Securitas

Reviews voor Stage Front Office (m/v) bij Securitas

Ik werk er met veel plezier op een aantal locaties. Helaas alleen geen uitdaging meer .
Pluspunten
Fijne locaties
Minpunten
Wordt niet geluisterd naar medewerkers en slechte communicatie
ik heb hier maar 4 weken gewerkt , gezellige collegas
Pluspunten
flexibel
Securitas is een goed mee denkend bedrijf voor jong en oud! Securitas is een beveiligingsbedrijf wereldwijd! Leid ook ROC jongeren op als beveiliger. En geven opleidingen zoals EHBO, Assertiviteit, management, ect....
Thx, fijne collega's voor de leuke tijd die we gehad hebben. Het was een leuke baan. Veel contact met mensen aan de balie.
Werkelijk de slechtse werkgever ooit!!!!! Allereerst moet je een engelen geduld hebben om aan het werk te kunnen, dus dan ben je alweer 2 a 3 maanden verder voordat je daadwerkelijk aan de slag kan. Henk van de planning doet zijn best om de nodige panden voor je te vinden waar je kunt werken, maar verwacht geen fulltime functie. Vooral aangezien securitas net flink wat belangrijke klanten zijn verloren. Mijn ervaring is dat het begin leuk was, zolang je maar alleen/in een kleine groep werkt. Helaas kwam ik daarna bij friesland campina werken, en ga daar NOOIT werken!!! Enkele collega's zijn aardig, maar er is veel achterbaks gedoe! Mocht dat niet genoeg zijn, dan kan de hoofd receptioniste van campina je de laatste druppel geven, door te dreigen/je de grond in te trappen. Ik ben er gewoon weg gepest, en daardoor zit ik nu met een burn-out. Het gebeurt nu ook al langere tijd dat ik niet eens 1/5de van mijn loon hebt ontvangen, en dan heb ik het over een paar maanden al. Als je daar vervolgens naar vraagt, krijg je gewoon geen antwoord. (38 uur gewerkt = 190 euro?) Oh, en en niet te vergeten dat je niet echt van de regeltjes zijn. Pauze? Securitas heeft geen idee wat het inhoud, zelfs met een dienst van 10 uur kan jij gewoon achter die balie blijven zitten! Echt, er zijn zoveel leukere werkgevers, dit is geen toekomst, dit is gewoon uitbuiting! Dankjewel Marlou!
Pluspunten
geen Ă©Ă©n!
Minpunten
teveel om op te noemen!
Leuke collega's en gezellige locaties om te werken. Naast de beveiligingstaken ook veel receptie taken. Minpuntje: veel dagen moeten werken om aan contract uren te komen.
Securitas is een fijn bedrijf om voor te werken. Ze zijn duidelijk in hun verwachtingen, zijn altijd optijd met betalen, betalen correct. Je weet waar je aan toe bent bij securitas.Al met al ben ik zeer te vreden over mijn ervaring met securitas.