Securitas

Reviews voor Gastheer/Gastvrouw (m/v) bij Securitas

Geweldig werk wanneer je van 'mensen' houdt. Dan wel in alle soorten en maten. Van heel aardig, gezellig tot agressief. Geen dag is het zelfde. Met een glimlach bereik je veel. Collega's kunnen erg leuk en gezellig zijn maar houd je privé leven voor je, dat geldt voor elke baan! Wanneer je flexibel bent en een mens-mens bent is dit een super leuke job. Ik zit in elk geval elke dag met een smile in mijn auto op weg naar huis. Komt ook omdat je de passagiers leert kennen. Je bent niet alleen conducteur maar ook kinderoppas, verpleegster, luisterend oor, regisseur etc. etc.
Pluspunten
Je eigen feestje kunnen maken van de dag.
Minpunten
Geen.
Denken niet aan het personeel. Stelen tijd van je, daardoor minder salaris. Als het hun uitkomt kan alles, maar als jij ze nodig heb kan niets. Boren feestdagen door je neus, anders ben je te duur. Dus bezin voor je begin. Oja geen vaste aanstelling, je wordt na een bepaalde periode gedumpt.
Pluspunten
aardige collega's
Minpunten
slechte planning, slavendrijvers
als je begint is het een top baan. totdat je op het punt komt om door te groeien, als je op dit punt aan komt in je groei in het bedrijf gaan ze je tegen werken. er word geen rekening gehouden met de mensen op de werkvloer en kijken slecht naar passende locaties.
Pluspunten
Minpunten
te veel
Een soms hectische dag, maar toch leuk. Elke dag is verschillend, je maakt heel veel mee, geniet van de verschillende mensen en culturen en leert er ook heel wat van. Niet iedereen is hetzelfde en elk mens is uniek. Ik was vrij in mijn dagindeling, zeer zelfstandig werkend en toch collegiaal als dat nodig is. Het moeilijkste aan deze baan is, jezelf ten aller tijde beheerst en professioneel op te stellen. En toch ging ik elke dag met veel plezier naar mijn werk. Een dag niet gelachen tijdens werk, is een dag niet gewerkt.
Pluspunten
Dat ik door passagiers en collega's zeer gewaardeerd wordt
Minpunten
De leidinggevende geen waarde hecht aan goede krachten.
het contact met collegas is heel minim alleen in de pauze,s bij het eindpunt en verder werk je samen met de tram bestuurder en ben je veel zellfstandig. het moeilijkste van dit werk is je mannetje te staan. sterk zijn en concequent.
Ik heb met veel plezier voor Securitas bij de volgende bedrijven gewerkt als security-host : British Telecom, Sony, en FOM Nikhef. Ik heb veel geleerd over Hostmanship en klantvriendelijk werken. Het lastigste van de baan was het inschatten van een eventueel veiligheidsrisico en hiernaar te handelen. Het leukste van de baan was de diversiteit er was geen dag hetzelfde.