Servicepunt71

Servicepunt71 Reviews

Hele fijne werkgever

Ik werk hier nu al vanaf de oprichting in 2012. Voorheen werkte ik bij een gemeente en daarvoor in de commerciele dienstverlenging. Het prettige aan Servicepunt71 is dat het de informele bedrijfscultuur heeft zoals ik gewend was bij de gemeente maar dat het ook zakelijk is. Meer resultaat gestuurd. Dit vind ik een prettige bijkomstigheid. Je krijgt hier veel verantwoording, werkt in teams maar ook zelfstandig en krijgt veel vrijheid. Er zijn plenty mogelijkheden om je te ontwikkelen. Kortom een goed bedrijf waar je kansen krijgt.

Pluspunten

informele sfeer, korte lijnen

Minpunten

soms erg hoge werkdruk

Een naar nieuwe kansen ruikende werkomgeving.

De Recruiter is verantwoordelijk voor het adviseren en begeleiden van de leidinggevende m.b.t. de belangrijke stappen in het proces van mobiliteit en flexibiliteit. Daarnaast stelt de recruiter, in overleg met de opdrachtgever, flexopdrachten op en zorgt ervoor dat de verschillende fases van het proces met betrekking tot inhuur van tijdelijk personeel op de juiste manier doorlopen worden. Hiervoor is het belangrijk om een goed inzicht te hebben in de opdrachten en de benodigde competenties. Alleen op deze manier kan het juiste profiel worden opgesteld. Het juiste profiel is het handvat voor een juiste match tussen vraag en aanbod!

Minpunten

Niet alle leidinggevenden zien de noodzaak van flexibiliteit in en rondom het werk in.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Servicepunt71. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

4.0

Reviews over Servicepunt71 gesorteerd op functie