Shell

Shell Reviews

212 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 8.781 reviews

Voor studenten die 1 of 2 dagen willen werken prima

De werkzaamheden die doe je 80% van de tijd in je eentje en zijn voornamelijk kassa draaien, winkel aanvullen, levering goederen verwerken, buiten terrein op orde houden, wc en alg ruimte voor t oog schoonhouden. Dwz zonder acht te hoeven slaan op de haccp gewoon alles met water afdweilen. Dat heeft daar de voorkeur, de mijne ligt meer op gebruik van schoonmaakmiddel maar dat wordt daar ontmoedigd.Je doet in principe veel zelf. Als er een storing is bel je bv Tokheim ipv de werkgever. Contact met collega’s is er voornamelijk even bij het wisselen van dienst en 1 a 2 keer in de week is er nog een tussendienst aanwezig en zijn er momenten waarop je samenwerkt. De werkgever komt doorgaans wel elke dag even langs dus dan heb je buiten korte klant contact nog iemand om wat langer tegen te spreken. Hoewel meestal hij ook druk is. De werkgever heeft echter te weinig personeel in dienst en probeert de verantwoordelijkheid voor het gevuld krijgen van het rooster te leggen bij het personeel, dat dan moet overwerken en daar tijd voor tijd voor terugkrijgt maar die dagen nooit kan opnemen omdat er chronisch tekort is aan personeel. Daardoor moeten die overuren uiteindelijk uitbetaald worden en dan gaat daar een hoop belasting af en hou je nagenoeg niks over. Als een student niet kan werken wordt op hen verder geen druk geoefend in tegenstelling tot op het overige personeel. De werkgever staat niet open voor advies mbt zaken die mogelijk beter zouden kunnen. Maar ervaart dit als een persoonlijke aanval. Want hij doet dat werk al zolang niemand hoeft hem wat te leren, maar ondertussen -

Great work life balanceInternational atmosphereChallenging project at the forefront of the energy industry

Je verveelt je geen moment. Zeer afwisselend. Topteam

Ik ben al 12 jaar werkzaam op Shell Pasteurlaan in Oosterhout. Ben binnengekomen in een gespreid bedje met een superteam dat dagelijks voor elkaar klaar staat in goede en slechte tijden.De werkzaamheden zijn zeer gevarieerd van het smeren van een broodje, het zetten van koffie, gaten ontvangen en afrekenen. Maar belangrijkste hier is de sfeer onderling en met de gasten. Begeleiding is prima je hoeft maar te vragen en je wordt geholpen. Het station is ook al een paar keer in de prijzen gevallen op het gebied van klantvriendelijkheid en dat zegt genoeg.

Pluspunten

Wisselende werktijden in overleg, Diverse werkzaamheden dus nooit saai, Leuke uitjes met het team, Prijzen voor diverse prestaties op de werkvloer.

Minpunten

Enigste minpunt het kan wel eens hectisch druk zijn. Maar met je team kom je hier snel overheen.

Fijne werkgever

Fijne werk plek, leuke collega’s. Wisselend dienstrooster is prettig maar moet je van houden. Manager is betrokken met het personeel. BHV wordt aangeboden. En niet te vergeten personeelskorting!

Pluspunten

Afwisselend werk, leuke collega’s

Good work

perfect work, I need minimum 50 characters for this review

Safety-focused and care for employees

Been with Shell for 8 years now in multiple countries and all I can say is that the experience totally depends on your line manager. I had a manager who only cared about herself and how she was being rated by the senior leadership. But I also had several managers who practiced compassionate leadership and genuinely supported their people and advocated for their development.Pay is good, benefits are great, if you work internationally you get great international healthcare coverage. They walk the talk when it comes to safety. There's a lot of smart people in the organization and you can learn a whole lot from them all. There's a lot of interesting challenge. It's a multinational so global roles and international assignments are great.

Collega

Werkdruk bijzonder hoog.Scholing redelijk.Waardering personeel is laag.

Vriendjes politiek, hoge werkdruk, slecht salaris

Hier enkele maanden gewerkt. Er wordt zogenaamd gezegd dat er rekening gehouden wordt als je kinderen hebt, maar je wordt op onmogelijke tijden ingedeeld en 24u over 4 ipv 3 dagen verdeeld! Dat is dus extra opvang afnemen. Management is allemaal vriendjes politiek en het erge is nog dat ze roddelen over medewerkers. Salaris is als simpele medewerker gewoon om te huilen en minimaal! Zelfs bij een supermarkt ligt het hoger. Geen aanrader

Pluspunten

Korting op eten en drinken

Minpunten

Lang staan, geen pauzes, slecht betaald

zeer slechte HR ervaring

Helaas niet tevreden met de HR communicatie. Werd voor 8 uur aangenomen maar moest contenu invallen en extra uren draaien en met feestdagen opdagen. 3 managers gehad in een 1.5 jaar tijd.Moest vragen voor contract, en kwam erachter dat andere collegas meer dan mij verdiende, wat erg demotiverend was

Pluspunten

geen lunch of diner mogelijkheid

Minpunten

contenu extra uren moeten draaien

Vaak geen vaste uren of contract, dus op basis van 0 uren of payroll.Geen zekerheidSlecht salaris voor veel te veel werk.

Slechte werkgever die niet om je geeft

Ruime tijd werkzaam en altijd enorm loyaal naar bedrijf geweest. Allerlei toezeggingen gedaan maar je wordt als een nietsnut behandeld. Achter je rug om praten en in je gezicht super aardig en liegen. Wie wilt er voor zo een werkgever werken? Werkelijk om op te kotsen!

Pluspunten

Niks

Minpunten

Alles

Gezellig werken.

Goede arbeidsomstandigheden. Goed uurloon en flexibele werktijden. Zelfstandig werken.

