SENIOR SERVICE
Voor iedereen die affinititeit heeft met mantelzorgondersteuning en flexibel wil werken beveel ik werken bij Senior Service van harte aan.
Fijn werken voor deze organisatie en ook dankbaar werk
Een erg zelfstandige functie met dankbare ouderen. je werkt 1 op 1 met oude mensen die wat hulp nodig hebben. je hebt een nul uren contract en dit geeft een wisselend aanbod.
Pluspunten
waardevol werk
Minpunten
korte diensten op wisselende lokaties geeft veel reistijd tov werktijd.
Ik werk in de omgeving Eindhoven en vind het ontzettend leuk werk om te doen.Je hebt echt de tijd voor de mensen en het is ontzettend dankbaar werk. Het is wel een pre dat jegoed met oudere mensen om kunt gaan.
Pluspunten
eigen tijd indeling.Je kan zelf aan geven wanneer je wil werken
Minpunten
ik heb er geen want ik geef mijn eigen wensen en grenzen aan
Ik werk nu ongeveer 8 jaar met veel plezier bij Senior Service. Het is afwisselend werk. Ik heb regelmatig waak- en nachtdiensten. Sommige cliënten begeleid ik een enkele keer naar bv. het ziekenhuis. Sommige cliënten begeleid ik wekelijks naar bv. het zwembad. Het mooie van dit werk is dat je veel tijd voor de mensen hebt. Je zit niet vast in een werkrooster waarin je maar een halfuurtje tijd hebt en dan weer naar de volgende cliënt moet. Cliënten zijn dankbaar en tevreden en kijken vaak uit naar mijn komst. Als er problemen zijn kun je altijd bij je coördinator terecht. Deze coördinator is je vaste aanspreekpunt waar je altijd op terug kan vallen. Als deze niet aanwezig is, wordt er een (tijdelijk) vervangend aanspreekpunt geregeld.
Pluspunten
Afwisselend werk, tijd genoeg voor persoonlijke aandacht voor de clienten
Ik heb veel meer in mij dan huishoudelijk werk doen en mijn cliënt bezighouden. Ik wil veel meer betekenen voor mijn cliënten met de opgedane kennis en kwaliteiten die ik heb vergaren tijdens mijn leerproces.
Pluspunten
Leuke gesprekken
Minpunten
Weinig cliënten