Seesing Flex
Bij seesing flex heb ik altijd het gevoel dat personeel persoonlijk meer betrokken is bij uitzendkrachten dan bij andere uitzendbureaus. Hierdoor voel ik me hier altijd erg op mijn gemak en heb al een aantal banen gevonden waar ik met plezier gewerkt heb. Wanneer je bij een ander bedrijf aan de slag gaat is het vaak enkel een telefoontje en word het papierwerk via de e-mail verzonden. Dit maakt switchen van werkgever zeer eenvoudig.
Pluspunten
Persoonlijk, kennis van de bedrijven in de buurt en kennis van welke bedrijven bij welke mensen passen.
Minpunten
Goede sfeer ,wordt naar je wensen geluisterd en men houd contact .
De sfeer tussen collega's is goed, werk is goed te doen. Leuk om zelf dingen in mekaar te zetten en lekker fysiek bezig.
Ik vond het erg makkelijk en tevens leuk een baan te vinden via seesing flex ik had me ingeschreven en eigenlijk een korte week later was ik al aan het werk als lift monteur en deze baan bevalt me heel goed!
Minpunten
Zeer persoonlijk, heldere, open communicatie. Denken met je mee.
Goed uitzendbureau die echt naar je luistert. En altijd voor je klaarstaat als je vragen hebt.
Goede medewerker. Vriendelijke mensen . Komt goed na afspraak. Geef mooie baan. Goede contact met werkgevers.
Pluspunten
Goede medewerker
Minpunten
je kunt bij seesink alle kanten op met goed overleg . alles is gewoon netjes geregeld en goed betaald .
Er wordt getracht in je wensen te voldoen en als je laat merken wat je wil en laat zien dat je er voor wil gaan wordt er meegedacht in mogelijkheden en zijn er kansen om tr groeien.
slechte werkgever zodra dat je iets niet wil in verband met ziekte vrouw word je gedumpt waar ze goed in zijn
Pluspunten
Minpunten
slecht betaald, slechte communicatie en zeer slechte organisatie
Binnen 2 dagen aan werk , veel dienst en bij dezelfde..goed contact met mij maar ook met instelling. Nog niets mis gegaan met planning
Ik heb ervaring met veel uitzendbureaus maar tot nu toe match 4U is de beste. Iedereen bij match 4U leeft met je mee. Ze zoeken altijd naar goede oplossingen en mogelijkheden voor je. Ze werken echt met hun hele hart om je te helpen .Ze doen wat ze hebben beloofd. Wat ik ook zeg is echt niet genoeg om deze uitzendbureau te omschrijven. Ik ben echt heel dankbaar aan Match 4U.
Pluspunten
Alles is perfect geregeld
Minpunten
Na een tijdje via Seesing gedetacheerd te zijn bij een bedrijf, had ik zelf werk gevonden. Wordt nu onbetrouwbaar genoemd, door Seesing personeel. Zeer onprofessionele uitspraak, heel kinderachtig. Wanneer ze niets meer aan je kunnen verdienen, ben je blijkbaar niet te vertrouwen.
heel fijn om voor dit uitzendburo te werken. Alles gaat in goed overleg en de arbeidsvoorwaarden zijn prima. Ik wordt altijd vriendelijk te woord gestaan.
Pluspunten
Communicatie
Minpunten
niet weten of je genoeg zou kunnen werken
Als Consultant probeer ik om openstaande aanvragen zo goed mogelijk in te vullen. Ik ben dagelijks bezig met het zoeken en vinden van de juiste kandidaten. Om die juiste match te maken heb ik dagelijks contact met werkzoekende en opdrachtgevers. Ik bied graag een luisterend oor aan, hierdoor weet ik de juiste match te maken. Daarnaast ben ik ontzettend nieuwsgierig wat ervoor zorgt dat ik oprecht geïnteresseerd ben in de persoon die tegenover me zit!
Ik ben hier ooit begonnen als stagiair consultant. Tijdens mijn stage kwam ik er al snel achter dat een rol op de backoffice mij beter paste. Dit vond ik zo leuk bij Match 4U dat ik na mijn stageperiode ben gebleven. Sinds april 2019 heb ik de nieuwe rol van Interaction Designer gekregen binnen Flexfactory, de groep waar Match 4U onder valt. Dit houdt in dat ik allerlei nieuwe tools en processen mag uitproberen en implementeren. Hierbij kun je denken aan het automatiseren en optimaliseren van onze systemen en websites, maar ook door te innoveren en bijvoorbeeld Virtual Reality te gaan gebruiken voor onze kandidaten, werknemers en opdrachtgevers!
Leuk bedrijf! Je word leuk ontvangen en dat geeft een goede eerste indruk!! Ik werk op gezellige werkplekken en ben er trots op een uitzend kracht te mogen zijn voor match4you!
Erg persoonlijke werkgever met een fijne bedrijfscultuur.
Komen de gemaakte afspraken na en zijn erg betrokken. in overleg is veel mogelijk! een erg fijn bureau om voor te werken.
In april 2017 ben ik na een korte zoektocht terecht gekomen bij Seesing Personeel. Vanaf het eerste contact voelde het goed! Iedereen, van uitzendkracht tot eigen personeel, wordt met interesse en enthousiasme geholpen. Ik voel mij erg vereerd met de kans en de verantwoordelijkheid die ik heb gekregen. Uiteraard moet ik nog een hoop leren, maar hiervoor is alle ruimte. Als klap op de vuurpijl mocht ik na een paar maanden Seesing Personeel vertegenwoordigen bij de jaarlijkse Intercedent van het Jaar verkiezing. Met alle steun & support die ik van mijn collega's heb gekregen lukte het zelfs om de finale te bereiken!
Pluspunten
Professionaliteit, mogelijkheden, interesse
Ik ben stagiaire bij Seesing Personeel voor mijn opleiding Marketing en Communicatie. Zij geven mij de kans om mee te kijken met de alledaagse (marketing) activiteiten. Hierbij krijg ik volop ondersteuning door de ervaren medewerkers. De manier waarop Seesing Personeel de mens centraal stelt, spreekt mij erg aan. Blijkbaar ook anderen, want ze maken iedere keer weer mooie passende matches. Ze hechten veel waarde aan het opleiden van mensen, daarom hebben ze mij ook deze kans kunnen bieden.
Pluspunten
Gezellig, leerzaam