Securitas

Securitas Reviews

262 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 22,164 reviews

Zou het niet aanraden om hier te werken, je bent gewoon een nummertje!!!

Na meer dan 10 jaar dienst moet ik eerlijk herkennen dat ik weinig tot geen positieve dingen kan zeggen, wel jammer!

Pluspunten

Salaris, Pensioen en een dertiende maand!

Minpunten

Te veel! Continue bezuiniging, geen investeren en geen kwaliteit. Ik kan door gaan maar……

slecht bedrijf denkt niet aan hun mederwerkers zijn allemaal vervangbaar.

niet aan beginnnen geen vrijetijd meer moet altijd werken en vrij nemen is nooit mogelijk. een extra dienst niet willen draaie kost je verlof uren.

integriteit, waakzaamheid en behulpzaamheid??

Er zijn leuke collega's en het werk is makkelijk.Er is alleen hogerop geen integriteit en loyaliteit vanuit leidinggevenden. Nemen verkeerde keuzes. Geven en nemen geen feedback van medewerkers. Reden: komen hun kantoorje niet uit en doen geen moeite om een sociale gesprek te voeren met medewerkers.Als je wilt solliciteren bij dit object, moet je dat zelf weten. Daar doe ik geen uitspraken over. De mensen moet je zelf leren kennen.Sommige mensen kom je al gauw te leren op dag 1.

Pluspunten

Gezellige collega's, leuke object, leuke faciliteiten op het object, Geld op tijd op je rekening.

Minpunten

Geen integriteit en loyaliteit vanuit leidinggevenden, Nemen verkeerde keuzes, Geven en nemen geen feedback van medewerkers.

Slechtste bedrijf in de branche

onprofessioneel en ongeïnteresseerd management .Schandalig behandeld

Pluspunten

Minpunten

Planning chaos

Uitzendbureau mentaliteit richting medewerkers op de werkvloer

Helaas geeft het CAO te weinig houvast en blijkt er vaak een grijs gebied tet zijn , waar de werkgever graag gebruik van maakt.

Pluspunten

Salaris altijd op tijd

Minpunten

Planning en contact ( interesse) leidinggevende .

Top

Geweldige werkgever Supervisors zijn enorm meegaand

Pluspunten

Vrijheid

Minpunten

Niets

Fijne werkplek

Ik ben bij Securitas gestart via een bbl traject. Het mooie is dat je gelijk begint met werken en daarnaast je beveiligers diploma kan halen. Een mooie kans voor een nieuwe start van je carrière. In mijn groep zaten mensen van alle leeftijden en zowel mannen als vrouwen. Het leuke is dat je tijdens je werk/leertraject gewoon betaald krijgt, ook de lesdagen. Als je je opleiding voltooid heb dan krijg je bij goed functioneren een nieuw contract en vaak zelfs een vast dienstverband. Je begint vaak met een contract van 120 uur maar dat kan uitgebreid worden door het "claimen" tot 152 uur per periode. Voor dit werk moet je wel super flexibel zijn wat betreft de werktijden, maar daar krijg je wel een superleuke baan in een fijn team voor terug.

Pluspunten

Loon op tijd, fijne werksfeer, grote kans op een vast dienstverband

Veel werken, weinig privé.

Met je privé leven wordt geen rekening gehouden. Je dient altijd bereikbaar te zijn. Maak je een heftige gebeurtenis mee op het werk laat de branche manager niks van zich horen. Daarnaast is de werkdruk heel hoog. Ook is er een groot verloop aan personeel. Er zijn ook wat voordelen aan dit bedrijf. Zo is je salaris altijd keurig op tijd en heb je een 4 weken rooster. Let wel van die 4 weken moet je 3 weekenden werken en als je dan vrij bent word je gebelt of geappt of je kan komen werken. Al met al zou ik deze werkgever ten strengste afraden.

Pluspunten

Salaris en rooster optijd

Minpunten

Hoge werkdruk, niet betrokken, slechte menagers, slechte werkt/privé balans

Verschrikkelijk bedrijf

Houden totaal geen rekening met personeel, beloven veel maar maken niets waar. Ze zeggen om het weekend werken maar je werkt 3 van de 4 weekenden. Balans werk privé is er niet. Je mag geen eigen mening hebben. Je moet heeeeeel volgzaam zijn.

Pluspunten

Kan er geen bedenken

Minpunten

Te veel om op te noemen

Niet aan beginnen!

Ik heb veel voor dit bedrijf gedaan waaronder 12 uurs diensten of extra diensten. Je krijgt er letterlijk een middelvinger voor terug. Er is nooit verlof mogelijk, laat staan vakantie. Branchemanager valt niet mee te communiceren en klachten worden niet beantwoord. Collega’s die hun werk doen worden contracten niet van verlengd en collega’s die maar wat doen, altijd te laat komen, schriftelijke waarschuwingen etc krijgen wel een contract aangeboden. Al met al een onprofessioneel zooitje daar dus.