Pluspunten

N.v.t

Minpunten

N.v.t

Asociaal gedrag.

Wanneer je ontslag wil nemen, gaan ze niet met je in gesprek over waarom je uberhaupt weg wil, maar schrijven ze je direct uit. Ze gooien je direct uit de groepsapp zonder pardon. Je mag geen afscheid nemen van je collegas. Terwijl andere collegas WEL erin mogen blijven. De manager voelt zich een hele hoge piet terwijl hij niet eens normaal met mensen om kan gaan. De trainingen zijn op een hele andere locaties dan waar je daadwerkelijk gaat werken. Wanneer je op het station wordt ingedeeld waar je vast komt te werken, mag je het allemaal zelf uitzoeken. Belachelijk en zou iedereen die bij de shell wil werken afraden.

Pluspunten

Er zijn echt geen pluspunten

Minpunten

Gewoon geen leuk werk

Gezeliuge werkomgeving

Leuke werk ervaring hele slechte arbeidsomstandigheden

Pluspunten

Leuke personeels broodjes

Minpunten

Slechte arbeidomstandigheden

If you don't go with the flow, then you have to go!

Shell is een organisatie waarin communicatie en werkzaamheden over teveel schijven loopt. Ook is het alom bekende sociale karakter medio 2006 door de zoveelste reorganisatie volledig om zeep geholpen. Er is een duidelijk scheiding tussen de werkmannen en het hoger opgeleid personeel. De hogere weten veelal niet uit onwetendheid wat er op de werkvloer gebeurd, waarin de communicatie veelal de oorzaak is. Ook heerst er een gevoel van 'ik weet het beter' en worden er op management niveau protocollen bedacht die zónder overleg doorgeduwd worden op de uitvoerende op de werkvloer. Dit resulteert tot onwerkbare toestanden, irritatie bij de uitvoerenden. Ook tracht Shell met 'Goal Zero' ongevallen te voorkomen, waarin door vaak absurde regelgeving en werkdruk er juist ongevallen ontstaan. Men wordt te voorzichtig uit angst voor sancties. Shell doet zich ook voor als bedrijf die openstaat voor mensen van elke vorm van afkomst en diens kwetsbaarheden. Dit is tot een bepaalde hoogte, waarin men dan overgaat tot 'maffia praktijken' om je dan op een schofterige manier te droppen. Procedures die niet bijdragen aan herstel of re-integratie tijdens of na ziekte, en men je liever ziet gaan, hierin voorbijgaande aan het persoon in kwestie.

Pluspunten

Goed salaris

Minpunten

Bureaucratie, Stigmatiserende bedrijfsvoering, slechte communicatie.

Slecht bedrijf!! Roddel cultuur en er zijn mensen die de baas willen zijn!

3 weken ingewerkt, maar is niet zoals naar verwachtingen.Slecht bedrijf! Slecht betaald en de hele dag staan en geen pauze tussendoor.Roddel kunnen ze goed!Ik had er meer van verwacht maar zekers geen aanrader!Vooral Shell west Haezeldonk!

Pluspunten

Gratis lunch.

Minpunten

Lange werkdagen en geen pauzes.

Stressvol en heftig...

Bereidt je voor op 9 uur lang staan, 15 minuten pauze (en soms geen!), roddelende collega's EN management plus een baas die geen rekening houdt met je uren waardoor je altijd overwerkt. Het is erg druk op het station, de meeste klanten respecteren je niet als medewerker en tijd voor pauze is er bijna niet. Het is een constant rennen en vliegen zonder waardering. Het is een stressvolle en zware locatie om te werken...

Pluspunten

Sommige collega's gaan door het vuur voor je

Minpunten

Lange werkdagen, amper tot geen pauzes, roddelend management, geen waardering voor je werk

My experience was Shell is a great place to work with endless opportunities if you want them.

Worked in Shell for 15 years as a Contractor, moving between many different roles: Internal Communications; Knowledge Management; Shell Project Academy; HR role also for 2 years; Communications support for the Shell Project Academy; Newsletter publishing. Many brilliant and supportive workers and in my experience, excellent leaders!

Pluspunten

Travel if you want it...USA, Uk, + Arab Countries

Minpunten

Some idiots work for the company, if you get stuck with one of them it can sink your whole career and day to day work enjoyment.

Familiebedrijf

Echt familiebedrijf.Totaal geen kans op doorgroeimogelijkheden.Totaal geen waardering voor je werkzaamheden.Verschrikkelijk personeel op een enkeling na.Management is ........ tja ........ heb er geen eigenlijk geen woorden voor, zo verschrikkelijk!

Pluspunten

3 leuke collega’s van de 12

Minpunten

Alles

Veel werkzaamheden, weinig collegialiteit

Als kassamedwerker veel taken, tijdens drukte aan kassa niet te doen. Hecht team, die nieuwelingen gedogen.... Weinig training en begeleiding op de vloer, dus vaste medewerkers geven voor 1 taak verschillende informatie, als nieuweling zeer verwarrend en frustrerend.Via uitzendbureau daar aan werk geweest, slechte communicatie. Tijdens 1ste uitbraak corona hebben Shell-exploitant en uitzendbureau besloten om mijn contract te beëindigen zonder mij hiervan op de hoogte te brengen.

Pluspunten

x

Minpunten

heel veel

Hard werken voor weinig

Dagen van 8,5 uur zonder ook maar 5 min pauze,eten doe je tussendoor. Het tankstation in je eentje draaiende houden, ongeacht tijdstip of dag.Slechte communicatie. Je bent echt een nummer daar.

Pluspunten

Bij sluiting veiligheidsbedrijf aanwezig

Minpunten

Bij openen een kwartier eerder aanwezig zijn in je eigen tij

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Shell. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Shell