Securitas

Reviews voor Beveiliger (m/v) bij Securitas

Fijne en goede werkgever.Wel druk en stressvol. Je moet goed bij de les wezen om hier te kunnen werken
Pluspunten
Fijn werk
Minpunten
Stressvol
Goed bedrijf als je leeft om te werken. Slecht bedrijf als je een privé leven hebt. Ze houden totaal geen rekening met je privé.
Pluspunten
Goede opstap.
Minpunten
Slechte organisatie.
Geven alleen om het plaatsen van mensen en zo dus geld verdienen voor het bedrijf. Planning en management is om te huilen. Ook houden ze totaal geen rekening met de CAO bij het inroosteren.
Pluspunten
Salaris is altijd optijd
Minpunten
Management, planning, begeleiding enz..
Medewerkster op het hoofdkantoor was erg vriendelijk. maar de werkzaamheden waren soms niet duidelijk (soms werken in het stadhuis van Rotterdam ,en dan weer totaal iets anders
Pluspunten
Aardige medewerkers
Minpunten
Niet duidelijk
Jarenlang bij Securitas gewerkt. Het bedrijf is langzaam groter en groter geworden en daarmee ook onpersoonlijker. Management heeft zichzelf erg hoog zitten en vergeten de werkvloer, waar ze hun salaris mee verdienen. De kwalificaties van vele van management zijn om te huilen, totaal ongeschikt voor hun functie en dat is inclusief human resources.
Pluspunten
Na ontslag realiseerde ik min hoe veel prettiger je kan werken bij een ander bedrijf, salaris is altijd keurig op tijd.
Minpunten
Management, communicatie, planning is ronduit belachelijk en onbeschoft, de sfeer en ontevredenheid op de werkvloer is dramatisch, je bent en nummertje en vervangbaar en dat gevoel krijg je ook 100% mee, ongeschikt personeel op kantoor, Management houdt handje boven het hoofd van de rest van kantoor, Securitas levert geen kwaliteit maar kwantiteit.
Zoiets dramatisch heb ik nog nooit meegemaakt, het is ieder voor zich en je bent nog minder dan een nummertje
Als pensionado is het nog mogelijk om nog lekker door te werken! dit geeft een enorm fijn gevoel.
Pluspunten
altijd keurig op tijd je salaris binnen!
Minpunten
Te weinig contact met leidinggevenden, jammer!
ik werk momenteel nu een half jaar bij Securitas en he het super naar mijn zin het enigste wat ik graag meer zou willen zien zijn door groei mogelijk heden dit gebeurt helaas weinig voor de rest vind ik het een goed bedrijf om voor te werken.
Pluspunten
leuke werk sfeer
Minpunten
weinig door groei mogelijkheden
na heel wat dienst jaren word je als str*nt behandeld. Hun kan het niks schelen voor jou 10 andere. Jammer om te zien dat Securitas zo'n slechte werkgever is. Twijfel je om daar te gaan werken niet doen!!!
Pluspunten
Minpunten
te veel om op te noemen
Helaas denkt securitas alleen maar om de cijfers onderaan de streep en niet zo zeer om het personeel. Securitas is een echte "prijsvechter".
Idiale baan als je houd can een rustige werk omgeving en je houd van zelfstandig aan de gang gaan.
Houden rekening met wensen waar mogelijk. Zijn leuke collega’s
Pluspunten
Top bedrijf
Minpunten
Binnenkomen bij Securitas gaat middels het pay-roll-systeem je komt dus eigenlijk in dienst van het uitzendbureau (Accord) en wordt vervolgens gedetacheerd bij Securitas die je bij haar klanten te werk stelt. Na doorloop van verschillende fases bestaat de mogelijkheid (geen zekerheid) om in "vaste" dienst te komen. De sfeer bij securitas is afhankelijk van het object waar je tewerk gesteld wordt. Doorgaans zijn de collega's relaxed.
Pluspunten
salaris en kledingvoorziening niet slecht
Minpunten
plannen is een vak apart!!
Mijn werkervaring bij securitas was leuk , heb op schiphol gewerkt.
Mijn ervaring is dat je behoorlijk “op jezelf” bent. Er zijn wel collega’s maar die doen hun ding, terwijl jij jouw ding doet. Niet alle locaties verstaan hetzelfde onder beveiligen. Op sommige locaties is er meer sprake van bewaken.
Pluspunten
Potentie wordt gezien, ambitie is daardoor mogelijk
Minpunten
Veel collega’s die op zichzelf zijn en het fijn vinden om een dienst te “Netflixen”.
Het werken met een uitzendbureau ertussen is vervelend. Meerdere keren beloofd, heb ik zelfs zwart op wit dat ik een vast contract van Securitas zou krijgen maar bij verlenging toch weer uitzendcontract. Bij klachten of vragen naar kantoor weinig of geen respons.
wat een piep bedrijf, het is echt een niet aan te raden bedrijf.
draait een tijdje mee Schiphol als 'baas ' van securitas zit er dik bovenop. Sso, security staff officer? waakt over kwaliteit van het werk. doe je mond open tegen zo iemand kan je vast rekenen op begrip of gelijk een optattering (gele bon, zware waarschuwing) veel voortrekkerij, en vriendendiensten, saai werk ...en het werk van een beveiliger is zwaar, de urendiensten onregelijkmatig maw onmogelijke uren. spijtoptant.Administratie was saai, maar je zit droog
Het bedrijf moet werken volgens CAO maar doet dit waar mogelijk zo weinig mogelijk. Extra taken / functies worden niet gewaardeerd noch in sociaal opzicht noch in financieel opzicht. Als je het goed doet hoor je niks, als je iets niet conform hun wens doet kafferen ze je uit. Let wel; dit gaat over Noord-Oost, van de andere locatie's heb ik geen weet.
Verwacht bij securitas helemaal niks, vaste aanstelling krijg je heel moeilijk meestal word je gebruikt als uitzendkracht met elke keer weer zo waardeloze contract via een uitzendbureau. Ze zien je hier als een nummertje ze denken niet met je mee en als je iets aangeeft houden ze daar geen rekening mee. Enigste positieve wat ik kan zeggen is de collega's waarmee je werkt dat maakt het werk nog enigszins draagbaar. Maar daar is alles ook mee gezegd.
Je bent fulltime aan het werk op een object waar niks gebeurt