Pluspunten

Minpunten

Genoeg

Niet aan beginnen

Loon is altijd op tijd! Voor de rest is de planning onkundig, verlof opnemen zeer moeilijk. Momenteel heb ik zelfs 300+ uren verlof. Management denkt dat ze de medewerker eronder kunnen lullen, maar als je het CAO artikel erbij haalt, binden ze in.

Pluspunten

Loon op tijd

Minpunten

Een planning die totaal niet weet waar ze mee bezig zijn

Zeer prettig

Goede werkgever en prettige werksfeer. Leuke collega's.

Pluspunten

Collega's

Gezellige en fijne werksfeer

Heb er bijna 10 jaar met veel plezier gewerkt .Privé en werk was goed met elkaar te communiceren,.. ik werkte onder Welkom bin welkom en mijn leidinggevende en planner waren top !

Beveiliger

Je hebt dag, avond en nachtdiensten door elkaar.Mijn taken zijn het lopen van rondes en het controleren van passen bij een slagboom of tourniquet. Ook kun je ingezet worden voor bouwput klussen. Je moet wel tegen lang staan kunnen en hebt tussendoor niet veel te doen en verveling ligt op de loer. Planning is slecht bereikbaar en aan de meeste teamleiders heb je niet heel veel en men luistert niet echt naar jou. Ligt er heel erg aan waar je neergezet wordt. Soms is het redelijk leuk, andere keer ben je blij als je thuis bent. Soms moet je ver reizen maar is meestal redelijk in de buurt.

Pluspunten

Salaris op tijd

Minpunten

Je bent een loonnummer

Erg slecht

Wordt van alles beloofd aan doorgroei mogelijkheden maar er gebeurd niks. Als je niet de hielen likt van je teamleider dan wordt je leven zuur gemaakt en ontslagen. Ze gaan waardeloos met je om. Diensten van 16 uur is normaal. Ze behandelen je als oud vuil. doorgesnoven teamleider die de weg goed weet om de haven van Rotterdam.

Pluspunten

Minpunten

Je bent een nummer.

Niet werken op 1 lijn. Oordelen op basis van “geruchten”

Managers (be)oordelen op geruchten van collega’s zonder je te kunnen/mogen verweren, en er wordt met een wantrouwige lens gekeken naar nieuwelingen. De sollicitatieprocedure gaat rommelig, en er dient een assessment te worden gemaakt. Vervolgens werk je op het object, heb je alle stappen doorlopen en dien je weer een assessment te maken door de teamleider van het desbetreffende object (wat niet aan je verteld wordt maar wel even moet doen) ivm twijfels van je teamleider. Reden: de communicatie tussen het kantoor en managers lopen niet op 1 lijn.

Pluspunten

Objecten met een goede “naam”

Minpunten

Vriendjespolitiek, niet objectief oordelen maar uitgaan van “geruchten” van collega’s

Collega's in de mobiele surveillancedienst zijn top

Securitas is een groot beveiligingsbedrijf waarbij het management geen affiniteit heeft met de werkvloer, deze pretendeert kennis van zaken te hebben, maar eilandjes bewaking viert eerder hoogtij.Alles draait bij Securitas om geld !De collega's zijn wel hulpvaardig, kennisrijk, bovenal collegiaal.

Pluspunten

Collega's mobiele surveillance

Gewoon niet doen!!!

Roddelcultuur door vriendjespolitiek word gedoogd door bepaalde managers.Geen eerlijk en open cultuur, werk is op zich leuk en leerzaam.Werk en privébalans word beloofd maar is er niet.Gewoon NIET DOEN!!!

Heel goed beveiligingsbedrijf zoals het hoort.

Veel opleidingsmogelijkheden, los cultuur valt altijd wat te lachen. Duidelijke regels. Heb er met plezier gewerkt helaas werd er toen geen contract aangeboden.

Pluspunten

Open cultuur, duidelijkheid

Minpunten

Salaris

Securitas Schiphol is gewoon drama..

Ik heb ruim 2 jaar bij Securitas op Schiphol gewerkt en het is echt de ergste bedrijf die ik heb gehad. Je bent een nummertje en zo word je ook behandeld, tussen alle vriendjespolitiek door en valse hoop en leugens. Sollicitatie was leuk, praktijk viel al snel tegen. Inleer was beroerd en langzaam, duurde weken tot ik alles kon. Vriendjespolitiek met de teamleaders en planning maakt het er niet beter op, als nieuwe ben je standaard de sjaak. Complimenten kan je vergeten, men roept je alleen als je wat verkeerds doet.

Pluspunten

Omgeving

Minpunten

Altijd mensen te kort, leidinggevende, roosters, vriendjespolitiek

een goeie sfeer onderling met collega,s maar een corrupte management

Het was en tijd lang wel oke tot er personeel bedonderd werd en de drugs in de haven was ook niet ok.

Pluspunten

betaling altijd op tijd

Minpunten

veel misleiding van personeel

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Securitas. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.2

Gebaseerd op 22,164 reviews