige collega's maar geen doorgroeimogelijkheden
Heb hier heel veel geleerd. Kon mij goed ontwikkelen. Werkte met fijne collega´s
Ik vond het fijn om bij Shell te werken omdat er op de afdeling een goede en gezellige sfeer was.
Het bedrijf heet eigenlijk Kok en Zonen en wordt gerund door een geweldige vrouw die probeerd er alles aan te doen om haar personeel tegemoet te komen in heel veel belangerijke prive zaken. Ik ben hier begonnen als bijbaantje naast mijn taak als moeder. Later is het mijn vaste baan geworden. Het bedrijf heeft te maken met verschillende afdelingen. Kassa's; brood; chef kantoor; hoofdkantoor De werkzaamheden die ik heb uitgevoerd waren op alle afdelingen en op verschillende niveau's Door het werken in wisseldiensten had je te maken met verschillende collega's wat ik als positief heb ervaren Omdat er voor mij geen doorgroei mogelijkheden waren, ben ik een opleiding gaan volgen, er werd mij de mogelijkheid geboden om een tijd op het hoofdkantoor te werken om het geen ik had geleerd in de praktijk te kunnen brengen. Je zou dit een stage kunnen noemen.Hier heb ik veel ervaring opgedaan. Het moeilijkste vond ik het afscheid nemen na al die jaren er met plezier gewerkt te hebben.
  1. Administratief Medewerker (m/v)